Договори
16.04.2024

Договір про виготовлення продукції (меблі)

246

ДОГОВІР № __

про виготовлення продукції

«__» ________ 20__ р.

м. ________

 

________________________________________________________________________

(вказати найменування сторони)

(надалі іменується - Замовник) в особі ___________________________________________

_____________________________________________________________________________,

(вказати посаду, прізвище, ім’я, по батькові)

що діє на підставі _____________________________________________________________,

(вказати: статуту, довіреності, положення тощо)

з однієї сторони, та ____________________________________________________________

(вказати найменування сторони)

(надалі іменується - Виконавець) в особі __________________________________________

____________________________________________________________________________,

(вказати посаду, прізвище, ім’я, по батькові)

що діє на підставі _____________________________________________________________,

(вказати: статуту, довіреності, положення тощо)

з іншої сторони (в подальшому разом іменуються «Сторони», а кожна окремо – «Сторона»), уклали цей Договір про виготовлення продукції (надалі іменується «Договір») про наступне:

 

1. Предмет Договору

1.1. Виконавець зобов’язується виконати за завданням Замовника роботи з виготовлення меблів (далі - Виріб) і передати результат роботи Замовнику, а Замовник відповідно до умов цього Договору зобов’язується прийняти та оплатити виготовлений Виріб.

1.2. Вид Виробу, кількість, комплектність, комплектація, матеріал узгоджуються сторонами в Специфікації та Ескізі, які є невід’ємною частиною цього Договору.

1.3. Всі зобов’язання Виконавця за цим Договором вважаються остаточно виконаними після підписання Замовником акта приймання - передачі Виробу, а всі зобов'язання Замовника – після оплати повної вартості цього Договору.

1.4. Претензії щодо візуально – видимих недоліків Виробу, після підписання Замовником акту приймання - передачі не приймаються.

 

2. Розмір і порядок оплати

2.1. За виготовлення Виробу Замовник сплачує Виконавцеві ціну на загальну суму ____________ (______________________________) гривень.

 2.2. Розрахунок по замовленню здійснюється з _____ авансовим платежем при укладанні Договору, що становить _______ (________________________) гривень.

 2.3. Залишок вартості замовлення сплачується Замовником шляхом __________________________________________________________________________ після монтажу Виробу та підписання акту приймання - передачі Виробу.

2.4. У разі, якщо в процесі виконання робіт виявиться, що таке виконання потребує додаткових витрат, Виконавець має право збільшити загальну вартість своїх робіт за згодою із Замовником.

2.5. Додаткові послуги, які надаються Замовнику додатково та не входять в зобов’язання Виконавця за цим Договором, і оплачується Замовником окремо, за фактом їх виконання:

2.5.1. Зміна дизайну Виробу, кольору тощо після підписання цього Договору.

2.5.2. Підйом Виробу по сходах.

2.5.3. Виконавець має право на власний розсуд відмовитися від виконання робіт з переробки та/або підгонки Виробу під розміри і особливості приміщення, викликані самостійною зміною, після проведення контрольного заміру.

2.6. Якщо Замовник не в змозі прийняти замовлення в строки згідно даного Договору, то Замовник зобов’язаний сплатити вартість Виробу, але без вартості встановлення. 

 

3. Обов'язки сторін

3.1. Виконавець зобов’язаний:

3.1.1. Передати Замовнику Виріб належної якості та комплектації, описаної в специфікації, у строк, зазначений у цьому Договору.

3.1.2. Усунути визнані ним недоліки Виробу, виявлені в процесі приймання Виробу Замовником.

3.1.3. Невідкладно повідомити Замовника про обставини, які заважають виконанню Договірних зобов’язань.

3.1.4. Зібрати, в надану Замовником тару, сміття що утворилося при монтажу Виробу і винести його на сходову клітку. Вологе прибирання Виробу і приміщення в зобов’язання Виконавця не входить. Виконавець не здійснює роботи з підключення електричних частин.

3.2. Замовник зобов’язаний:

3.2.1. Здійснити своєчасну оплату Виробу, згідно умовами цього Договору.

3.2.2. Надати Виконавцю схему прихованих комунікацій. У випадку не надання даної схеми, вся відповідальність за пошкодження прихованих комунікацій і наслідки їх пошкодження лежать повністю на Замовнику.

3.2.3. Підготувати приміщення для проведення монтажу Виробу Виконавцем.

3.2.4. Виконати прийняття Виробу після його встановлення і підписати акт прийому-передачі.

3.2.5. Бути присутнім на об’єкті при монтажі Виробу, або призначити відповідальну особу під час своєї відсутності.

 

4. Якість та гарантія

4.1. Якість замовлення повинна відповідати сертифікату підприємства виробника.

4.2. Виконавець надає гарантійний термін експлуатації протягом ____ років з моменту передачі замовлення Замовнику, за умови наявності акту прийому-передачі Виробу.

 

5. Строки виконання робіт

5.1. Початком виконання вважається наступний робочий день після укладення Договору та внесення авансового платежу шляхом __________________________________.

5.2. Орієнтований строк виконання робіт по замовленню складає ___ місяці.

5.3. Виконавець має право змістити кінцевий термін здачі проекту у разі затримки Замовником погодження креслень протягом ___ робочих днів від моменту надання їх Виконавцем, у разі затримки доступу до об’єкту, та затримки підготовки приміщення до монтажу.

 

6. Відповідальність сторін

6.1. У випадку порушення Договору, Сторона несе відповідальність, визначену цим Договором та (або) чинним законодавством України.

6.2. Виконавець за даним Договором несе відповідальність: у разі затримки замовлення понад строк передбачений п. 5.2. цього Договору, Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі ___ % від суми Договору за кожен день протягом перших 4 тижнів затримки та ___% за кожен наступний тиждень, але не більше ___ % від суми Договору.

 6.3. Замовник за даним Договором несе відповідальність: у разі затримки сплати за замовлення, Замовник сплачує Виконавцю штраф у розмірі ___ % від суми Договору за кожен день протягом перших ___ тижнів затримки та ___% за кожен наступний тиждень, але не більше ___ % від суми Договору.

 

7. Форс-мажорні обставини

7.1. Жодна зі сторін не несе будь-якої відповідальності за невиконання будь-якого з положень цього Договору, якщо це невиконання було наслідком причин, що перебувають поза сферою контролю Сторони, яка не виконала (далі - Форс-мажор), на кшталт стихійних лих, екстремальних погодних умов, пожеж, війн, страйків, воєнних дій, громадських заворушень, втручання з боку влади, ембарго, змін законодавства, але не обмежуються ними.

7.2. Сторона, якій Форс-мажор перешкоджає виконанню своїх зобов’язань за цим Договором, зобов’язана повідомити іншу Сторону про це в найкоротший термін, що не перевищує ________________ робочих днів.

7.3. Форс-мажор автоматично продовжує дію цього Договору.

 

8. Вирішення спорів

8.1. Усі спори, які пов’язані із цим Договором, його укладанням або які виникають у процесі виконання умов цього Договору, вирішуються через переговори між Сторонами.

8.2. Якщо спір неможливо врегулювати за допомогою переговорів, то його вирішують у судовому порядку згідно з установленою підпорядкованістю й підсудністю такого спору в порядку, визначеному відповідним чинним законодавством України.

 

9. Інші умови

9.1. Даний Договір складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної сторони.

9.2. Після набрання чинності цим Договором всі попередні переговори за ним, листування, попередні Договори, протоколи про наміри та будь-які інші усні або письмові домовленості Сторін з питань, що так чи інакше стосуються цього Договору, втрачають юридичну силу, але можуть враховуватись при тлумаченні умов цього Договору.

9.3. Додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід’ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками (у разі наявності).

9.4. Адреса монтажу замовлення ______________________________.

9.5. У разі відсутності, несправності чи не можливості користування ліфтом Замовник додатково сплачує Виконавцю ___ % від вартості замовлення за кожен поверх підйому виробу вище другого.

 

10. Місцезнаходження та інші реквізити Сторін

 

ЗАМОВНИК

__________________________________

__________________________________

__________________________________

 

_____________________/____________/

м. п.

ВИКОНАВЕЦЬ

__________________________________

__________________________________

__________________________________

 

____________________/____________/

м. п.

 

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

246

Коментарі

Коментарів ще немає

Накази
06.10.2025

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

4956

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

5464

Листи, довідки
15.10.2025

Довідка-розрахунок нарахування та сплати ЄСВ

1

4550

Інше
29.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

8914

Облікові документи
02.06.2025

Відомість нарахування заробітної плати

4148