Посадова інструкція менеджера у сфері надання інформації
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «_______________» (назва підприємства)
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________» підпис Ім’я ПРІЗВИЩЕ «__» ________ 20__ р. |
Посадова інструкціяменеджера у сфері надання інформації
(код КП 1473)
1. Загальні положення
1.1. Ця посадова інструкція визначає обов’язки, права та відповідальність менеджера у сфері надання інформації підприємства.
1.2. Посада менеджера у сфері надання інформації належить до посад керівного складу.
1.3. Мета роботи менеджера у сфері надання інформації — забезпечити інформаційні потреби підприємства та інформаційну безпеку, належне функціонування і своєчасну модернізацію засобів обчислювальної техніки, встановлення та підтримання відповідного програмного забезпечення.
1.4. Менеджер у сфері надання інформації:
1.4.1. Призначається на посаду та звільняється з неї наказом директора підприємства.
1.4.2. Безпосередньо підпорядкований заступнику директора підприємства з економіки та управління персоналом.
1.4.3. Очолює інформаційну службу підприємства.
1.4.4. У роботі керується законодавчими та нормативними актами України, що регулюють сферу інформації та телекомунікації, бізнес-планом розвитку підприємства і наказами директора підприємства, а також посадовою інструкцією.
1.5. Розпорядження менеджера у сфері надання інформації з питань щодо функціонування інформаційно-комунікаційних систем є обов’язковими для виконання керівниками структурних підрозділів підприємства і можуть бути скасовані директором підприємства або безпосереднім керівником.
1.6. За відсутності менеджера у сфері надання інформації (лікарняний, відпустка, відрядження тощо) його обов’язки виконує провідний інженер інформаційно-телекомунікаційних технологій або інший працівник, призначений згідно із законодавством.
2. Завдання та обов’язки
2.1. Організовує роботу з інформаційного забезпечення діяльності підприємства та безпеки її інформаційних ресурсів, технічного обслуговування засобів обчислювальної техніки.
2.2. Визначає оптимальні технологічні операції щодо автоматизованого оброблення фінансово-економічної та технічної інформації підприємства.
2.3. Забезпечує створення надійної нормативної бази для автоматизації розрахунків із прогнозування, планування, контролю та аналізу основних показників господарської діяльності підприємства.
2.4. Організовує та впроваджує у господарську діяльність підприємства інтернет-технології.
2.5. Забезпечує та контролює позиціонування підприємства в інтернеті, зокрема щодо:
● формування, підтримання та розвитку веб-сторінки підприємства;
● визначення програмного забезпечення для роботи в інтернеті, його захист та оперативне поновлення;
● тестування розділів веб-сторінки підприємства.
2.6. Аналізує технічний стан обчислювальної техніки та телекомунікаційного устаткування. Організовує своєчасне проведення регламентних, профілактичних, ремонтних робіт, тестування, контроль якісних та кількісних показників їх роботи.
2.7. Організовує придбання, монтаж та введення в експлуатацію нової обчислювальної техніки і телекомунікаційного устаткування.
2.8. Організовує підтримання програмного забезпечення у структурних підрозділах підприємства, копіювання інформації на сервери з робочих папок, дисків, файлів і директорій в установленні терміни. Виконує експертизу (тестування) нових програмних продуктів.
2.9. Організовує роботу із убезпечення інформаційних ресурсів підприємства від несанкціонованого витоку, блокування та знищення інформації.
2.10. Бере участь у службових розслідуваннях за фактами порушення встановлених норм захисту, виявлення успішних інформаційних атак на інформаційно-телекомунікаційні системи підприємства.
2.11. Контролює ведення електронних журналів телекомунікаційного устаткування загально-системного та прикладного програмного забезпечення, інформаційних систем і обчислювальної техніки.
2.12. Бере участь у складанні посадових інструкцій працівників інформаційної служби підприємства. Забезпечує їх розстановку відповідно до кваліфікації та ділових якостей.
2.13. Оцінює професійні якості претендентів на вакантні посади в інформаційній службі підприємства та подає пропозиції керівництву.
2.14. Визначає виконавців, черговість і терміни виконання виробничих завдань, контролює їх виконання.
3. Права
Має право:
3.1. Подавати пропозиції керівництву підприємства про прийняття, звільнення, заохочення та накладення стягнень щодо працівників інформаційної служби в установленому законодавством порядку.
3.2. Подавати пропозиції керівництву щодо забезпечення інформаційної служби підприємства необхідними запасними та комплектуючими виробами, придбання або модернізації обчислювальної техніки, програмного забезпечення та іншого устаткування.
3.3. Контролювати роботу всіх довідкових, консультаційних та інформаційних систем підприємства.
3.4. Отримувати інформацію від посадових осіб підприємства, необхідну для виконання ним посадових обов’язків.
3.5. Бути забезпеченим службовим транспортом, отримувати компенсацію представницьких витрат під час виконання посадових обов’язків.
3.6. Брати участь у колегіях, нарадах, зборах та засіданнях із питань, що стосуються його компетенції.
3.7. Представляти інтереси підприємства в органах державної влади, громадських організаціях, інших підприємствах, установах та організаціях із питань, що належать до його компетенції.
4. Відповідальність
Може бути притягнутий до відповідальності за:
4.1. Невиконання або неналежне виконання посадових завдань та обов’язків, передбачених посадовою інструкцією.
4.2. Несвоєчасне отримання, оброблення, передання інформації; неналежний технічний стан обчислювальної техніки і комунікаційного устаткування; невідповідність програмного забезпечення, що призвело до збитків підприємства або мало негативний вплив на імідж підприємства.
4.3. Неналежну організацію та впровадження на підприємстві технологій і норм захисту обчислювальної техніки, комунікаційного устаткування, програмного забезпечення від несанкціонованого доступу, інформаційних атак.
4.4. Порушення виконавчої і трудової дисципліни працівників інформаційної служби.
5. Повинен знати
5.1. Законодавчі, нормативно-правові акти, що регулюють економічну діяльність у сфері інформації та телекомунікації України, питання організації та здійснення заходів щодо інформаційного убезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем.
5.2. Плани, програми і методи впровадження інформаційно-комунікаційних систем у предметні області.
5.3. Методи розроблення математичних і імітаційних моделей функціонування інформаційно-комунікаційного устаткування, систем та мереж.
5.4. Технічні та конструктивні особливості засобів збирання, накопичення, оброблення та передавання інформації.
5.5. Методи математичної формалізації задач і розроблення алгоритмів.
5.6. Методи класифікації та кодування інформації, розроблення програм.
5.7. Формалізовані мови програмування.
5.8. Організаційно-розпорядчі документи підприємства, структуру управління, стратегію та бізнес-план його розвитку.
5.9. Етику ділового спілкування, основи психології та соціології праці.
5.10. Основи законодавства про працю та адміністративно-господарську діяльність підприємства.
6. Кваліфікаційні вимоги
6.1. Повна вища освіта за напрямом підготовки «Телекомунікації», освітньо-кваліфікаційний рівень «магістр».
6.2. Післядипломна освіта за напрямом «Менеджмент».
6.3. Стаж роботи в області інформаційно-комунікаційних технологій — мінімум 5 років.
7. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою
7.1. Із керівництвом підприємства — із питань проектування та розроблення інформаційно-комунікаційних систем, придбання і монтажу технологічного та мережевого устаткування, програмного забезпечення, інформаційної безпеки.
7.2. Із керівниками структурних підрозділів — із питань забезпечення обчислювальною технікою, телекомунікаційним устаткуванням та якістю програмного забезпечення.

Коментарів ще немає