Посадові інструкції
05.10.2022

Посадова інструкція медичного директора

76

 

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «___________________________»

        (назва підприємства)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ:

Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________»

підпис                       Ім’я ПРІЗВИЩЕ

 «___» _________________ 20___ р.

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

медичного директора

(код КП — 1210.1)

 

1. Загальні положення

1.1. Ця посадова інструкція визначає функціональні обов’язки, права та відповідальність медичного директора.

1.2. Посада медичного директора належить до розділу «Законодавці, вищі державні службовці, керівники, менеджери (управителі)» Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», код професії 1210.1.

1.3. Медичний директор приймається на посаду і звільняється з посади наказом керівника закладу охорони здоров’я за погодженням з Міністерством охорони здоров’я України.

1.4. Медичний директор безпосередньо підпорядковується керівнику закладу охорони здоров’я.

1.5. Медичний директор здійснює керівництво закладом охорони здоров’я з медичних питань.

1.6. Медичний директор у своїй діяльності керується Основами законодавства України з охорони здоров’я та нормативними документи, що регламентують діяльність закладів охорони здоров’я, трудовим законодавством, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров’я, України, іншими актами законодавства, що регламентують його діяльність, Положенням про заклад охорони здоров’я, цією посадовою інструкцією.

 

2. Завдання та обов’язки

Медичний директор виконує такі завдання і обов’язки:

2.1. Здійснює керівництво закладом охорони здоров’я у порядку делегованих йому керівником повноважень з медичних питань, відповідно до чинного законодавства України.

2.2. У разі відсутності керівника за його дорученням виконує його обов’язки.

2.3. Організовує надання пацієнтоорієнтованих послуг з медичного обслуговування населення з додержанням галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.

2.4. Розробляє та впроваджує в закладі систему безперервного удосконалення якості послуг з метою забезпечення безпеки пацієнтів, своєчасності допомоги, економічної ефективності, досягнення найкращих результатів на основі наукових знань та принципів доказової медицини.

2.5. Координує зовнішню та внутрішню взаємодію підрозділів закладу охорони здоров’я.

2.6. Відповідає за організацію безперервного професійного розвитку медичного персоналу.

2.7. Впроваджує сучасні методики діагностики та лікування.

2.8. Організовує медичну допомогу при надзвичайних ситуаціях.

2.9. Оцінює якість надання медичної допомоги тощо.

2.10. Керує підлеглим персоналом.

 

3. Права

Медичний директор має право в межах своїх повноважень:

3.1. Діяти від імені та представляти інтереси закладу охорони здоров’я у взаємовідносинах з іншими організаціями й органами державної влади.

3.2. Здійснювати взаємодії з керівниками (співробітниками) усіх (окремих) структурних підрозділів закладу охорони здоров’я.

3.3. Знайомитися з проектами рішень керівництва закладу охорони здоров’я, що стосуються очоленого ним напрямку діяльності.

3.4. Вносити на розгляд керівництва пропозиції по поліпшенню діяльності закладу охорони здоров’я і очоленого ним напрямку діяльності зокрема.

3.5. Брати участь у підготовці проектів наказів, інструкцій, указівок, а також кошторисів, договорів і інших документів, зв’язаних з напрямком діяльності.

3.6. У межах своєї компетенції підписувати і візувати документи.

3.7. Самостійно вести листування зі структурними підрозділами підприємства, а також іншими організаціями з питань, що входять у його компетенцію.

3.8. Подавати пропозиції керівнику закладу охорони здоров’я про залучення до матеріальної і дисциплінарної відповідальності посадових осіб очоленого ним структурного підрозділу за результатами перевірок.

 

4. Відповідальність

Медичний директор несе відповідальність за:

4.1. Неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов’язків, передбачених даною посадовою інструкцією, — у межах, визначених чинним трудовим законодавством України.

4.2. Неналежну організацію своєї роботи, несвоєчасне й некваліфіковане виконання наказів, розпоряджень і доручень керівництва.

4.3. За правопорушення, здійснені в процесі виконання своєї діяльності, — в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним і цивільним законодавством України.

4.4. За причинені матеріальні втрати — в межах, визначених чинним трудовим і цивільним законодавством України.

4.5. Порушення вимог нормативно-правових актів у галузі медицини.

4.6. Порушення правил внутрішнього розпорядку установи, протипожежної безпеки й охорони праці.

4.7. Неправомірне використання наданих службових повноважень, а також використання їх в особистих цілях.

4.8. Роботу медичного директора оцінює керівник закладу охорони здоров’я за показниками діяльності, якістю виконання службових обов’язків та виявленими в роботі недоліками.

 

5. Повинен знати

5.1. Чинне законодавство про охорону здоров’я та нормативні документи, що регламентують діяльність закладів охорони здоров’я, трудове законодавство.

5.2. Основи управління.

5.3. Концепцію розвитку охорони здоров’я населення України.

5.4. Основи міжнародного та європейського законодавства з питань охорони здоров’я.

5.5. Практику застосування законодавства в межах своєї компетенції.

5.6. Демографічну ситуацію в регіоні та показники стану здоров’я населення.

5.7. Нормативні акти щодо професійного розвитку працівників, в тому числі підготовки, підвищення кваліфікації та атестації медичних працівників.

5.8. Порядок ведення медичної облікової та звітної документації, обробки медичної статистичної інформації.

5.9. Технології інформаційного забезпечення управління, форми та методи роботи із засобами масової інформації.

5.10. Правила ділового етикету та медичної етики та деонтології.

5.11. Сучасні засоби комунікацій та зв’язку.

5.12. Сучасну наукову літературу та науково-практичну періодику за фахом.

5.13. Методику визначення потреби в лікарських засобах, медичних виробах, обладнанні.

5.14. Специфіку менеджменту і маркетингу в галузі охорони здоров’я.

5.15. Правила та норми охорони праці, виробничої санітарії, протипожежного захисту.

5.16. Правила та порядок використання сучасної комп’ютерної техніки та відповідне програмне забезпечення.

5.17. Етику ділового спілкування.

5.18. Державну мову.

 

6. Кваліфікаційні вимоги

6.1. Вища освіта другого рівня за ступенем магістра у галузі знань «Охорона здоров’я» з наступною спеціалізацією зі спеціальності «Організації і управління охороною здоров’я».

6.2. Стаж роботи не менше ніж 5 років за основною лікарською спеціальністю.

 

7. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою

7.1. У межах установи має службові зв’язки з керівниками (співробітниками) усіх (окремих) структурних підрозділів закладу охорони здоров’я, з іншими підрозділами Міністерства охорони здоров’я України, підлеглими працівниками.

7.2. Поза межами установи має службові зв’язки з місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, з громадськими об’єднаннями та благодійними організаціями, засобами масової інформації, громадянами.

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

76

Коментарі

Коментарів ще немає

Накази
06.10.2025

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

1

5035

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

1

5530

Листи, довідки
15.10.2025

Довідка-розрахунок нарахування та сплати ЄСВ

1

4590

Інше
29.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

8960

Облікові документи
02.06.2025

Відомість нарахування заробітної плати

1

4203