Професії

Активи підприємства. Ключові питання ОЗ, ІНМА, НМА
(модуль 3 із 16)

4.8(3818)

40110

627
Модуль 3

5(132)

Оцініть відео:

Урок 1. Визначення ОЗ, ІНМА, НМА. Проблематика в їх класифікації

00:41:17

Тетяна Крупа

5(132)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

4.9(112)

Оцініть відео:

Урок 2. Придбання ОЗ, ІНМА, НМА, документ та облік. Нетипові операції придбання

00:38:50

Тетяна Крупа

4.9(112)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

4.8(94)

Оцініть відео:

Урок 3. Амортизація ОЗ, ІНМА, НМА, переоцінка (дооцінка/уцінка). Інвентаризація ОЗ, ІНМА, НМА. Погляд податкової та судові кейси

00:42:57

Тетяна Крупа

4.8(94)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

4.9(80)

Оцініть відео:

Урок 4. Введення в експлуатацію, поліпшення, ремонт та модернізація

00:39:10

Тетяна Крупа

4.9(80)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

4.9(71)

Оцініть відео:

Урок 5. Продаж, дарування та ліквідація, відчуження ОЗ, ІНМА, НМА. Втрати під час війни

00:39:48

Тетяна Крупа

4.9(71)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

4.9(38)

Оцініть відео:

Розбір домашнього завдання до модуля 3

00:04:50

Тетяна Крупа

4.9(38)

Оцініть відео:

4.8(3818)

40110

627
Коментарі110
0/700
Доброго дня. У бюджетній організації автомобіль попав у ДТП. Проводиться розслідування цого випадку і не займе якийсь час. Підкажіть, як пошкоджене авто ми інвентаризуємо при проведенні інвінтарізації та які документи повинні бути додані по машині під акт інвентарізації. Дякую.
Добрий день. Дякуємо за коментар. Ваше запитання було передано нашому лектору/експерту. Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Показати всі (1)
Добрий день! при будівництві зерносховища всі роботи та обладнання закуплені від одного постачальника, у видатковій накладній один об'єкт, та загальна сума. Головним інженером підприємства суму розділено та створено декілька споруд та обладнання. Підкажіть будь-ласка яким документом оформити цей розподіл коштів , що саме в цьому випадку підставляти як первинку?

Також були загальні витрати такі як зарплата , електроенергія які також накопичувалися на 151 рах, та в результаті були додані до вартості об'єкта. Питання теж саме що в цьому випадку буде первинним документом?

Чи можливо розподілити суму без запрошення оцінювача?
Ваше запитання було передано нашому лектору. Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Вітаю! Засновник вніс у СК причіп вартістю 6200 грн. Згідно податкового обліку це менше 20000грн. отже не ОЗ. На якому рахунку його відобразити? Як з амортизацією? Наперед дякую за відповідь.
Ваше запитання було передано нашому лектору. Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Показати всі (1)
Вітаю!

Підприємство придбало як основний засіб за кошти капітальних інвестицій- інвертор,акумуляторний блок, генератор, а послуги по встановленню та налагодженню були оплачені коштами з поточних видатків. Підкажіть будь ласка, послуги по встановленню включаються в балансову вартість основного об'єкту? Дякую
Ваше запитання було передано нашому лектору.  Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Показати всі (3)
Добрий день. Підскажіть будьласка , чи правильно робить наше ТОВ в такій ситуаціїї : на початку 2022 року було придбано обладнання і встановлення лінія для виробництва мебельних фасадів, ми планували її використовувати у господарській діяльності, і тому вона була введена в експлуатацію в лютому 2022 року , зробили лише невелику партію рекламних зразків, але виробництво так і не почалося. Амортизація увесь цей час нараховуваласяі і акумулювалась на незавершеному виробництві, у липні 2023 року було прийнято рішення здати цю лінію для виготовлення меблевих фасадів в оренду, і відповідно на ці послуги списалась амортизація, і далі нараховується аморт-ія і списується вже при наданні послуг оренди
Показати всі (5)
за 5 років амортизації автомобілів балансова вартість їх стала 0 грн.Директор і заступник, за якими закріплені авто хочуть продати їх близьким родичкам за ціною 40тис.грн., хоча автомоб. у хоршому стані. Підп-во на заг.системі оподаткув. і платник ПДВ. Які можуть бути податк.наслідки? Проблема усугубл. тим, що цим самим родичам продали вже в 2018р.замортизовані авто. Чи трактується це, як додаткове благо фізособам в розмірі умовної знижки. Еккспертної оцінки не буде. Тоді нарахув.ПДФО і ВЗ? Потім план. укласти договори оренди нотаріальні на ці машини і користуватись ними для госпдіяльності і надалі. Оск. п-во купує паливо за паливними картками, тому є витрати палива за прибутк.накладними.
Ваше запитання було передано нашому лектору.  Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Показати всі (2)
Добрий день)На якому рахунку обліковувати сверла, диски шліфувальні ?
 Ваше запитання було передано нашому лектору.  Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Показати всі (2)
Вітаю. У ТОВ склалася така ситуація. На балансі ТОВ відсутні ОЗ, які забезпечують організацію робочого місця працівників. Працівникаи працюють дистанційно на власних ноутбуках. Також використовуємо послуги мобільного оператора, але на балансі немає мобільних телефонів, використовуємо власні. Будь ласка , на сьогодні які дії потрібно виконати, щоб не було фінансових санкцій з боку податкових органів ? Чи можемо Наказом по підприємству закрити це питання, без фінансових витрат? Що необхідно зробити ?
 Ваше запитання було передано нашому лектору.  Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Показати всі (1)
Оскільки комп'ютер, монітор, клавіатура, миша - це цілісний об'єкт ОЗ і не може бути оприбуткований частинами, а вихід з ладу якоїсь частини і заміна її для продовження роботи ОЗ є фактрично поточним ремонтом комп'ютера, то помилкове введення монітора до складу МНМА зі 100% амортизації при введенні в експлуатацію можна трактувати , наприклад, наказом, що це для поточного ремонту (там же також відразу вся вартість списується на витрати). Буде той же фінрезультат. Але до складу МНМА вводиться окремо для фіксації і переліку всіх наявних осн. засобів і заміни комплектації. В продовж.запитання: Принтер чи БФП не вимагають приєднання в бухобліку до ПК, до нього по мережі мають доступ всіПК.
Ваше запитання було передано нашому лектору/експерту. Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Показати всі (3)
Вітаю!

Підкажіть будь ласка, чи буде помилкою, якщо нараховану амортизацію ліцензії у сфері телебачення ( ліцензування сфери діяльності за профільним законом) ТОВ відносить до складу адмінистративних витрат?
Ваше запитання було передано нашому лектору/експерту з даної теми. Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Показати всі (1)
Вітаю! З 2018 року на субрахунку 154 відображаємо понесені витрати підприємства на придбання нематеріального активу у сумі 750 тис.грн. НА до сих пір не ввели в експлуатацію. Чи можемо переоцінити у бік зменьшення інвестицію, яка не введена в експлуатацію? Підкажіть ,будь ласка, які дії головного бухгалтера та які потрібно скласти документи або мати документи в такій ситуації ?
Ваше запитання було передано нашому лектору/експерту з даної теми. Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Показати всі (3)
Передача Транспорту на запит ТЦК , згідно наказу - подальший облік . Чи потрібно списувати, чи все таки обліковувати та нараховувати амортизацію з подальшим поверненням. У разі пошкодження або знищення - очікувати на відшкодування. Все таки списання з балансу - відразу великі витрати, так як залишкова вартість є і краще відображати у складі витрат з найменшими ризиками ( подальша помісячна амортизація).
Ваше запитання було передано нашому лектору/експерту з даної теми. Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Показати всі (1)
Доброго дня.

Наше підприємство вводить в експлуатацію основні засоби завжди останнім днем місяця і всі акти введення в експлуатацію датуються цією датою. Чи можна робити наказ про введення в експлуатацію один на всі ОЗ введені в цьому місяці? Дякую за відповідь.
Ваше запитання було передано нашому лектору/експерту з даної теми. Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Показати всі (1)
Доброго дня! В червні поточного року фермерське господарство придбало земельну ділянку з призначенням для товарного с/г виробництва. А у жовтні здало її в оренду іншій юридичній особі за визначену орендну плату. Як правильно провести ці дії в обліку (проведення)? Наперед дякую за відповідь
Ваше запитання було передано нашому лектору/експерту з даної теми. Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Показати всі (1)
П-во проводить ремонт в оренд. приміщ.(операц. оренда) за свій рахунок.В договорі з орендарем не передбачено капітал. ремонту,тільки поточний. Приміщ. використов. як офіс.При ремонті міняють двері і встановл.скляні перегородки, малюють стіни та інші дрібні ремонтні р-ти. На монтаж дверей і склян.перегородки постач. дав акт на викон.монтаж. робіт. Чи можна відобразити ремонт як поточний ?Як і в якому періоді списати матер.для ремонту ? Як відобразити акт на монтаж дверей і склян.констр.в обліку ?
Ваше запитання було передано нашому лектору/експерту з даної теми. Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Показати всі (1)
Добрий день! Скажіть будь ласка якщо купили стільчики вартість 1500 в одній видатковій їх 10 штук чи можна ввести їх в експлуатацію одним наказом? чи треба кожний окремо?
Ваше запитання було передано нашому лектору/експерту з даної теми. Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Показати всі (1)
Продовження: ..то залишкова ж балансова вартість стає меньшою, тобто вже не 54018,33 грн, а 29509,16 грн, хіба не цю суму, як залишкову балансову вартість (з урахуванням нарахованої амортизації поточного місяця) треба буде порівнювати з сумою продажу та за необхідністю донараховувати ПДВ?
Ваше запитання було передано нашому лектору/експерту з даної теми. Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Уточнення до відповіді на запитання: Якщо ліквідаційна сума 5000,00 грн. В вересні плануємо продаж автобуса фіз.особі за 45000,00 с ПДВ. На 01.09.2024р первинна балансова вартість на 105 рах. 1475550,00 грн , сума зносу на 131 рах. - 1421531,67 грн., в місяць знос 24509,17 грн. Як відобразити таке списання ОЗ та продаж по проводках з сумами, не виникне лі наслідків донарахування ПДВ, якщо так в якій сумі ?" - Якщо ми переводимо на 286 рах. та забов,язані нарахувати ще й амортізацію за вересень..
Ваше запитання було передано нашому лектору/експерту з даної теми. Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Показати всі (1)
Доброго дня. Засновник вирішив збільшити СК з 1 тис. грн. до 5 млн.грн. Але внески робити поступово. Нотаріально завіреним актом вніс автомобільний причіп вартістю 6200грн. і звичайним актом навісну техніку на суму 107400грн. Через деякий час вніс ще складські приміщення (будівлі) нотаріально завіреним актом на суму 175000 грн. В ЄДР внесли відповідні зміни і вписали СК в розмірі 5175000 грн. Хоча засновник мав на меті, щоб 175 тис. грн. мали включитись в 5 млн. грн. Як правильно відобразити в обліку? Неоплачений капітал буде 4886400?
Ваше запитання було передано нашому лектору/експерту з даної теми. Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Показати всі (1)
Доброго дня. Чим кардинально відрідняється модернізація від кап.ремонту? Чи є податкові ризики якщо невірно ідентифікували. Підприємство велике, веде облік по МФСО, то чи буде зауваження від аудитора? Також підкажіть з чим у вас асоціюється наказ на модернізацію туалетних кімнат адмін.будівель заводу? це не жарт, це нагальнє питання.

Дякую заздалегідь.
Ваше запитання було передано нашому лектору/експерту з даної теми. Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Показати всі (1)