Посадова інструкція фахівця із зв'язків з громадськістю та пресою
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «_______________» (назва підприємства)
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________» підпис Ім’я ПРІЗВИЩЕ «__» ________ 20__ р. |
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
фахівця із зв'язків з громадськістю та пресою
(Код КП — 2419.2)
1. Загальні положення
1.1. Ця посадова інструкція визначає функціональні обов’язки, права та відповідальність фахівця із зв'язків з громадськістю та пресою.
1.2. Фахівець із зв'язків з громадськістю та пресою призначається та звільняється з посади наказом директора за поданням ___________________________ відповідно до чинного законодавства України.
1.3. Підпорядковується безпосередньо ____________________________.
1.4. Фахівець із зв'язків з громадськістю та пресою здійснює взаємодію з підрозділами державних установ, організацій та ЗМІ щодо комунікативного аудиту, внутрішньої і зовнішньої інформації щодо діяльності компанії, контролюючи формування і дотримання позитивного іміджу та корпоративного стилю в усіх видах інформаційних матеріалів.
1.5. У своїй роботі керується посадовою інструкцією, Положенням про ______________________, Статутом компанії, чинним законодавством, зокрема Законами України «Про інформацію», «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні», «Про авторське право і суміжні права», «Про рекламу» та іншими нормативними актами.
2. Завдання та обов’язки
2.1. Формувати та архівувати бази даних, комплектувати інформаційні файли та передавати зовнішнім користувачам за потреби.
2.2. Забезпечувати контакти з відповідними підрозділами органів виконавчої влади та інших організацій щодо обміну інформаційними матеріалами, в т. ч. надавати засобам масової інформації погоджені з керівництвом матеріали про діяльність компанії.
2.3. Брати участь у підготовці рекламно-інформаційних видань, які сприяють розширенню зв’язків компанії.
2.4. Готувати корпоративну інформацію для преси, організацій та громадян, заяви, інформацію, повідомлення. Забезпечувати ідентичність набраного тексту до рукопису.
2.5. Здійснювати моніторинг засобів масової інформації (ЗМІ) щодо публікацій про компанію, поповнюючи архів такими матеріалами.
2.6. Брати безпосередню участь в організації різних заходів, що проходять в компанії, взаємодіючи з іншими підрозділами.
2.7. Здійснювати підготовку інформаційних матеріалів для заходів, у яких бере участь компанія.
2.8. Виконувати інші службові завдання безпосереднього керівника.
3. Права
Фахівець із зв'язків з громадськістю та пресою має право:
3.1. Ознайомлюватися з проектами рішень керівництва компанії щодо його діяльності.
3.2. Вносити на розгляд керівництва компанії пропозиції з удосконалення роботи, передбаченої посадовою інструкцією.
3.3. У межах компетенції повідомляти безпосередньому керівнику про виявлені недоліки в діяльності компанії (структурного підрозділу, окремих працівників) та вносити пропозиції щодо їх усунення.
3.4. Вимагати та отримувати особисто або за дорученням безпосереднього керівника у керівників структурних підрозділів і фахівців інформацію та документи, необхідні для виконання посадових обов’язків.
3.5. Залучати фахівців усіх структурних підрозділів до виконання покладених на нього завдань.
3.6. Вимагати від керівництва компанії та безпосереднього керівника сприяння у виконанні посадових обов’язків.
4. Відповідальність
Фахівець із зв'язків з громадськістю та пресою несе відповідальність:
4.1. За неналежне виконання або невиконання посадових обов’язків, передбачених посадовою інструкцією, – у межах, визначених трудовим законодавством України.
4.2. За правопорушення, здійснені в процесі виконання своєї діяльності, – у межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним і цивільним законодавством України.
4.3. За причинені матеріальні збитки – у межах, визначених чинним трудовим і цивільним законодавством України.
4.4. За дотримання Правил внутрішнього розпорядку, норм охорони праці та норм пожежної безпеки в приміщенні компанії.
5. Повинен знати
5.1. Законодавчі та нормативні правові акти, що регламентують підприємницьку, комерційну і рекламну діяльність.
5.2. Організацію рекламної справи; засоби і носії реклами.
5.3. Основи ділового адміністрування, маркетингу; форми і методи ведення рекламних кампаній.
5.4. Порядок розроблення договорів і контрактів щодо організації і проведення кампаній.
5.5. Етику ділового спілкування; основи соціології, загальну та соціальну психологію.
5.6. Сучасні засоби збору та оброблення інформації.
5.7. Засоби обчислювальної техніки, комунікацій та зв’язку.
6. Кваліфікаційні вимоги
Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (економіка, менеджмент, маркетинг, філологія), стаж роботи не менше 2-х років, обізнаність щодо ринку засобів масової інформації, ринку освітніх послуг, досвід проведення РR-кампаній, володіння ПК на рівні користувача з обов’язковим знанням операційної системи Microsoft Windows.
7. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою
7.1. За відсутності фахівця із зв'язків з громадськістю та пресою його обов’язки виконує особа, призначена у встановленому порядку. Ця особа набуває відповідних прав та несе відповідальність за належне виконання покладених на неї обов’язків.
7.2. Для виконання обов’язків та реалізації прав фахівця із зв'язків з громадськістю та пресою взаємодіє: ___________________________________________________________.

Коментарів поки немає
Почніть розмову…