Заява про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) для суб’єктів господарювання/фізичних осіб за податковими зобов’язаннями (обов’язками)
|
|
ДОДАТОК № 2 до редакції Регламенту із змінами та доповненнями, затвердженими Рішенням Президії ТПП України від 16 липня 2018 р. № 36(4) |
|
|
Президенту Торгово-промислової палати України 01601, м. Київ - МСП, вул. Велика Житомирська, 33 |
|
|
--------------------------або------------------------- |
|
|
Президенту _____________________ регіональної ТПП адреса регіональної ТПП: (індекс___________, м.________________, вул.____________, б._____) |
|
Вих. №___________ від __________ 201__ р. |
|
|
ЗАЯВА про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) для суб’єктів господарювання/фізичних осіб за податковими зобов’язаннями (обов’язками) для
(вибрати тільки одне з зобов’язань, помітити позначкою «Х») продовження граничних строків для подання: ___ податкової декларації, ____ заяв про перегляд рішень контролюючих органів, _____ заяв про повернення надміру сплачених грошових зобов’язань (ст. 102 Податкового кодексу України); _____відстрочення грошових зобов’язань або податкового боргу (ст. 100 Податкового кодексу України) |
|
|
||||||||||
|
1. Заявник: _____________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ (повна назва /ПІБ) |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
2. Адреса реєстрації: вул.________________________, буд ______, м.____________________, обл.______________________ _, індекс__________________, країна______________________, та здійснює господарську діяльність на території _____________________ (міста, області) |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Адреса попередньої реєстрації (у випадку зміни місцезнаходження в період дії форс - мажорних обставин): вул.________________________, буд ______, м.____________________, обл.______________________ _, індекс__________________, країна______________________, |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Паспортні дані для фізичної особи: серія____№___________, виданий ________________________________________________________________________________ (ким і коли виданий) |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
3. Ідентифікаційний номер (код ЄДРПОУ/ реєстраційний номер облікової картки платника податку): ______________________________________________________________ |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
4. Заявник перебуває на податковому обліку з «______»________ _________ р. в Державній податковій інспекції у ____________________ районі м. ____________ ГУ ДФС ______________ області. |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Відомості про попередню податкову реєстрацію Заявника (у випадку зміни юридичної адреси): перебував на податковому обліку з «___»________ _________ р. в Державній податковій інспекції у ___________________ районі м. ____________ ГУ ДФС __________ області. |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Відомості про припинення суб’єкта господарювання з «_____» _____________ 201__ р. |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
5. Найменування, розмір та термін настання невиконаного податкового зобов’язання (обов’язку) у зв’язку з настанням форс-мажорної обставини/обставин: |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Найменування:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Розмір:_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Термін:_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Для суб’єктів господарювання-сільгоспвиробників додатково зазначити загальну площу посівів, відсоток площі пошкоджених/знищених посівів тощо: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Наступним підтверджую виконання належним чином зобов’язання (обов’язку) станом на «___» _________201__р. (до настання форс-мажорних обставин). |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
6. Форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), відповідно до п. 2 ст. 141 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні»: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха , тощо, Зазначити тільки ту/ті обставину/обставини, яка/які унеможливлюють виконання в установлений термін вказаного/вказаних заявником у п. 5 цієї заяви зобов’язання (обов’язку), визначених у вищезазначеному переліку, та\або зазначити іншу/інші, а саме: ___________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
7. Дата настання (період тривалості) форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили): |
||||||||||
|
з «_____» «_____________» 201__ року. |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
8. Дата закінчення терміну дії форс-мажорних обставин: (вибрати необхідне, помітити позначкою «Х» та, за необхідності, заповнити) |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
по «_____» «_____________» 201__року |
|||||||||
|
або
|
||||||||||
|
|
тривають на момент подання цієї заяви |
|||||||||
|
|
||||||||||
|
9. Мова видачі сертифіката (вибрати необхідне та заповнити): |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Х |
українська |
|||||||||
|
|
||||||||||
|
|
та додатково _______________________ (іноземна); |
|||||||||
|
|
||||||||||
|
10. Відомості про попередні звернення про засвідчення форс-мажорних обставин з такою же самою заявою стосовно тих же фактів та обставин: |
||||||||||
|
Дата звернення: «___»_________ __________ року |
||||||||||
|
Найменування Торгово-промислової палати__________________________________________ |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Результати розгляду (вибрати необхідне, помітити позначкою «Х»): |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
видано сертифікат |
|
відмовлено |
|||||||
|
|
залишено без розгляду |
|
не зверталися |
|||||||
|
|
||||||||||
|
У разі отримання сертифікату, зазначити причину повторного звернення: |
||||||||||
|
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
11. Тариф (вибрати необхідне, помітити позначкою «Х»):
|
||||||||||
|
|
звичайний |
|
звичайний з перекладом |
|||||||
|
|
терміновий (подвійний) |
|
терміновий (подвійний) з перекладом |
|||||||
|
|
безкоштовний (для суб’єктів малого підприємництва) |
|||||||||
|
|
||||||||||
|
12. Контактна особа заявника: |
_________________________________________________________ |
|||||||||
|
Телефони для зв’язку: |
_________________________________________________________ |
|||||||||
|
Електронна адреса: |
_________________________________________________________ |
|||||||||
|
|
||||||||||
|
13. Заявник: ____________________________________________________________________ (повна назва суб’єкта господарювання/П.І.Б.)
|
||||||||||
|
повідомляє про спосіб отримання сертифіката та примірника акта наданих послуг: (вибрати необхідне, помітити позначкою «Х» та заповнити): |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
простим поштовим відправленням за адресою (конверт із відповідними поштовими марками додається): |
Індекс |
_________________________ |
|||||||
|
|
Місто |
_________________________ |
||||||||
|
Вулиця |
_________________________ |
|||||||||
|
|
|
|||||||||
|
|
за рахунок одержувача кур’єрською службою за адресою:
|
Назва |
_________________________ |
|||||||
|
|
Телефон |
_________________________ |
||||||||
|
Відділення або адреса |
__________________________________________________ |
|||||||||
|
Отримувач |
_________________________ |
|||||||||
|
|
|
|||||||||
|
|
отримання керівником |
______________________________________ П.І.Б. керівника |
||||||||
|
|
||||||||||
|
|
|
|
||||||||
|
|
для фізичної особи, отримання особисто |
______________________________________ П.І.Б. |
||||||||
|
|
||||||||||
|
|
|
|
||||||||
|
|
отримання представником заявника за дорученням |
______________________________________ П.І.Б. представника |
||||||||
|
|
||||||||||
|
|
|
|||||||||
|
14. Додатки до заяви: |
||||||||||
|
1) |
копія платіжного доручення з відміткою банку про оплату послуг за встановленим тарифом (крім суб’єктів малого підприємництва); |
|||||||||
|
2) |
витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань /ксерокопія паспорта для фізичних осіб; |
|||||||||
|
3) |
копії документів, які підтверджують зміну юридичної адреси Заявника; |
|||||||||
|
4) |
копія документа, який підтверджує прийняття Заявника на податковий облік/копія реєстраційного номеру облікової картки платника податку для фізичних осіб; |
|||||||||
|
5) |
копія документа, який підтверджує прийняття Заявника на податковий облік за новим місцем реєстрації; |
|||||||||
|
6) |
пропозиція акта наданих послуг за підписом керівника/фізичної особи та з відбитком печатки суб’єкта господарювання у двох примірниках за встановленою формою, розміщеною на Інтернет - сторінці ТПП України/регіональної ТПП; |
|||||||||
|
7) |
копія наказу про призначення керівника, у випадку отримання ним сертифіката та примірника акта наданих послуг; |
|||||||||
|
8) |
оригінал доручення на отримання сертифіката та примірника акта наданих послуг представником заявника; |
|||||||||
|
9) |
поштовий конверт формату А-4 зі зворотньою адресою при простому відправленні поштою та вклеєними марками на відповідну суму, згідно тарифів Укрпошти (дивись на: http://ukrposhta.ua/ua/kalkulyator-forma-rozraxunku) для відправлення сертифіката та примірника акта наданих послуг по Україні. |
|||||||||
|
|
||||||||||
|
15. Суб’єкти малого підприємництва для отримання безкоштовно сертифіката про настання форс-мажорних обставин підтверджують цей статус: |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Заявник ________________________________________________________________________ (повна назва суб’єкта господарювання) |
||||||||||
|
цим підтверджує, що є суб’єктом малого підприємництва і підпадає під критерії, визначені ст. 55 ГК України, а саме: |
||||||||||
|
- підприємці, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 50 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 10 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України; - юридичні особи, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 50 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 10 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України, |
||||||||||
|
та додатково подають наступні документи: |
||||||||||
|
1) |
копія документа, який підтверджує прийняття Заявника на податковий облік; |
|||||||||
|
2) |
документ, що підтверджує отримання річного доходу, який не перевищує суму еквівалентну 10 мільйонів євро з виділеним/підкресленим рядком в цьому документі про суму річного доходу, а саме: копія фінансового звіту суб'єкта малого підприємництва (форми № 1-м і 2-м), або спрощений фінансовий звіт суб'єктів малого підприємництва (форми № 1-мс і 2-мс) за минулий рік або інші підтверджуючі суму річного доходу документи (з відміткою податкового органу/для електронного варіанту фінансової звітності - електронна квитанція про прийом звітності); |
|||||||||
|
3) |
документ, що підтверджує середню кількість працівників за звітний період (календарний рік), яка не перевищує 50 осіб, з виділеним/підкресленим рядком в цьому документі про середню кількість працівників за звітний період, а саме: копія звіту з праці (форма 1-ПВ або форма 6-ПВ за минулий рік); копія звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (форма № Д4) або звіт про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (форма № Д5) за IV квартал року або інші підтверджуючі середню кількість працівників за звітний період (календарний рік) документи (з відміткою відповідного державного органу/для електронного варіанту звітності - електронна квитанція про прийом звітності); |
|||||||||
|
4) |
поштовий конверт формату А-4 зі зворотньою адресою при простому відправленні поштою та вклеєними марками на відповідну суму, згідно тарифів Укрпошти (дивись на: http://ukrposhta.ua/ua/kalkulyator-forma-rozraxunku) для відправлення сертифіката та примірника акта наданих послуг по Україні. |
|||||||||
|
16. Заявник ____________________________________________________________________, (повна назва суб’єкта господарювання/П.І.Б. заявника) |
||||||||||
|
цим підтверджує, що несе повну відповідальність за достовірність викладених у заяві фактів, наданих документів, доказів, даних тощо, вірність завірених нею копій згідно з чинним законодавством України. |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
17. Заявник_____________________________________________________________________, (П.І.Б. заявника - фізичної особи) |
||||||||||
|
Надаю свою згоду на обробку моїх персональних даних, що містяться в цій заяві та долучених до неї документах, з метою засвідчення форс-мажорних обставин та бухгалтерського обліку, без права розповсюджувати мої персональні дані третім особам або іншим організаціям (крім організацій, які входять до системи Торгово-промислових палат України), у відповідності до Закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 р.* |
||||||||||
|
______________________________________ (підпис) |
||||||||||
|
18. Для довідки: |
||||||||||
|
Неналежне оформлення встановленої форми заяви і вказаних до неї документів та ненадання цих документів є підставою є підставою для відкладення розгляду заяви з можливістю надання додаткових пояснень, документів, доказів тощо. (п. 6.5. Реглламенту). |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
__________________________ /посада / |
________________________________ /підпис/ |
__________________________________ /П.І.Б./ |
|||||||
|
м.п |
||||||||||

Коментарів ще немає