Посадова інструкція менеджера з допоміжної діяльності у сфері фінансів
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «_______________» (назва підприємства)
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________» підпис Ім’я ПРІЗВИЩЕ «__» _______ 20__р. |
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
менеджера з допоміжної діяльності у сфері фінансів
(Код КП -1467)
1. Загальні положення
1.1. Менеджер з допоміжної діяльності у сфері фінансів належить до професійної групи "Керівники".
1.2. Призначення на посаду менеджера допоміжної діяльності у сфері фінансів та звільнення з неї здійснюється наказом директора підприємства за поданням ____________________________ із дотриманням вимог чинного законодавства про працю.
1.3. Менеджер допоміжної діяльності у сфері фінансів безпосередньо підпорядковується ____________________________.
1.4. За відсутності менеджера допоміжної діяльності у сфері фінансів його обов'язки виконує особа, призначена у встановленому порядку, яка набуває відповідних прав та несе відповідальність за належне виконання покладених на неї обов'язків.
1.5. Менеджер допоміжної діяльності у сфері фінансів у своїй діяльності керується чинним законодавством України, наказами та інструкціями відповідних галузевих міністерств, цією посадовою інструкцією та іншими нормативними документами, затвердженими у встановленому порядку.
1.6. ______________________________________________________________.
2. Завдання та обов'язки
Менеджер з допоміжної діяльності у сфері фінансів:
2.1. Виконує роботу щодо здійснення фінансової діяльності підприємства, спрямованої на забезпечення фінансовими ресурсами завдань виробничого плану, формування та розподілення доходів і накопичень підприємства та їх використання за зобов’язаннями перед державним бюджетом, податковими органами, банківськими установами, постачальниками, фінансування витрат на розширене відтворення, соціальне забезпечення та матеріальне стимулювання працівників.
2.2. Бере участь у підготовці планів виробництва і реалізації продукції, робіт (послуг), капітальних вкладень, планів щодо прибутку та податків на прибуток, готує необхідні розрахунки та обґрунтування до них, у розробленні нормативів обігових коштів за видами сировини, матеріалів та інших товарно-матеріальних цінностей і витрат у вартісному виразі, доводить затверджені показники до підрозділів підприємства.
2.3. Складає проекти планів щодо прибутків від реалізації продукції, яка випускається, використання основних засобів, а також проведення операцій, безпосередньо не пов’язаних з основною діяльністю (здавання приміщень та майна в оренду, доходи з цінних паперів тощо).
2.4. Бере участь у розробленні проектів планів розподілення прибутку, планових нормативів відрахувань до фондів підприємства.
2.5. Веде листування з приводу рекламаційних рахунків постачальників (замовників) і рахунків, не сплачених у встановлені строки.
2.6. Здійснює контроль за виконанням фінансових показників підрозділами підприємства, дотриманням касової дисципліни, розрахунками з постачальниками (замовниками), своєчасним надходженням всіх належних підприємству коштів, забезпечує додержання режиму економії.
2.7. Бере участь у розробленні і впровадженні заходів щодо підвищення прибутковості виробництва та реалізації продукції, покращення використання власних обігових коштів, коштів державного бюджету, запобігання утворенню і ліквідації надлишкових запасів матеріальних цінностей, забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємства.
2.8. Бере участь у формуванні та використанні засобів підприємства, проводить аналіз їх структури та руху.
2.9. Бере участь у роботі з вивчення та аналізу стану ринку кредитних ресурсів та цінних паперів з метою ефективного розміщення вільних коштів та забезпечення фінансової стійкості підприємства.
2.10. Бере участь у розробленні нормативної та методичної документації, яка регламентує фінансову діяльність підприємства.
2.11. Складає встановлену звітність про результати фінансової діяльності підприємства.
2.12. Виконує роботу з формування, ведення та зберігання бази даних внутрішньогосподарської та зовнішньої фінансової інформації, яка використовується під час оброблення даних.
2.13. Бере участь у формулюванні економічної постановки завдань або окремих їх етапів, що вирішуються за допомогою обчислювальної техніки, визначає можливості використання готових проектів, алгоритмів і пакетів прикладних програм, які дозволяють створювати економічно обґрунтовані системи оброблення інформації.
3. Права
Менеджер з допоміжної діяльності у сфері фінансів має право:
3.1. Приймати управлінські рішення в межах своєї компетенції.
3.2. Вимагати від директора підприємства (інших керівників) сприяння у виконанні обов'язків, передбачених цією посадовою інструкцією.
3.3. В межах своєї компетенції підписувати та візувати документи.
3.4. Вносити пропозиції керівництву підприємства:
- про притягнення до матеріальної та дисциплінарної відповідальності підпорядкованих йому працівників, які не виконують належним чином свої посадові обов'язки;
- про заохочення за зразкове виконання трудових обов'язків підпорядкованих йому працівників.
3.5. Ознайомлюватися з проектами рішень керівництва підприємства, що стосуються його діяльності.
3.6. Вносити на розгляд керівництва підприємства пропозиції щодо покращення роботи, пов'язаної з обов'язками, що передбачені цією інструкцією.
3.7. Удосконалювати свою професійну кваліфікацію у встановленому порядку.
3.8. ______________________________________________________________.
4. Відповідальність
Менеджер з допоміжної діяльності у сфері фінансів несе відповідальність:
4.1. За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, - в межах, визначених чинним законодавством України про працю.
4.2. За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, - в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.
4.3. За завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
4.4. ______________________________________________________________.
5. Повинен знати:
5.1. Законодавчі та нормативні правові акти, керівні та методичні матеріали з організації фінансової роботи;
5.1. Економіку виробництва; порядок складання фінансових та касових планів, кредитних заявок і кошторисів;
5.1. Нормування обігових коштів;
5.1. Правила фінансування з державного бюджету, довгострокового і короткострокового кредитування;
5.1. Порядок залучення позикових та використання власних коштів, випуску та придбання цінних паперів, нарахування та сплати платежів до державного бюджету, податкових органів, банківських установ і Позабюджетних фондів;
5.1. Порядок розподілення фінансових ресурсів;
5.1. Систему фінансових методів, що забезпечують управління фінансовими потоками;
5.1. Порядок фінансування капітального будівництва, ремонту і витрат для технічного переоснащення підприємства;
5.1. Систему рахунків бухгалтерського обліку;
5.1. Порядок і форми фінансових розрахунків; встановлену звітність про фінансову діяльність підприємства, порядок і строки її складання;
5.1. Організацію виробництва, праці та управління;
5.1. Можливості застосування обчислювальної техніки для здійснення фінансових розрахунків та обліку коштів підприємства, правила її експлуатації;
5.1. Ринкові методи господарювання;
5.1. Трудове законодавство.
6. Кваліфікаційні вимоги
Повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст або бакалавр). Післядипломна освіта в галузі управління. Стаж роботи в галузі фінансової діяльності за професією: для магістра або спеціаліста - не менше 2 років, бакалавра - не менше 3 років.

Коментарів ще немає