Посадова інструкція фахівця-організатора соціально-побутового обслуговування
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «_______________» (назва підприємства)
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________» підпис Ім’я ПРІЗВИЩЕ «__» ________ 20__ р. |
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
фахівця-організатора соціально-побутового обслуговування
(Код КП - 2446.2)
1. Загальні положення
1.1. Посада «Фахівець-організатор соціально-побутового обслуговування» відноситься до категорії «Професіонали».
1.2. Знає та застосовує у діяльності:
- закони, постанови, розпорядження, методичні, нормативні та інші керівні матеріали органів державної виконавчої влади щодо регулювання виробничих і трудових відносин, соціального страхування, соціально-побутового обслуговування громадян;
- організацію й економіку соціально-побутової роботи;
- житлове законодавство;
- перспективи соціально-економічного розвитку підприємства.
1.3. Призначається на посаду та звільняється з посади наказом по організації (підприємству/організації).
1.4. Підпорядковується безпосередньо _____________.
1.5. Керує роботою _____________.
1.6. Під час відсутності, заміщається особою, призначеною в установленому порядку, яка набуває відповідних прав і несе відповідальність за належне виконання покладених на нього обов'язків.
2. Характеристика робіт, завдання та посадові обов'язки
2.1. Аналізує стан соціально-побутового обслуговування.
2.2. Бере участь у розробленні програм соціального розвитку трудового колективу підприємства, установи, організації (надалі - підприємство).
2.3. Організовує проведення робіт з надання побутових, торгових, транспортних, медичних та інших послуг працівникам підприємства за місцем роботи та в місцях їх переважного проживання, здійснення соціального страхування працівників.
2.4. Веде облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, забезпечення місцями в дитячих дошкільних закладах, оздоровчими та лікувально-санаторними путівками, готує пропозиції з цих питань власнику або уповноваженому ним органу.
2.5. Сприяє наданню матеріальної допомоги працівникам, які її потребують, організації відпочинку та відновленню здоров'я працівників, зайняттю спортом і туризмом, оздоровленню дітей у спеціалізованих закладах, організації побуту молодих працівників, багатодітних і неповних сімей, ветеранів тощо.
2.6. Проводить роботу з організації та розвитку підсобних сільських господарств, садівництва та городництва.
2.7. Визначає потреби та вносить пропозиції щодо організації будівництва житла і об'єктів соціально-побутового призначення, індивідуального та кооперативного будівництва.
2.8. Бере участь у підготовці пропозицій щодо формування та розподілу соціальних фондів підприємства.
2.9. Забезпечує облік і своєчасне подання звітів про проведення заходів соціально-побутового обслуговування.
2.10. Знає, розуміє і застосовує діючі нормативні документи, що стосуються його діяльності.
2.11. Знає і виконує вимоги нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, дотримується норм, методів і прийомів безпечного виконання робіт.
3. Права
Фахівець-організатор соціально-побутового обслуговування має право:
3.1. Вживати дії для запобігання та усунення випадків будь-яких порушень або невідповідностей.
3.2. Отримувати всі передбачені законодавством соціальні гарантії.
3.3. Вимагати сприяння у виконанні своїх посадових обов'язків і здійсненні прав.
3.4. Вимагати створення організаційно-технічних умов, необхідних для виконання посадових обов'язків та надання необхідного обладнання та інвентарю.
3.5. Знайомитися з проектами документів, що стосуються його діяльності.
3.6. Запитувати і отримувати документи, матеріали та інформацію, необхідні для виконання своїх посадових обов'язків і розпоряджень керівництва.
3.7. Підвищувати свою професійну кваліфікацію.
3.8. Повідомляти про виявлені в процесі своєї діяльності порушення і невідповідності і вносити пропозиції щодо їх усунення.
3.9. Ознайомлюватися з документами, що визначають права та обов'язки за займаною посадою, критерії оцінки якості виконання посадових обов'язків.
4. Відповідальність
Фахівець-організатор соціально-побутового обслуговування несе відповідальність за:
4.1. Невиконання або несвоєчасне виконання покладених цією посадовою інструкцією обов`язків та (або) невикористання наданих прав.
4.2. Недотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту.
4.3. Розголошення інформації про організацію (підприємство/установу), що відноситься до комерційної таємниці.
4.4. Невиконання або неналежне виконання вимог внутрішніх нормативних документів організації (підприємства/установи) та законних розпоряджень керівництва.
4.5. Правопорушення, скоєні в процесі своєї діяльності, в межах, встановлених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством.
4.6. Завдання матеріального збитку організації (підприємству/установі) в межах, встановлених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством.
4.7. Неправомірне використання наданих службових повноважень, а також використання їх в особистих цілях.
5. Кваліфікаційні вимоги
ЙФахівець-організатор соціально-побутового обслуговування: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за професією фахівця-організатора соціально-побутового обслуговування I категорії - не менше 2 років. Фахівець-організатор соціально-побутового обслуговування I категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст); для магістра - без вимог до стажу роботи, спеціаліста - стаж роботи за професією фахівця-організатора соціально-побутового обслуговування II категорії - не менше 2 років. Фахівець-організатор соціально-побутового обслуговування II категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст). Стаж роботи за професією фахівця-організатора соціально-побутового обслуговування - не менше 1 року. Фахівець-організатор соціально-побутового обслуговування: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст) без вимог до стажу роботи.

Коментарів ще немає