Заблокування податкової накладної впливає на терміни кредиту ПДВ
Так, якщо триває судове оскарження, таку суму ПДВ не можна списувати.
Відповідно до п. 19 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1246-2010-%D0%BF#n9 , ПНРК, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день настання однієї з таких подій:
1. прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію ПН/РК. Рішення комісії про реєстрацію ПН набуває чинності у день його прийняття (п. 11 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12.12.2019 №520 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1245-19#Text )
2. набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію ПН/РК (у разі надходження до ДПС відповідного рішення);
3. неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН/РК.
Зазначимо, що в разі оскарження:
1. рішення суду першої інстанції – набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано (ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2747-15#n11490 , далі – КАСУ),
2. постанова суду апеляційної інстанції – набирає законної сили одразу з дати її прийняття (ст. 325 КАСУ), незалежно від подання касаційної скарги.
Особливість реєстрації ПН, які були заблоковані, полягає в тому, що після розблокування вона реєструється в ЄРПН не датою прийняття рішення про її реєстрацію або датою набуття чинності суду, а датою направлення її на реєстрацію квитанції. Датою та часом направлення ПН на реєстрацію в ЄРПН є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Відповідно до п. 198.6 ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n4931 покупець може включити до податкового кредиту суми ПДВ із зареєстрованої ПН:
- у разі її своєчасної реєстрації – у періоді складання ПН та протягом 365 днів із дати її складання;
- у разі несвоєчасної реєстрації – у періоді її реєстрації та в наступних звітних періодах протягом 365 днів із дати оформлення.
Тобто, в загальному випадку право на податковий кредит обмежується строком 365 днів із дати оформлення ПН.
Але відповідно до абзацу сьомого п. 198.6 ПКУ у разі зупинення ПН/РК в ЄРПН згідно з п. 201.16 ПКУ перебіг строків, зазначених у цьому пункті (мається на увазі строк 365 днів), переривається на період зупинення реєстрації таких ПН/РК в ЄРПН.
Тобто, період, протягом якого ПН була заблокована, виключається із розрахункового періоду (365 днів) для можливості відображення права на податковий кредит.
Важливо! Реєстрація ПН вважається зупиненою з дати оформлення квитанції про зупинення її реєстрації до набрання чинності рішення про реєстрацію ПН або дати набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію ПН в ЄРПН
Роз’яснення щодо права на податковий кредит після розблокування ПН також надане ДПСУ у листі від 02.05.2025 №461/2/99-00-24-01-01-02 https://storage.7eminar.ua/files/ListMinfinDPS/461_79008.pdf .
Отже, якщо вже після розблокування відбувається реєстрація ПН, то платник ПДВ має право включити таку ПН в податковий кредит в місяці реєстрації такої ПН, або в іншому місяці не пізніше 365 дня з дати складання ПН, з урахуванням переривання цього строку на період зупинки реєстрації.
Більше інформації https://7eminar.ua/news/9134-pn-rozblokovano-koli-vinikaje-podatkovii-kredit , https://7eminar.ua/news/7582-komentar-do-lista-dpsu-vid-02052025-461299-00-24-01#podatkovyi-kredyt-po-pn-reiestratsiya-yakykh-zupynena
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Відображення звільнення та прийняття працівників у Д1
Оформлення переведення працівників між сумісництвом та основним місцем роботи
Заповнення уточнюючої декларації з податку на прибуток 2025 року
Для…
Є відповідь АІ
Відсутність слова "вулиця" у реквізитах фіскального чеку
Є відповідь АІ
Включати чи виключати дні лікарняного у розрахунок відпустки
Є відповідь АІ
Звітність щодо працевлаштування осіб з інвалідністю для підприємства
Приватне підприємство 3 група без ПДВ.
Одна людина у штаті(особа з інвалідністю 3 група).
Чи потрібно подавати звіт про внесок за працевлаштування осіб з інвалідністю?
Якщо так тоді як заповнити такий звіт і за які періоди подати.
Дякую…
Є відповідь АІ
Чи потрібно нараховувати ЄСВ при звільненні мобілізованого працівника
Є відповідь АІ
Донарахування ЄСВ у липні: відпустка, лікарняний і мінімальна зарплата
Обов'язковість відображення виплат самозайнятим у звіті Додатку 4 ДФ
Є відповідь АІ
Реєстрація ФОП: чи потрібні виробничі потужності та медична книжка
Відображення причепа у формі 20-ОПП та ПДВ нюанси
Як у такому випадку відобразити цей причіп у формі № 20-ОПП та яку ознаку права користування зазначити?
Чи потрібно за такою…
Є відповідь АІ
Реєстрація касирів у чекбокс: ключі та можливості для ФОП
Працюватиме з чекбокс
Чи потрібно додавати в систему чекбокс два касира зі своїми ключами
Чи можливо зареєструвати одного касира з ключем депозит сайн від чекбокс…
Права інваліда 3 групи на відпустку та звільнення в компанії
Нарахування заробітної плати та звітність про працевлаштування інвалідів
Чи вважається дрібленням бізнесу створення ТОВ для ФОП
Куди подавати декларацію з акцизного податку для ФОП
Є відповідь АІ
Звільнення директора та оплата зарплати: можливості та документи
Звіт по інвалідах: чи подають його підприємства з менш ніж 8 працівниками
Маркетингові витрати: податкові наслідки від роздачі брендованої продукції
ТОВ є платником ПДВ та резидентом Дія сіті платником податку на особливих умовах (ПНВК). Товариство закуповує брендовану продукцію (худі, наклейки, блокноти, чашки з логотипом) для роздачі своїм партнерам та клієнтам у маркетингових цілях.
Питання

