Індивідуальний план наставництва
Додаток 2
до Методичних рекомендацій
щодо запровадження наставництва
(пункт 2.7 розділу 2)
Затверджую ______________________________
(ПІБ керівника структурного підрозділу)
____ ________20__ р. ___________
(підпис)
Індивідуальний план наставництва (зразок)
Працівника
______________________________________________________________________________________________________
(ПІБ працівника, код і назва професії за ДК 003:2010, рівень кваліфікації, табельний номер)
____________________________________________________________________________________________
Підрозділ __________________________________________________________________________________________
Строк наставництва з ___________________20__р. по ______________________________ 20__р.
|
№ |
Назва заходів1 |
Строки виконання |
Оцінка виконання2 (дата, підпис наставника) |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Розділ І. Ознайомлення з напрямами поточної діяльності підприємства, структурного підрозділу, їхніми цілями та завданнями, перспективами розвитку |
|||
|
1.1 |
Ознайомлення з адміністративною структурою підрозділу, діяльністю внутрішніх структурних підрозділів (службами, відділами), їхніми цілями та завданнями |
|
|
|
1.2. |
Ознайомлення з трудовим колективом |
|
|
|
1.3 |
Ознайомлення із приміщенням структурного підрозділу, робочим місцем |
|
|
|
Розділ II Вивчення нормативно-правових та відомчих організаційно-розпорядчих документів |
|||
|
2.1 |
Вивчення нормативно-правових та організаційно-розпорядчих документів, які визначають права та посадові обов'язки, правила внутрішнього трудового розпорядку |
|
|
|
2.2 |
Вивчення виробничих норм і стандартів професії (посади), посадової інструкції, профільної документації, технології виробничого процесу, правил користування технікою, обладнанням |
|
|
|
2.3 |
Вивчення правил охорони праці та безпеки життєдіяльності |
|
|
|
Розділ III. Проходження інструктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності |
|||
|
3.1. |
Проходження інструктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності |
|
|
|
3.2 |
Оформлення допуску до виконання робіт на робочому місці |
|
|
|
Розділ IV. Засвоєння професійних знань, умінь, навичок і практичних прийомів виконання виробничих (посадових) завдань (вказуються конкретні завдання) |
|||
|
4.1. |
… |
|
|
|
4.2. |
… |
|
|
|
... |
|
|
|
|
Розділ V. Формування відповідальності, креативного ставлення до роботи |
|||
|
5.1 |
Ознайомлення з новітніми технологіями, сучасним обладнанням, передовими методами роботи, вивчення досвіду інших працівників |
|
|
|
5.2 |
Участь у навчальних заходах, семінарах, тренінгах, конкурсах |
|
|
Примітки:
1. Визначено лише основні заходи та напрями діяльності. Індивідуальний план має бути конкретизований та адаптований до потреб працівника.
2. Заповнюється наставником за такою формою: виконано, не виконано, необхідно повторне вивчення тощо.

Коментарів ще немає