Посадова інструкція адміністратора пасажирської служби
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «_______________» (назва підприємства)
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________» підпис Ім’я ПРІЗВИЩЕ «__» ________ 20__ р. |
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
адміністратора пасажирської служби
(Код КП – 3422)
1. Загальні положення
1.1. Посада "Адміністратор пасажирської служби" відноситься до категорії "Фахівці".
1.2. Знає та застосовує у діяльності:
- постанови, розпорядження, накази, нормативні та інші керівні матеріали, які стосуються організації обслуговування пасажирів на пасажирських суднах;
- вимоги Міжнародної конвенції про підготовку й дипломування моряків та несення вахти (ПДМНВ) щодо персоналу пасажирських суден;
- асортимент послуг, що пропонуються на судні;
- основні знання про будову, обладнання, розташування приміщень пасажирського судна;
- місця розташування рятувальних засобів;
- основні дії в надзвичайних ситуаціях, інструкції на випадок аварії щодо керування евакуацією пасажирів;
- обов'язки бортпровідників та режим їх роботи;
- англійську мову на рівні вільного володіння побутовою та спеціальною тематикою, а також мову, що відповідає основному контингенту пасажирів у конкретному рейсі;
- основи етики й психології;
- основи економіки, організації праці та управління;
- основи трудового законодавства.
1.3. Призначається на посаду та звільняється з посади наказом по організації (підприємству/організації).
1.4. Підпорядковується безпосередньо __________________.
1.5. Керує роботою __________________________.
1.6. Під час відсутності, заміщається особою, призначеною в установленому порядку, яка набуває відповідних прав і несе відповідальність за належне виконання покладених на нього обов'язків.
2. Характеристика робіт, завдання та посадові обов'язки
2.1. Забезпечує інформаційно-довідкову роботу на пасажирському судні та ведення документації, пов'язаної із перебуванням на борту пасажирів та їх обслуговуванням.
2.2. Бере участь в організації посадки й висадки пасажирів, а також розміщенні їх на судні.
2.3. Створює для них комфортні умови.
2.4. Здійснює контроль за збереженням матеріальних цінностей.
2.5. Виконує обходи пасажирських приміщень, контролює роботу бортпровідників.
2.6. Забезпечує чистоту й порядок у пасажирських приміщеннях і на прилеглих до них територіях.
2.7. Стежить за протипожежною безпекою в пасажирських приміщеннях.
2.8. Несе вахту в бюро інформації згідно із затвердженим графіком.
2.9. Консультує пасажирів із питань наявних послуг.
2.10. Вживає заходів щодо запобігання й ліквідації конфліктних ситуацій.
2.11. Розглядає претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням пасажирів, і вживає відповідних організаційно-технічних заходів.
2.12. Інформує пасажирів за допомогою суднової радіомережі про основні відомості щодо судна та культурно-масові заходи, що проводяться на ньому, про визначні місця, які проходить судно, а також про наявність кореспонденції на ім'я пасажирів та інші повідомлення.
2.13. Виконує обов'язки помічника капітана з пасажирської частини в разі його відсутності.
2.14. Знає, розуміє і застосовує діючі нормативні документи, що стосуються його діяльності.
2.15. Знає і виконує вимоги нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, дотримується норм, методів і прийомів безпечного виконання робіт.
3. Права
Адміністратор пасажирської служби має право:
3.1. Вживати дії для запобігання та усунення випадків будь-яких порушень або невідповідностей.
3.2. Отримувати всі передбачені законодавством соціальні гарантії.
3.3. Вимагати сприяння у виконанні своїх посадових обов'язків і здійсненні прав.
3.4. Вимагати створення організаційно-технічних умов, необхідних для виконання посадових обов'язків та надання необхідного обладнання та інвентарю.
3.5. Знайомитися з проектами документів, що стосуються його діяльності.
3.6. Запитувати і отримувати документи, матеріали та інформацію, необхідні для виконання своїх посадових обов'язків і розпоряджень керівництва.
3.7. Підвищувати свою професійну кваліфікацію.
3.8. Повідомляти про виявлені в процесі своєї діяльності порушення і невідповідності і вносити пропозиції щодо їх усунення.
3.9. Ознайомлюватися з документами, що визначають права та обов'язки за займаною посадою, критерії оцінки якості виконання посадових обов'язків.
4. Відповідальність
Адміністратор пасажирської служби несе відповідальність за:
4.1. Невиконання або несвоєчасне виконання покладених цією посадовою інструкцією обов`язків та (або) невикористання наданих прав.
4.2. Недотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту.
4.3. Розголошення інформації про організацію (підприємство/установу), що відноситься до комерційної таємниці.
4.4. Невиконання або неналежне виконання вимог внутрішніх нормативних документів організації (підприємства/установи) та законних розпоряджень керівництва.
4.5. Правопорушення, скоєні в процесі своєї діяльності, в межах, встановлених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством.
4.6. Завдання матеріального збитку організації (підприємству/установі) в межах, встановлених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством.
4.7. Неправомірне використання наданих службових повноважень, а також використання їх в особистих цілях.
5. Кваліфікаційні вимоги
Повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст або бакалавр): для спеціаліста - без вимог до стажу роботи, бакалавра - стаж роботи за професією, пов'язаною з адмініструванням, - не менше 1 року.

Коментарів ще немає