Посадові інструкції
30.03.2023

Посадова інструкція адміністратора пасажирської служби

10

 

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «_______________»

(назва підприємства)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

 

Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________»

підпис       Ім’я ПРІЗВИЩЕ

 «__» ________ 20__ р.

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

адміністратора пасажирської служби

(Код КП – 3422)

 

1. Загальні положення

1.1. Посада "Адміністратор пасажирської служби" відноситься до категорії "Фахівці".

1.2. Знає та застосовує у діяльності:

- постанови, розпорядження, накази, нормативні та інші керівні матеріали, які стосуються організації обслуговування пасажирів на пасажирських суднах;

- вимоги Міжнародної конвенції про підготовку й дипломування моряків та несення вахти (ПДМНВ) щодо персоналу пасажирських суден;

- асортимент послуг, що пропонуються на судні;

- основні знання про будову, обладнання, розташування приміщень пасажирського судна;

- місця розташування рятувальних засобів;

- основні дії в надзвичайних ситуаціях, інструкції на випадок аварії щодо керування евакуацією пасажирів;

- обов'язки бортпровідників та режим їх роботи;

- англійську мову на рівні вільного володіння побутовою та спеціальною тематикою, а також мову, що відповідає основному контингенту пасажирів у конкретному рейсі;

- основи етики й психології;

- основи економіки, організації праці та управління;

- основи трудового законодавства.

1.3. Призначається на посаду та звільняється з посади наказом по організації (підприємству/організації).

1.4. Підпорядковується безпосередньо __________________.

1.5. Керує роботою __________________________.

1.6. Під час відсутності, заміщається особою, призначеною в установленому порядку, яка набуває відповідних прав і несе відповідальність за належне виконання покладених на нього обов'язків.

 

2. Характеристика робіт, завдання та посадові обов'язки

2.1. Забезпечує інформаційно-довідкову роботу на пасажирському судні та ведення документації, пов'язаної із перебуванням на борту пасажирів та їх обслуговуванням.

2.2. Бере участь в організації посадки й висадки пасажирів, а також розміщенні їх на судні.

2.3. Створює для них комфортні умови.

2.4. Здійснює контроль за збереженням матеріальних цінностей.

2.5. Виконує обходи пасажирських приміщень, контролює роботу бортпровідників.

2.6. Забезпечує чистоту й порядок у пасажирських приміщеннях і на прилеглих до них територіях.

2.7. Стежить за протипожежною безпекою в пасажирських приміщеннях.

2.8. Несе вахту в бюро інформації згідно із затвердженим графіком.

2.9. Консультує пасажирів із питань наявних послуг.

2.10. Вживає заходів щодо запобігання й ліквідації конфліктних ситуацій.

2.11. Розглядає претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням пасажирів, і вживає відповідних організаційно-технічних заходів.

2.12. Інформує пасажирів за допомогою суднової радіомережі про основні відомості щодо судна та культурно-масові заходи, що проводяться на ньому, про визначні місця, які проходить судно, а також про наявність кореспонденції на ім'я пасажирів та інші повідомлення.

2.13. Виконує обов'язки помічника капітана з пасажирської частини в разі його відсутності.

2.14. Знає, розуміє і застосовує діючі нормативні документи, що стосуються його діяльності.

2.15. Знає і виконує вимоги нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, дотримується норм, методів і прийомів безпечного виконання робіт.

 

3. Права

Адміністратор пасажирської служби має право:

3.1. Вживати дії для запобігання та усунення випадків будь-яких порушень або невідповідностей.

3.2. Отримувати всі передбачені законодавством соціальні гарантії.

3.3. Вимагати сприяння у виконанні своїх посадових обов'язків і здійсненні прав.

3.4. Вимагати створення організаційно-технічних умов, необхідних для виконання посадових обов'язків та надання необхідного обладнання та інвентарю.

3.5. Знайомитися з проектами документів, що стосуються його діяльності.

3.6. Запитувати і отримувати документи, матеріали та інформацію, необхідні для виконання своїх посадових обов'язків і розпоряджень керівництва.

3.7. Підвищувати свою професійну кваліфікацію.

3.8. Повідомляти про виявлені в процесі своєї діяльності порушення і невідповідності і вносити пропозиції щодо їх усунення.

3.9. Ознайомлюватися з документами, що визначають права та обов'язки за займаною посадою, критерії оцінки якості виконання посадових обов'язків.

 

4. Відповідальність

Адміністратор пасажирської служби несе відповідальність за:

4.1. Невиконання або несвоєчасне виконання покладених цією посадовою інструкцією обов`язків та (або) невикористання наданих прав.

4.2. Недотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту.

4.3. Розголошення інформації про організацію (підприємство/установу), що відноситься до комерційної таємниці.

4.4. Невиконання або неналежне виконання вимог внутрішніх нормативних документів організації (підприємства/установи) та законних розпоряджень керівництва.

4.5. Правопорушення, скоєні в процесі своєї діяльності, в межах, встановлених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством.

4.6. Завдання матеріального збитку організації (підприємству/установі) в межах, встановлених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством.

4.7. Неправомірне використання наданих службових повноважень, а також використання їх в особистих цілях.

 

5. Кваліфікаційні вимоги

Повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст або бакалавр): для спеціаліста - без вимог до стажу роботи, бакалавра - стаж роботи за професією, пов'язаною з адмініструванням, - не менше 1 року. 

 

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

10

Коментарі

Коментарів ще немає

Накази
06.10.2025

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

1

5156

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

2

5676

Листи, довідки
15.10.2025

Довідка-розрахунок нарахування та сплати ЄСВ

1

4658

Інше
29.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

9041

Облікові документи
02.06.2025

Відомість нарахування заробітної плати

2

4269