Посадові інструкції
29.03.2023

Посадова інструкція менеджера з допоміжної діяльності у сфері фінансів

70

 

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «_______________»

(назва підприємства)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

 

Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________»

підпис             Ім’я ПРІЗВИЩЕ

 «__» _______ 20__р.

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

менеджера з допоміжної діяльності у сфері фінансів

(Код КП -1467)

 

1. Загальні положення

1.1. Менеджер з допоміжної діяльності у сфері фінансів належить до професійної групи "Керівники".

1.2. Призначення на посаду менеджера допоміжної діяльності у сфері фінансів та звільнення з неї здійснюється наказом директора підприємства за поданням ____________________________ із дотриманням вимог чинного законодавства про працю.

1.3. Менеджер допоміжної діяльності у сфері фінансів безпосередньо підпорядковується ____________________________.

1.4. За відсутності менеджера допоміжної діяльності у сфері фінансів його обов'язки виконує особа, призначена у встановленому порядку, яка набуває відповідних прав та несе відповідальність за належне виконання покладених на неї обов'язків.

1.5. Менеджер допоміжної діяльності у сфері фінансів у своїй діяльності керується чинним законодавством України, наказами та інструкціями відповідних галузевих міністерств, цією посадовою інструкцією та іншими нормативними документами, затвердженими у встановленому порядку.

1.6. ______________________________________________________________.

 

2. Завдання та обов'язки

Менеджер з допоміжної діяльності у сфері фінансів:

2.1. Виконує роботу щодо здійснення фінансової діяльності підприємства, спрямованої на забезпечення фінансовими ресурсами завдань виробничого плану, формування та розподілення доходів і накопичень підприємства та їх використання за зобов’язаннями перед державним бюджетом, податковими органами, банківськими установами, постачальниками, фінансування витрат на розширене відтворення, соціальне забезпечення та матеріальне стимулювання працівників.

2.2. Бере участь у підготовці планів виробництва і реалізації продукції, робіт (послуг), капітальних вкладень, планів щодо прибутку та податків на прибуток, готує необхідні розрахунки та обґрунтування до них, у розробленні нормативів обігових коштів за видами сировини, матеріалів та інших товарно-матеріальних цінностей і витрат у вартісному виразі, доводить затверджені показники до підрозділів підприємства.

2.3. Складає проекти планів щодо прибутків від реалізації продукції, яка випускається, використання основних засобів, а також проведення операцій, безпосередньо не пов’язаних з основною діяльністю (здавання приміщень та майна в оренду, доходи з цінних паперів тощо).

2.4. Бере участь у розробленні проектів планів розподілення прибутку, планових нормативів відрахувань до фондів підприємства.

2.5. Веде листування з приводу рекламаційних рахунків постачальників (замовників) і рахунків, не сплачених у встановлені строки.

2.6. Здійснює контроль за виконанням фінансових показників підрозділами підприємства, дотриманням касової дисципліни, розрахунками з постачальниками (замовниками), своєчасним надходженням всіх належних підприємству коштів, забезпечує додержання режиму економії.

2.7. Бере участь у розробленні і впровадженні заходів щодо підвищення прибутковості виробництва та реалізації продукції, покращення використання власних обігових коштів, коштів державного бюджету, запобігання утворенню і ліквідації надлишкових запасів матеріальних цінностей, забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємства.

2.8. Бере участь у формуванні та використанні засобів підприємства, проводить аналіз їх структури та руху.

2.9. Бере участь у роботі з вивчення та аналізу стану ринку кредитних ресурсів та цінних паперів з метою ефективного розміщення вільних коштів та забезпечення фінансової стійкості підприємства.

2.10. Бере участь у розробленні нормативної та методичної документації, яка регламентує фінансову діяльність підприємства.

2.11. Складає встановлену звітність про результати фінансової діяльності підприємства.

2.12. Виконує роботу з формування, ведення та зберігання бази даних внутрішньогосподарської та зовнішньої фінансової інформації, яка використовується під час оброблення даних.

2.13. Бере участь у формулюванні економічної постановки завдань або окремих їх етапів, що вирішуються за допомогою обчислювальної техніки, визначає можливості використання готових проектів, алгоритмів і пакетів прикладних програм, які дозволяють створювати економічно обґрунтовані системи оброблення інформації.

 

3. Права

Менеджер з допоміжної діяльності у сфері фінансів має право:

3.1. Приймати управлінські рішення в межах своєї компетенції.

3.2. Вимагати від директора підприємства (інших керівників) сприяння у виконанні обов'язків, передбачених цією посадовою інструкцією.

3.3. В межах своєї компетенції підписувати та візувати документи.

3.4. Вносити пропозиції керівництву підприємства:

- про притягнення до матеріальної та дисциплінарної відповідальності підпорядкованих йому працівників, які не виконують належним чином свої посадові обов'язки;

- про заохочення за зразкове виконання трудових обов'язків підпорядкованих йому працівників.

3.5. Ознайомлюватися з проектами рішень керівництва підприємства, що стосуються його діяльності.

3.6. Вносити на розгляд керівництва підприємства пропозиції щодо покращення роботи, пов'язаної з обов'язками, що передбачені цією інструкцією.

3.7. Удосконалювати свою професійну кваліфікацію у встановленому порядку.

3.8. ______________________________________________________________.

 

4. Відповідальність

Менеджер з допоміжної діяльності у сфері фінансів несе відповідальність:

4.1. За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, - в межах, визначених чинним законодавством України про працю.

4.2. За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, - в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.

4.3. За завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.

4.4. ______________________________________________________________.

 

5. Повинен знати:

5.1. Законодавчі та нормативні правові акти, керівні та методичні матеріали з організації фінансової роботи;

5.1. Економіку виробництва; порядок складання фінансових та касових планів, кредитних заявок і кошторисів;

5.1. Нормування обігових коштів;

5.1. Правила фінансування з державного бюджету, довгострокового і короткострокового кредитування;

5.1. Порядок залучення позикових та використання власних коштів, випуску та придбання цінних паперів, нарахування та сплати платежів до державного бюджету, податкових органів, банківських установ і Позабюджетних фондів;

5.1. Порядок розподілення фінансових ресурсів;

5.1. Систему фінансових методів, що забезпечують управління фінансовими потоками;

5.1. Порядок фінансування капітального будівництва, ремонту і витрат для технічного переоснащення підприємства;

5.1. Систему рахунків бухгалтерського обліку;

5.1. Порядок і форми фінансових розрахунків; встановлену звітність про фінансову діяльність підприємства, порядок і строки її складання;

5.1. Організацію виробництва, праці та управління;

5.1. Можливості застосування обчислювальної техніки для здійснення фінансових розрахунків та обліку коштів підприємства, правила її експлуатації;

5.1. Ринкові методи господарювання;

5.1. Трудове законодавство.

6. Кваліфікаційні вимоги

Повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст або бакалавр). Післядипломна освіта в галузі управління. Стаж роботи в галузі фінансової діяльності за професією: для магістра або спеціаліста - не менше 2 років, бакалавра - не менше 3 років.

 

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

70

Коментарі

Коментарів ще немає

Накази
06.10.2025

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

1

5158

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

2

5677

Листи, довідки
15.10.2025

Довідка-розрахунок нарахування та сплати ЄСВ

1

4658

Інше
29.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

9043

Облікові документи
02.06.2025

Відомість нарахування заробітної плати

2

4270