Нарахування ЄСВ для працівника з інвалідністю у ДіяСіті
Застосвуйте ставку 22%.ЄСВ для платника – резидента Дія Сіті, який у календарному місяці відповідав вимогам, визначеним пп. 2, 3 частини першої, п. 10 частини другої ст. 5 Закону №1667, починаючи з календарного місяця, наступного за календарним місяцем, в якому латником набуто статус резидента Дія Сіті, встановлюється:
а) на суму нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України від 24 березня 1995 року № 108/95-ВР «Про оплату праці», – у розмірі мінімального страхового внеску (абзац другий частини чотирнадцятої прим. 1 ст. 8 Закону № 2464);
б) на суму винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за гіг-контрактами, укладеними у порядку, передбаченому Законом № 1667, – у розмірі мінімального страхового внеску (абзац третій частини чотирнадцятої прим. 1 ст. 8 Закону № 2464) (абз. 1 ч. 14-1 ст. 8 Закону №2464).
Мінімальний страховий внесок – сума єдиного внеску, що визначається розрахунково як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, встановлений законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та підлягає сплаті щомісяця (п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону № 2464).
Єдиний внесок для всіх платників єдиного внеску (крім пільгових категорій) встановлюється у розмірі 22% (ч. 5 ст. 8 Закону №2464).
Оскільки норми частини чотирнадцятої прим. 1 ст. 8 Закону №2464 є імперативними щодо конкретного кола платників єдиного внеску – резидентів Дія Сіті, сплата єдиного внеску у разі дотримання вимог, визначених пп. 2, 3 частини першої, п. 10 частини другої ст. 5 Закону № 1667, починаючи з календарного місяця, наступного за календарним місяцем, в якому платником набуто статус резидента Дія Сіті, здійснюються у розмірі мінімального страхового внеску, в тому числі за осіб з інвалідністю, які працюють у резидента Дія Сіті. При цьому, мінімальний страховий платіж розраховується як добуток мінімального розміру заробітної плати на ставку єдиного внеску у розмірі 22%. Про це зазначали податківці. https://if.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/882654.html
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Чи є ІТ-компанія критично важливою для військового обліку
Виставлення податкової накладної при передплаті з кількома платежами
Як надати бухгалтеру доступ до електронного кабінету ФОП
Відповідь АІ схвалено експертом
Розрахунок компенсації відпустки при звільненні та військовому стані
Компенсація за невикористану відпустку при ліквідації організації за кордоном
Дата розрахунку коригування при поверненні товару та ПДВ
Термін подачі звіту з єдиного податку при оренді паїв
Відповідь АІ схвалено експертом
Метод розрахунку індексації зарплати при звільненні працівника
Виправлення недонарахування ЄСВ: Уточнюючий розрахунок та штрафи
Оподаткування матдопомоги: де сплачувати ПДФО за працівником
Облік витрат на проживання при скасуванні відрядження працівника
Помилки в декларації ФОП: наслідки та уточнення КВЕДів
Нульова декларація ФОП: які КВЕД вказувати при відсутності доходу
Відповідь АІ відхилено експертом
Обмеження лікарняних: чи вплине трудовий стаж на розрахунки
Листопад 2025 — 30 днів
• Грудень 2025 — 31 день
• Січень 2026 — 31 день
• Серпень 2026 — 29 днів
• Вересень…
Нарахування умовного продажу: вимоги податкової та бухгалтерські нюанси
Відповідь АІ схвалено експертом
Витрати на подарунковий сертифікат: облік та фіскальні нюанси
Відповідь АІ схвалено експертом


