Посадова інструкція менеджера (управителя) банно (лазне)-оздоровчого комплексу
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «___________________________» (назва підприємства)
|
ЗАТВЕРДЖУЮ: Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________» підпис Ім’я ПРІЗВИЩЕ «___» _________________ 20___ р.
|
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
менеджера (управителя) банно (лазне)-оздоровчого комплексу
(код КП 1492)
1. Загальні положення
1.1. Ця посадова інструкція визначає функціональні обов'язки, права та відповідальність менеджера (управителя) банно (лазне)-оздоровчого комплексу підприємства.
1.2. Менеджер (управитель) банно (лазне)-оздоровчого комплексу належить до професійної групи «Керівники».
1.3. Менеджер (управитель) банно (лазне)-оздоровчого комплексу призначається на посаду та звільняється з неї наказом директора підприємства (іншого керівника).за поданням заступника директора підприємства (або без подання).
1.4. Менеджер (управитель) банно (лазне)-оздоровчого комплексу підпорядковується начальнику відділу обслуговування підприємства (або іншому керівнику). Менеджеру (управителю) банно (лазне)-оздоровчого комплексу підпорядковується група працівників комплексу, що здійснюють експлуатацію банно (лазне)-оздоровчого комплексу та обслуговують його клієнтів.
1.5. У своїй діяльності менеджер (управитель) банно (лазне)-оздоровчого комплексу керується нормативними (керівними, технічними, методичними) та іншими доречними документами щодо правил (порядку) надання банно (лазне)-оздоровчих послуг, Правилами обслуговування клієнтів, чинними на підприємстві, Положенням про банно (лазне)-оздоровчий комплекс підприємства, Положенням про відділ обслуговування підприємства, інструкціями з охорони праці, санітарії і гігієни, пожежної безпеки, правилами внутрішнього трудового розпорядку, вказівками і розпорядженнями керівництва підприємства, начальника відділу обслуговування, цією робочою інструкцією.
1.6. Головна функція менеджера (управителя) банно (лазне)-оздоровчого комплексу (мета діяльності на посаді) – організація і контроль роботи працівників комплексу щодо забезпечення експлуатації банно (лазне)-оздоровчого комплексу та обслуговування його клієнтів.
1.7. Робоче місце менеджера (управителя) банно (лазне)-оздоровчого комплексу знаходиться у кабінеті у банно (лазне)-оздоровчому комплексі та обладнане телефонним апаратом і персональним комп'ютером, який підключено до локальної мережі підприємства та Інтернету, відповідною оргтехнікою, місцями зберігання документації (сейфом), бібліотечкою спеціальної літератури з питань економіки та організації обслуговування клієнтів, а також відповідних місцях надання банно (лазне)-оздоровчих послуг у комплексі, за умовами праці відповідає чинним нормам і стандартам.
1.8. У разі відсутності менеджера (управителя) банно (лазне)-оздоровчого комплексу на робочому місці (хвороба, відпустка, відрядження тощо) виконання його обов'язків забезпечує у межах компетенції та у встановленому порядку інший працівник відділу обслуговування (банно (лазне)-оздоровчого комплексу) підприємства відповідної кваліфікації за розпорядженням начальника відділу обслуговування комплексу.
1.9. Оригінал цієї посадової інструкції зберігається у відділі кадрів підприємства, 1-а копія – у начальника відділу обслуговування, 2-а копія у менеджера (управителя) банно (лазне)-оздоровчого комплексу.
1.10. У разі перерозподілу обов'язків між працівниками підприємства до цієї посадової інструкції за наказом директора підприємства можуть бути внесені зміни або доповнення відповідно до чинного законодавства.
2. Завдання та обов'язки
Менеджер (управитель) банно (лазне)-оздоровчого комплексу виконує такі функціональні завдання та обов'язки:
2.1. Організовує роботу банно-оздоровчого комплексу (далі – комплексу) за відповідними напрямами його функціонування.
2.2. Бере участь у формуванні стратегії розвитку комплексу, складанні відповідних бізнес-планів, розробленні та впровадженні стандартів і нормативів комплексу щодо якісних показників роботи.
2.3. Здійснює методичне керівництво та постійний контроль за якістю надання банно-оздоровчих послуг на всіх етапах обслуговування відповідно до сучасних стандартів якості та обслуговування.
2.4. Контролює дотримання обслуговуючим персоналом комплексу встановлених норм та правил щодо якості обслуговування.
2.5. Контролює додержання персоналом комплексу режиму конфіденційності в роботі.
2.6. Забезпечує управління та контроль за роботою комплексу на всіх технологічних стадіях (етапах) надання банно-оздоровчих послуг.
2.7. Організовує ефективну взаємодію всіх підрозділів комплексу, спрямовує їх діяльність на забезпечення якості надання банно-оздоровчих послуг.
2.8. Спрямовує проведення маркетингових досліджень та рекламних акцій, визначає цінову політику комплексу.
2.9. Забезпечує постійне удосконалення процесів управління персоналом, на підґрунті поєднання економічних та адміністративних методів керівництва.
2.10. Формує штат працівників згідно з їхніми компетенціями, діловими якостями та перспективами щодо подальшого професійного розвитку.
2.11. Забезпечує належні умови праці, розподіляє обов’язки між працівниками, визначає їм планові та поточні завдання, організовує контроль за їх виконанням.
2.12. Організовує роботу щодо визначення критеріїв оцінки результатів роботи працівників, проведення їх атестації.
2.13. Визначає потребу комплексу в матеріальних ресурсах, вибирає постачальників, узгоджує умови постачання та укладає відповідні договори.
2.14. Здійснює контроль за виконанням постачальниками договірних зобов’язань, якісними та кількісними показниками матеріальних ресурсів, у разі необхідності готує матеріали за претензіями (візує акти про нестачу, псування матеріалів тощо).
2.15. Очолює роботу за ресурсозбереження, контролює зберігання матеріальних ресурсів, використання технологічного устаткування відповідно до встановлених норм, інструкцій тощо.
2.16. Здійснює контроль щодо належної технологічної експлуатації службових приміщень комплексу, своєчасного проведення їх поточного або капітального ремонту.
2.17. За необхідності вживає заходів щодо ліквідації аварійних ситуацій у комплексі та прилеглій території.
2.18. Дотримується сам правил і норм охорони праці, санітарії та гігієни, пожежної безпеки, охорони навколишнього середовища та забезпечує їх дотримання підлеглими працівниками.
3. Права
Для виконання своїх функцій менеджер (управитель) банно (лазне)-оздоровчого комплексу має право:
3.1. Контролювати роботу підпорядкованих працівників та давати їм у межах своєї компетенції відповідні розпорядження (вказівки) по роботі.
3.2. Вносити пропозиції начальнику відділу обслуговування щодо покращення ефективності діяльності банно (лазне)-оздоровчого комплексу, підвищення якості обслуговування його клієнтів.
3.3. Отримувати від структурних підрозділів підприємства доречні матеріали та інформацію, необхідну для виконання своїх посадових обов'язків.
3.4. Брати участь у вирішенні доречних питань на підприємстві у відповідності до своєї компетенції.
3.5. У межах компетенції представляти інтереси відділу обслуговування та підприємства перед сторонніми підприємствами, установами, організаціями, взаємодіяти з їх представниками, вести з ними переговори та ділове листування.
3.6. Брати участь у підготовці організаційно-розпорядчих документів підприємства за напрямком своєї діяльності;
3.7. Підписувати та візувати документи у межах своєї компетенції.
4. Відповідальність
4.1. Менеджер (управитель) банно (лазне)-оздоровчого комплексу несе відповідальність за:
4.1.1. Невиконання або неналежне виконання вимог організаційно-розпорядчих документів підприємства, що стосуються його напрямку діяльності..
4.1.2. Перевищення або недостатнє використання своїх повноважень визначених цією посадовою інструкцією та іншими відповідними документами підприємства.
4.1.3. Вчинення матеріальних збитків підприємству з власної провини у межах, встановлених чинним законодавством України.
4.1.4. Невиконання або неналежне виконання інших своїх посадових обов'язків згідно з цією посадовою інструкцією.
4.1.5. Недотримання правил і норм охорони праці, пожежної безпеки, охорони навколишнього середовища.
4.1.6. Розголошення особистих даних клієнтів комплексу.
4.2. Оцінювання роботи менеджера (управителя) банно (лазне)-оздоровчого комплексу здійснює заступник начальник відділу обслуговування (інший керівник). Основними показниками при оцінюванні роботи менеджера (управителя) банно (лазне)-оздоровчого комплексу є своєчасність та повнота виконання ним свої посадових обов'язків, дотримання вимог організаційно-розпорядчих документів підприємства, що стосуються його напрямків діяльності.
5. Повинен знати
Менеджер (управитель) банно (лазне)-оздоровчого комплексу повинен знати:
5.1. Законодавчі та нормативно-правові акти, що регламентують підприємницьку, комерційну діяльність у сфері надання банно-оздоровчих послуг;
5.2. Кон’юнктуру ринку банно-оздоровчих послуг;
5.3. Перспективи та тенденції розвитку ринку банно-оздоровчих послуг;
5.4. Порядок ціноутворення й оподаткування;
5.5. Основні напрями маркетингової діяльності, менеджменту;
5.6. Основи ділового адміністрування;
5.7. Порядок розроблення договорів і контрактів щодо організації матеріально-технічного забезпечення;
5.8. Види й технології надання банно-оздоровчих послуг;
5.9. Перспективи інноваційної та інвестиційної діяльності;
5.10. основи трудового законодавства;
5.11. Види стандартів, норм, іншу нормативну документацію щодо якості надання банно-оздоровчих послуг;
5.12. Форми й методи організації та оплати праці та її мотивації;
5.13. Основи психології;
5.14. Етику ділового спілкування;
5.15. Форми й методи роботи з персоналом;
5.16. правила охорони праці та пожежної безпеки, виробничої санітарії та особистою гігієни;
5.17. Правила роботи на комп’ютері та відповідне програмне забезпечення
6. Кваліфікаційні вимоги
Другий (магістерський) рівень вищої освіти напряму підготовки (галузі знань) "Менеджмент" без вимог до стажу роботи, або другий (магістерський) рівень вищої освіти інших напрямків підготовки (галузей знань), стаж роботи за фахом - не менше 2 років та післядипломна освіта за напрямом "Менеджмент".
7. Взаємовідносини (зв'язки) за посадою
Для виконання обов'язків та реалізації своїх прав менеджер (управитель) банно (лазне)-оздоровчого комплексу взаємодіє із:
7.1. Іншими працівниками відділу обслуговування з питань, що пов'язані з виконанням менеджером (управителем) банно (лазне)-оздоровчого комплексу своїх посадових обов'язків, надання та отримання відповідної інформації (матеріалів, документів тощо);
7.2. Керівниками та іншими працівниками інших структурних підрозділів підприємства з питань виконання відповідних функціональних обов'язків, надання та отримання відповідної інформації (матеріалів, документів тощо);
7.3. Представниками інших (сторонніх) підприємств, установ, організацій у межах компетенції з питань, що представляють спільний інтерес для зазначених організацій та підприємства або що пов'язані з повноваженнями сторонніх організацій у відповідних сферах.

Коментарів ще немає