Посадова інструкція завідувача структурного підрозділу обласної клінічної лікарні
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «_______________» (назва підприємства)
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Комунального підприємства «________________» підпис Ім’я ПРІЗВИЩЕ «__» ________ 20__ р. |
Посадова інструкція завідувача структурного
підрозділу обласної клінічної лікарні
(код КП 1229.5)
1. Загальні положення
1.1. Посада завідувача структурного підрозділу обласної клінічної лікарні (далі — відділення; ОКЛ)* належить до посад керівників ОКЛ.
* Наведено примірну посадову інструкцію. За потреби адаптуйте її до умов вашого закладу.
1.2. Завідувача відділення приймають на посаду і звільняють із неї наказом генерального директора ОКЛ.
1.3. Завідувач відділення безпосередньо підпорядковується медичному директору ОКЛ.
1.4. Мета роботи завідувача відділення — спрямовувати роботу відділення на те, щоб визначати етіологію хвороби пацієнтів та інтерпретувати її, зберігати життя хворим і поліпшувати його якість завдяки плановій, ургентній та превентивній медичній допомозі.
1.5. У своїй діяльності завідувач відділення керується чинним законодавством України про охорону здоров’я, принципами та правилами медичної етики й деонтології, правилами внутрішнього трудового розпорядку та іншими локальними нормативними актами ОКЛ, цією посадовою інструкцією, службовими наказами та розпорядженнями керівництва.
1.6. За відсутності завідувача відділення (хвороба, відпустка, відрядження тощо) виконувати його посадові обов’язки доручають іншому медичному працівнику ОКЛ у порядку, передбаченому законодавством.
1.7. Завідувач відділення несе матеріальну відповідальність відповідно до чинного законодавства та укладеного з ним трудового договору.
1.8. Завідувачу відділення підпорядковується медичний персонал відповідно до штатного розпису.
1.9. Завідувач відділення під час виконання посадових обов’язків має бути одягненим у спеціальний медичний одяг, мати охайний вигляд.
1.10. Проходить періодичні профілактичні медичні огляди в установлені терміни.
2. Завдання та обов’язки
2.1. Керує лікувальним відділенням ОКЛ, діяльність якого безпосередньо пов’язана з наданням медичної допомоги (послуг), відповідно до чинного законодавства України.
2.2. Керує роботою медичного персоналу відділення, складає посадові інструкції для працівників, організовує їх працю, визначає їхні права та ступінь відповідальності.
2.3. Розробляє та подає керівництву ОКЛ на затвердження графіки роботи медичного персоналу відділення.
2.4. Організовує лікувально-профілактичну та адміністративно-господарську діяльність у відділенні, співпрацює з іншими підрозділами ОКЛ та вживає заходів, аби:
● виявити чинники ризику в пацієнтів та надалі зменшити або усунути ці ризики;
● обмежити поширення вже існуючого захворювання та вилікувати його;
● контролювати й координувати надання медичних послуг;
● контролювати й оцінювати продуктивність роботи медичного персоналу відділення;
● забезпечити якість обслуговування пацієнтів та лікування;
● контролювати стан приміщень відділення, своєчасно їх ремонтувати;
● забезпечувати роботу відділення медичним устаткуванням, ліками, витратними матеріалами медичного призначення та канцелярським приладдям.
2.5. Забезпечує належні санітарно-гігієнічні умови функціонування відділення.
2.6. Контролює належне та своєчасне ведення медичної документації; готує та подає за призначенням звітну, статистичну та інші види документації.
2.7. Визначає плани роботи відділення та погоджує їх із керівництвом ОКЛ, обгрунтовує відповідні ресурси.
2.8. Аналізує основні показники діяльності відділення; визначає заходи щодо вдосконалення якості надання медичних послуг, роботи медичного персоналу.
2.9. Бере участь у роботі медичної ради ОКЛ, консультує лікарів з інших відділень ОКЛ.
2.10. Створює належні умови праці; контролює, аби працівники дотримували правил внутрішнього трудового розпорядку, охорони праці та протипожежного захисту.
2.11. Проводить систематичний інструктаж медичного персоналу відділення з правил охорони праці та контролює їх дотримання.
2.12. Забезпечує належні умови для того, щоб медичний персонал відділення досягав належного професійного рівня; організовує професійне навчання та контролює своєчасне підвищення кваліфікації медичного персоналу.
3. Права
Завідувач відділення має право:
3.1. Наймати та звільняти персонал відділення, добирати та розставляти кадри.
3.2. Оцінювати роботу медичного персоналу відділення, подавати пропозиції керівництву ОКЛ до заохочення й накладення дисциплінарних стягнень на підлеглих працівників.
3.3. Висувати на обговорення медичної ради ОКЛ питання, пов’язані з поліпшенням діяльності відділення.
3.4. Контролювати роботу персоналу відділення, безперешкодно заходити до всіх його приміщень.
3.5. Брати участь у нарадах, на яких розглядають питання щодо діяльності відділення та його персоналу.
3.6. В установленому порядку підвищувати свою кваліфікацію, проходити атестацію.
3.7. Уносити пропозиції безпосередньому керівнику щодо вдосконалення профільного лікувально-діагностичного процесу, організації та умов праці у відділенні.
3.8. Запитувати й одержувати службові матеріали та нормативно-правові документи, необхідні для виконання своїх посадових обов’язків.
3.9. Підписувати й візувати документи відділення в межах своїх повноважень.
4. Відповідальність
Завідувач відділення відповідальний за:
4.1. Невиконання або неналежне виконання посадових завдань та обов’язків, передбачених цією посадовою інструкцією, Статутом ОКЛ, трудової та виконавської дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку; недотримання принципів та правил медичної етики й деонтології.
4.2. Неналежне та несвоєчасне виконання наказів, розпоряджень і доручень керівництва ОКЛ та вищих органів управління у сфері охорони здоров’я.
4.3. Санітарно-гігієнічний стан приміщень відділення й те, як медичний персонал дотримує санітарно-епідеміологічного режиму під час виконання посадових обов’язків.
4.4. Наслідки власних рішень, що вийшли за межі посадової інструкції та Статуту ОКЛ.
4.5. Невикористання або неналежне використання своїх повноважень.
4.6. Правопорушення, скоєні під час виконання посадових обов’язків, відповідно до чинного законодавства.
Роботу завідувача відділення оцінює медичний директор ОКЛ за показниками діяльності, якістю виконання службових обов’язків, дотриманням вимог основоположних офіційних документів, правил трудової дисципліни, морально-етичних норм поведінки та за виявленими недоліками в роботі.
5. Повинен знати
5.1. Чинне законодавство про охорону здоров’я та нормативні документи, що регламентують діяльність закладів охорони здоров’я, трудове законодавство, основи управління.
5.2. Нормативні акти щодо професійного розвитку працівників; демографічну ситуацію в регіоні та показники стану здоров’я населення.
5.3. Порядок ведення облікової та звітної документації, оброблення медичної статистичної інформації; сучасні класифікації у сфері охорони здоров’я.
5.4. Сучасні методи діагностики, лікування, реабілітації.
5.5. Методи надання медичної допомоги пацієнтам у невідкладних станах.
5.6. Методику визначення потреби в лікарських засобах, медичних виробах, устаткуванні.
5.7. Специфіку менеджменту й маркетингу у сфері охорони здоров’я.
5.8. Сучасні джерела медичної інформації, методи її аналізу та узагальнення.
5.9. Правила роботи на ПК та іншому інформаційно-комунікаційному устаткуванні відділення та відповідне програмне забезпечення.
6. Кваліфікаційні вимоги
6.1. Вища освіта II рівня за ступенем магістра в галузі знань «Охорона здоров’я».
6.2. Інтернатура за однією зі спеціальностей медичного профілю з подальшою спеціалізацією за профілем структурного підрозділу.
6.3. Стаж роботи за фахом не менше ніж 3 роки.
7. Взаємовідносини за посадою
7.1. У межах ОКЛ має службові зв’язки з усіма структурними підрозділами.
7.2. Поза межами ОКЛ має службові зв’язки з:
● санітарно-епідеміологічною службою;
● громадськими організаціями в інтересах збереження та зміцнення здоров’я населення;
● організаціями підвищення кваліфікації;
● атестаційною комісією.

Коментарів ще немає