Положення про рекламні акції та маркетингові заходи
Назва організації (місто)
НАКАЗ
__ __________ 2021 р. № ___
Про затвердження Положення про рекламні акції та маркетингові заходи _____________________________(назва організації)
З метою з метою проведення рекламних та інших маркетингових заходів, спрямованих на розповсюдження інформації про продукцію, яку випускає ______________ (назва організації), підвищення попиту на неї та розширення ринків збуту і стимулювання збуту товарів
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про рекламні акції та маркетингові заходи __________________(назва організації), наведене у додатку до цього наказу.
2. Встановити, що при організації та проведенні маркетингових заходів відповідальні особи керуються Положенням, затвердженим цим наказом.
3. Контроль за виконанням цим наказом покладається на _________________________________________ (посада, ПІБ)
Директор _____________________/_______________
Додаток до наказу
від __ ________ 20__ р. № __
ПОЛОЖЕННЯ ПРО РЕКЛАМНІ АКЦІЇ ТА МАРКЕТИНГОВІ ЗАХОДИ
_________________________ (назва організацїї)
1. Загальні положення
1.1. Це Положення розроблене з метою проведення рекламних та інших маркетингових заходів, спрямованих на розповсюдження інформації про продукцію, яку випускає ____________________, підвищення попиту на неї та розширення ринків збуту і стимулювання збуту товарів.
1.2. Організація та проведення маркетингових заходів здійснюється відповідними фахівцями відділу збуту. У разі необхідності для організація та проведення маркетингових заходів можуть залучатися на договірних засадах суб’єкти господарювання, які надають маркетингові послуги.
1.3. Під час організації та проведення акцій (заходів) слід керуватися вимогами цього Положення, нормами чинного законодавства України, у тому числі Закону України "Про захист прав споживачів".
2. Форми проведення рекламних акцій та маркетингових заходів
З метою стимулювання збуту товарів ______________ може проводити такі заходи:
1) надання подарунків покупцям за умови придбання ними товарів;
2) зниження ціни на __ відсотків за __ днів до закінчення строків придатності або реалізації товарів;
3) зниження ціни на __ відсотків на __ днів при реалізації зразків товарів з метою ознайомлення з ними споживачів;
4) зміна (зниження чи збільшення) ціни на __ відсотків залежно від мінімальних та максимальних цін конкурентів, які контролюють найбільшу частку ринку товарів продукції аналогічної якості на сегменті ринку. Рішення про проведення таких заходів приймається на підставі звітів про маркетингові дослідження;
5) зниження ціни в залежності від статусу покупців:
· для оптових покупців: на __ відсотків за обсягу покупок від _______ грн;
·
для роздрібних покупців: на __ відсотків за обсягу покупок від ______ грн.;
· дату та місце проведення заходу;
використані при проведенні заходу;
наказі про організацію та проведення заходу, у встановлені строки. У звіті вказуються дані про
фактичні витрати, понесені ТОВ при проведенні маркетингового заходу, у кількісному та вартісному обсязі. Матеріально відповідальні особи складають звіти про використання виданих під звіт ТМЦ.
3.4. Звіт оформлюється за зразком, наведеним у додатку 2 до цього Положення.
Додаток 1 до Положення про рекламні акції та маркетингові
заходи _____________________
ТОВ «_____________» ЄДРПОУ _________
(місто)
НАКАЗ № від " " 20 року
Про проведення рекламної акції/маркетингового заходу
(назва акції/заходу)
З метою розповсюдження інформації про продукцію, яку випускає ___________, підвищення попиту на неї та розширення ринків збуту,
НАКАЗУЮ:
1. Провести
(місце проведення, строки проведення, назва акції/заходу)
відповідно до умов, наведених у додатку до цього наказу.
2. Начальнику відділу збуту :
2.1. забезпечити інформування відвідувачів магазинів та потенційних клієнтів про умови проведення акції шляхом розміщення відповідних рекламних плакатів, інформації на сайті та в соціальних мережах не пізніше ;
2.2. організувати проведення під час акції опитування покупців для виявлення переваг та недоліків продукції ____________.
3. Головному бухгалтеру підготувати кошторис витрат на проведення акції.
4. Керівникам структурних підрозділів (магазинів) забезпечити проведення акції.
5. Під час організації та проведення акції керуватися вимогами цього наказу, а також нормами чинного законодавства України, у тому числі Закону України "Про захист прав споживачів".
6. Відповідальність за проведення акції покладається на комерційного директора
.
7. Комерційному директору надати звіт про результати проведення акції не пізніше .
8. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Директор
(підпис)
(власне ім’я, прізвище)
Зразок
Умови проведення акції (заходу)
(назва акції/заходу)
1. Акція проводиться в
(адреси місць проведення акції/заходу)
2. У разі придбання покупцем двох одиниць продукції з переліку, наведеного у п. 3 цього додатку, йому надається один із рекламних зразків продукції:
;
.
3. Перелік продукції, придбання якої дає право на отримання рекламного зразка :
¨
;
¨
.
З наказом ознайомлений(а):
|
підпис |
|
ВЛАСНЕ ІМ’Я, ПРІЗВИЩЕ |
|
дата |
|
підпис |
|
ВЛАСНЕ ІМ’Я, ПРІЗВИЩЕ |
|
дата |
|
ідпис |
|
ВЛАСНЕ ІМ’Я, ПРІЗВИЩЕ |
|
дата |
|
підпис |
|
ВЛАСНЕ ІМ’Я, ПРІЗВИЩЕ |
|
дата |
Додаток 2 до Положення про рекламні акції та маркетингові
заходи ________________
Затверджую Директор ______________
(підпис; ім’я, прізвище; дата)
Звіт про проведення рекламної акції /маркетингового заходу
З по в магазинах, які є структурними підрозділами ____________, проведено рекламну акцію/маркетинговий захід
.
Акцію проведено в магазинах, розташованих
. Під час проведення акції покупцям було надано такі рекламні зразки продукції:
|
№ з/п |
Місце проведення акції |
Найменування зразка продукції |
Кількість зразків, штук |
Ціна одиниці зразка, грн. |
Загальна вартість продукції, грн. |
||
|
1 |
Магазин адресою |
за |
назва товару |
одиниці |
|
|
|
|
2 |
Магазин адресою |
за |
назва товару |
одиниці |
|
|
|
|
3 |
Магазин адресою |
за |
назва товару |
одиниці |
|
|
|
|
4 |
Магазин адресою |
за |
назва товару |
одиниці |
|
|
|
|
|
Разом |
- |
|
- |
|
||
Під час акції було проведено опитування покупців для виявлення переваг та недоліків продукції ___________. За результатами опитування виявлено:
1)
;
2)
;
3)
;
4)
;
5)
;
Комерційний директор
(підпис)
(власне ім’я, прізвище)

Коментарів ще немає