Договори
02.10.2023

Договір про надання кейтерингових послуг

281

ДОГОВІР №__

про надання кейтерингових послуг

«___» _______ 20___ року

м. _____

 

________________________________________________________________________, іменоване далі – «Замовник», в особі _______________________________, що діє на підставі Статуту, з одного боку, та _______________________________________________________, іменоване в подальшому – «Виконавець», в особі____________________________________, що діє на підставі Статуту - з другого боку, іменовані далі, а кожний окремо «Сторона» або разом – «Сторони», уклали даний Договір про нижченаведене:

 

1.      Предмет договору

1.1.На виконання цього Договору Виконавець зобов’язується надати Замовнику кейтерингові послуги, а Замовник прийняти та оплатити такі послуги.

1.2. Кількість послуг, наданих за цим Договором, згідно ________________________.

1.3. Асортимент продукції, яка надається Виконавцем визначена в Додатку 1 до цього Договору.

1.4. При необхідності надання кейтерингових послуг Замовник подає заявку Виконавцю не пізніше ___ робочих днів до проведення заходу (Додаток 2 до цього Договору).

 

2.      Якість послуг

2.1. Виконавець повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає вимогам державних стандартів, з дотримання санітарних норм і правил.

 

3. Ціна договору

3.1. Загальна вартість послуг за цим Договором складається із вартості наданих послуг у відповідних періодах та узгоджених актами приймання-передачі наданих послуг.

3.2. Вартість послуг визначається відповідно до кількості учасників заходу та погодженої з Замовником калькуляції вартості послуг. (Додаток 3 до цього Договору).

3.2. За домовленістю Сторін вартість послуг може змінюватися, про що Сторони укладають додаткову угоду до Договору.

3.3. При необхідності вартість окремих послуг, особливості розрахунків, терміни виконання та вимоги щодо оформлення результатів додатково визначаються додатками до цього Договору.

 

4.      Порядок здійснення оплати

4.1.Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником наданих Виконавцем послуг на банківський рахунок Виконавця, зазначений у цьому Договорі протягом __ робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання - передачі наданих послуг (далі – Акт).

4.2. У разі не підписання Акту Замовником, останній повинен письмово надати мотивовану відмову від підписання Акту протягом___ робочих днів з моменту отримання Акту. У випадку не отримання мотивованої відмови Замовника у вказаний строк, Акт вважається підписаним і підлягає обов’язковій оплаті.

 

5.      Надання послуг

5.1.Строк надання послуг: з дати підписання цього Договору до __________________.

5.2. Місце надання послуг вказується Замовником не пізніше __ робочих днів до початку проведення заходу.

 

6.      Права та обовязки сторін

6.1.             Замовник зобовязаний:

6.1.1.      Своєчасно та в повному обсязі сплачувати надані послуги.

6.1.2.      Приймати надані послуги згідно з Актом.

6.1.3.      Надавати Виконавцю необхідну інформацію, пов’язану з характером виконуваних послуг.

6.2.  Замовник має право:

6.2.1.       Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Виконавцем, повідомивши про це його у строк ___ робочих дні.

6.2.2.       Контролювати надання послуг у строки, встановлені цим Договором.

6.2.3.       На усунення Виконавцем виявлених незначних недоліків у наданні послуг у ____ денний термін з моменту звернення Замовника.

6.3.             Виконавець зобов’язаний:

6.3.1.       Забезпечити надання послуг у строки, встановлені цим Договором.

6.3.2.       Забезпечити надання послуг, якість яких відповідає умовам, установленим розділом 2 цього Договору.

6.4.             Виконавець має право:

6.4.1.       Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за надані послуги.

6.4.2.       Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Замовником, повідомивши про це його у строк ___ робочих дні.

6.4.3.       Отримувати від Замовника необхідну інформацію, пов’язану з характером виконуваних послуг.

 

7.      Відповідальність сторін за порушення договору

7.1. Сторони цього Договору несуть відповідальність за невиконання чи неналежне виконання своїх зобов'язань за цим Договором відповідно до чинного законодавства.

7.2. Всі спори, що виникають з цього Договору, Сторони вирішують шляхом переговорів. У разі неможливості досягти згоди шляхом переговорів Сторона має право звернутися до суду.

8.      Непереборна сила

8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору у випадку виникнення обставин непереборної сили, таких як пожежа, повінь, епідемія, страйк, війна, акти органів влади, що впливають на виконання зобов'язань і які перешкоджають виконанню умов цього Договору.

8.2. Сторона, що потрапила під вплив обставин непереборної сили, зобов’язана письмово повідомити про це іншу Сторону не пізніше 10 (десяти) календарних днів із дня настання таких обставин, а в строк 30 (тридцяти) днів надати підтверджуючі документи. Несвоєчасне повідомлення про настання обставин непереборної сили, в строки, вказані в цьому пункті, позбавляє Сторону, що прострочила повідомлення, права посилатися на ці обставини для виправдання.

8.3. У випадку існування обставин, передбачених пунктом 8.1. Договору (за умови дотримання вимог пункту 8.2. Договору), строк дії Договору подовжується на час існування таких обставин відповідно до пункту 8.5. Договору.

8.4. Сторони погодилися, що достатнім підтвердженням існування обставин непереборної сили є довідка Торгово-Промислової палати України.

8.5. У випадку, коли вищевказані обставини будуть діяти більш ніж один місяць, то Сторони проведуть переговори, щоб обговорити заходи, яких слід вжити. У випадку якщо протягом наступних 10 (десяти) днів Сторони не зможуть домовитися, даний Договір може бути розірваний в односторонньому порядку. Договір вважається розірваним з моменту отримання Стороною письмового повідомлення Сторони, яка ініціює розірвання Договору.

 

9.      Строк дії договору

9.1. Даний Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до «___» ________ 20__ року.

 

10.  Інші умови

10.1. Цей Договір складено в двох примірниках українською мовою, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної з Сторін.

10.2. Зміни та доповнення до даного Договору вносяться в письмовій формі шляхом укладання додаткових угод, які є невід’ємною частиною даного Договору.

10.3. Взаємовідносини сторін, що не врегульовані даним договором, регулюються чинним законодавством України.

10.4. Постачальник є платником ___________________________________________.

10.5. Покупець є платником _______________________________________________.

10.6. Всі спори між Сторонами, що витікають із даного Договору та по яких не було досягнуто згоди шляхом переговорів, вирішуються в судовому порядку згідно встановленої підсудності та підвідомчості такого спору в порядку, встановленому чинним законодавством України.

10.7. Факсимільні та електронні копії документів переданих Сторонами для виконання умов Цього Договору мають юридичну силу до моменту обміну оригіналами документів.

10.8. У випадку неможливості виконання в строк своїх зобов’язань по цьому Договору, Додатках до нього з будь-яких причин, Сторона, яка не зможе виконати в строк своє зобов’язання (поставити Товар чи оплатити Товар), повинна негайно повідомити про загрозу порушення строків іншу Сторону, з метою мінімізації збитків іншої Сторони.

10.9. Сторони зобов’язані своєчасно повідомляти одна одну про зміни юридичної адреси, фактичного місцезнаходження, банківських реквізитів, номерів телефонів, телефаксів, підстав сплати податку на прибуток та про всі інші зміни, які можуть вплинути на реалізацію Договору та виконання зобов’язань по ньому.

10.10.Додаток 1, Додаток 2, Додаток 3 є невід’ємною частиною цього Договору.

 

 

11.  Місцезнаходження і реквізити сторін

 

Замовник

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

 

 

Керівник ______________/__________/

 

М. П.

 

Виконавець

__________________________________

__________________________________

__________________________________

__________________________________

__________________________________

 

 

Керівник ______________/___________/

 

М. П.

 


 

 

Додаток № 1 до Договору

про надання кейтерингових послуг

від __________________20__ року № __

 

Асортимент продукції для проведення заходу

 

№п/н

Найменування

Вихід страви на 1 особу/порції (грам/мл)

Кава - брейк

<…>

<…>

<…>

<…>

<…>

<…>

Комплексний обід

<…>

<…>

<…>

<…>

<…>

<…>

Фуршет

<…>

<…>

<…>

<…>

<…>

<…>

 

 

Замовник

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

 

 

Керівник ______________/__________/

 

м. п.

 

 

 

Виконавець

__________________________________

__________________________________

__________________________________

__________________________________

__________________________________

 

 

Керівник ______________/___________/

 

м. п.

 

 


 

Додаток № 2 до Договору

про надання кейтерингових послуг

від __________________20__ року № __

 

Заявка на надання кейтерингових послуг

 

№п/н

Найменування продукції

Одиниця виміру

Кількість

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Замовник

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

 

 

Керівник ______________/__________/

 

м. п.

 

 

Виконавець

__________________________________

__________________________________

__________________________________

__________________________________

__________________________________

 

 

Керівник ______________/___________/

 

м. п.

 

 


 

Додаток № 3 до Договору

про надання кейтерингових послуг

від __________________20__ року № __

 

Калькуляція на надання кейтерингових послуг

 

№п/н

Найменування продукції

Одиниці виміру

Кількість

Сума

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Разом

 

ПДВ

 

Разом з ПДВ

 

 

 

Замовник

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

 

 

Керівник ______________/__________/

 

м. п.

 

 

Виконавець

__________________________________

__________________________________

__________________________________

__________________________________

__________________________________

 

 

Керівник ______________/___________/

 

м. п.

 

 

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

281

Коментарі

Коментарів ще немає

Накази
06.10.2025

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

4916

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

5410

Листи, довідки
15.10.2025

Довідка-розрахунок нарахування та сплати ЄСВ

1

4533

Облікові документи
02.06.2025

Відомість нарахування заробітної плати

4114

Інше
29.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

8876