Посадова інструкція менеджера (управителя) підприємства житлово-комунального господарства
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «_______________» (назва підприємства)
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________» підпис Ім’я ПРІЗВИЩЕ «__» ________ 20__ р.
|
Посадова інструкція менеджера (управителя)
підприємства житлово-комунального господарства
(код КП 1491)
1. Загальні положення
1.1. Ця посадова інструкція визначає функціональні обов’язки, права та відповідальність менеджера (управителя) підприємства житлово-комунального господарства установи.
1.2. Менеджер (управитель) підприємства житлово-комунального господарства належить до професійної групи «Керівники».
1.3. Менеджер (управитель) підприємства житлово-комунального господарства призначається на посаду та звільняється з неї наказом директора підприємства (установи, іншого керівника).за поданням заступника директора підприємства (або без подання).
1.4. Менеджер (управитель) підприємства житлово-комунального господарства підпорядковується заступнику директора підприємства (або іншому керівнику). Менеджеру (управителю) підприємства житлово-комунального господарства підпорядковується група працівників, що бере участь у здійсненні певних робіт з напряму діяльності підприємства житлово-комунального господарства.
1.5. У своїй діяльності менеджер (управитель) підприємства житлово-комунального господарства керується законодавчими та іншими нормативно-правовими (нормативно-технічними) актами України у сфері житлово-комунального господарства, Цивільним кодексом України, умовами відповідних договорів із власниками (співвласниками) будинку (будинків), Статутом (Положенням) підприємства, Правилами внутрішнього трудового розпорядку підприємства, наказами і розпорядженнями керівництва підприємства, відповідними інструкціями з охорони праці, цією посадовою інструкцією.
1.6. Головна функція менеджера (управителя) підприємства житлово-комунального господарства (мета діяльності на посаді) – організація і здійснення роботи з певного напрямку діяльності підприємства житлово-комунального господарства (комерційної діяльності, взаємовідносин із споживачами послуг та підприємствами партнерами, маркетингової діяльності тощо).
1.7. Робоче місце менеджера (управителя) підприємства житлово-комунального господарства знаходиться в окремому кабінеті підприємства та обладнане телефонним апаратом і персональним комп’ютером, який підключено до локальної мережі підприємства та Інтернету, а також відповідною оргтехнікою, місцями зберігання документації (сейфом), бібліотекою спеціальної літератури з питань житлово-комунального господарства.
1.8. У разі відсутності менеджера (управителя) підприємства житлово-комунального господарства на робочому місці (хвороба, відпустка, відрядження тощо) виконання його обов’язків забезпечує у межах компетенції та у встановленому порядку інший працівник підприємства відповідної кваліфікації за розпорядженням заступника директора підприємства.
1.9. Оригінал цієї посадової інструкції зберігається у відділі кадрів підприємства, 1-а копія — у заступника директора підприємства, 2-а копія — у менеджера (управителя) підприємства житлово-комунального господарства.
1.10. У разі перерозподілу обов’язків між працівниками підприємства до цієї посадової інструкції за наказом директора установи можуть бути внесені зміни або доповнення відповідно до чинного законодавства.
2. Завдання та обов’язки
Менеджер (управитель) підприємства житлово-комунального господарства виконує такі функціональні завдання та обов’язки:
2.1. Організовує управління комерційною діяльністю підприємства (окремим напрямом його діяльності), вживає заходів щодо формування попиту на послуги підприємства у сфері житлово-комунального господарства, організовує розроблення відповідної маркетингової політики просування послуг та визначає оптимальні маркетингові комунікації, обгрунтовує ринкове коригування ціни на послуги підприємства.
2.2. Бере участь у розробці інноваційної та інвестиційної діяльності підприємства.
2.3. Здійснює контроль за розробкою і реалізацією бізнес планів і комерційних умов договорів, оцінює ступінь можливого комерційного ризику.
2.4. Організовує укладання угод (договорів) із споживачами послуг підприємства та підприємствами-партнерами, стимулює збільшення обсягу надання послуг, організовує рекламну діяльність.
2.5. Забезпечує рентабельну господарсько-фінансову діяльність підприємства з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, своєчасне надходження плати за відповідні послуги.
2.6. Організовує розроблення і виконання заходів щодо зменшення експлуатаційних і трудових витрат на утримання житлового фонду, відповідного обладнання, а також раціонального витрачання питної води, економії електро- і теплової енергії.
2.7. Забезпечує своєчасне виконання заявок споживачів послуг підприємства щодо ліквідації несправностей, які виникають у будинках та відповідному обладнанні, чітку роботу диспетчерської служби підприємства.
2.8. Веде клієнтську базу, споживачів послуг підприємства, контролює своєчасність виконання замовлень на певні послуги., організовує інформаційне забезпечення діяльності підприємства.
2.9. Здійснює контроль за дотриманням клієнтами підприємства (споживачами послуг), підприємствами-партнерами своїх зобов’язань, передбачених договорами.
2.10. Організовує та створює належні умови для збереженості майна та власності підприємства, товарно-матеріальних цінностей, їх приймання, зберігання, відпускання.
2.11. Вживає заходів щодо зміцнення матеріально-технічної бази підприємства та правильної експлуатації відповідного обладнання; здійснює контроль за економним витрачанням матеріалів, інвентарю, спецодягу.
2.12. У межах компетенції проводить роботу з планування, обліку та звітності за певними напрямами діяльності підприємства.
2.13. Розробляє та впроваджує заходи щодо ефективного розподілу обов’язків серед підпорядкованих працівників підприємства, подає пропозиції щодо делегування певних управлінських повноважень окремим підпорядкованим працівникам, виходячи із їх професіоналізму та особистих якостей.
2.14. Регламентує та нормує виконання виробничих (службових) завдань конкретного виконавця певним робіт.
2.15. Встановлює, підтримує та розвиває плідні ділові відносини з організаціями-партнерами у сфері житлово-комунального господарства.
2.16. Збирає доступну інформацію про конкурентів у сфері житлово-комунального господарства, якість та вартість їхніх послуг, готує аналітичні звіти.
2.17. Упроваджує наукові методи управління процесами надання послуг підприємства, організовує порівняльно-аналітичний моніторинг споживчих якостей послуг, організовує проведення опитувань серед користувачів послуг підприємства, формує банк відповідних стандартів, технічних регламентів тощо, відстежує зміни до них.
2.18. У межах компетенції співпрацює з банками та іншими кредитно-фінансовими установами.
2.19. Бере участь у формуванні і розвитку корпоративної культури підприємства.
2.20. Організовує придбання, технічне обслуговування та ремонт оргтехніки і відповідних комплектуючих, зв’язок між структурними підрозділами та службами підприємства за допомогою сучасних інформаційних систем та технологій.
2.21. За необхідності залучає до вирішення відповідних завдань консультантів, експертів з різних питань (правових, технічних, фінансових тощо).
2.22. У встановленому порядку підвищує свою професійну кваліфікацію та сприяє підвищенню кваліфікації підлеглих працівників.
2.23. Забезпечує облік повідомлень про виникнення аварій або тимчасове припинення виконання послуг.
2.24. Вживає заходів щодо ліквідації аварійних ситуацій на об’єктах підприємства, прилеглої території.
2.25. Дотримується сам правил і норм охорони праці, пожежної безпеки, охорони навколишнього середовища та забезпечує їх дотримання підлеглими працівниками.
3. Права
Для виконання своїх функцій менеджер (управитель) підприємства житлово-комунального господарства має право:
3.1. Укладати у встановленому порядку договори із споживачами послуг підприємства та підприємствами-партнерами.
3.2. Контролювати виконання умов договорів на надання житлово-комунальних послуг.
3.3. На доступ в приміщення, будинки і споруди для ліквідації аварій, усунення несправностей санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічних та профілактичних оглядів тощо в порядку, визначеному законом і договорами із споживачами послуг підприємства.
3.4. У встановленому порядку звертатися до органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та до суду в межах повноважень, визначених законом та договором, щоб забезпечити належне виконання умов договору.
3.5. Вносити пропозиції заступнику директора підприємства з питань покращення своєї діяльності.
3.6. Отримувати від структурних підрозділів підприємства та інших відповідних організацій доречні матеріали та інформацію, необхідну для виконання своїх посадових обов’язків.
3.7. Ознайомлюватися із всіма документами, які визначають його права та обов’язки, критерії оцінювання якості виконання ним своїх посадових обов’язків.
3.8. У межах компетенції за дорученням представляти інтереси підприємства перед сторонніми підприємствами, установами, організаціями, взаємодіяти з їх представниками, вести з ними переговори та ділове листування з відповідних питань, що належать до сфери діяльності менеджера.
3.9. Підписувати та візувати документи у межах своєї компетенції.
4. Відповідальність
4.1. Менеджер (управитель) підприємства житлово-комунального господарства несе відповідальність за:
4.1.1. Невиконання або неналежне виконання вимог організаційно-розпорядчих документів підприємства, що стосуються його напрямку діяльності.
4.1.2. Перевищення або недостатнє використання своїх повноважень визначених цією посадовою інструкцією та іншими відповідними документами установи, умовами відповідних договорів.
4.1.3. Вчинення матеріальних збитків підприємству з власної провини у межах, встановлених чинним законодавством України.
4.1.4. Невиконання або неналежне виконання інших своїх посадових обов’язків згідно з цією посадовою інструкцією.
4.1.5. Недотримання правил і норм охорони праці, пожежної безпеки, охорони навколишнього середовища.
4.2. Оцінювання роботи менеджера (управителя) підприємства житлово-комунального господарства здійснює заступник директора підприємства (інший керівник). Основними показниками при оцінюванні роботи менеджера (управителя) підприємства житлово-комунального господарства є своєчасність та повнота виконання ним свої посадових обов’язків, дотримання вимог організаційно-розпорядчих документів підприємства, що стосуються його напрямків діяльності, та вимог відповідних договорів.
5. Повинен знати
Менеджер (управитель) підприємства житлово-комунального господарства повинен знати:
5.1. законодавчі, нормативні акти, постанови та розпорядження з питань житлово-комунального господарства;
5.2. правила й норми технічної експлуатації житлового фонду та відповідного обладнання;
5.3. основи цивільного, господарського та банківського законодавства;
5.4. основи бухгалтерського обліку;
5.5. порядок ціноутворення і оподаткування;
5.6. економіку та організацію виробництва, праці та управління;
5.7. досвід роботи передових підприємств (організацій) житлово-комунального господарства;
5.8. основи діловодства;
5.9. етику ділового спілкування;
5.10. можливості застосування обчислювальної техніки для здійснення техніко-економічних розрахунків і аналізу діяльності підприємств житлово-комунального господарства, правила її експлуатації, відповідні програмні засоби;
5.10. основи трудового законодавства;
5.11. правила й норми охорони праці, виробничої санітарії та протипожежного захисту.
6. Кваліфікаційні вимоги
6.1. Другий (магістерський) рівень вищої освіти напряму підготовки (галузі знань) «Менеджмент» без вимог до стажу роботи, або другий (магістерський) рівень вищої освіти інших напрямків підготовки (галузей знань), стаж роботи за фахом у сфері житлово-комунального господарства або відповідних інших — не менше 2 років та післядипломна освіта за напрямом «Менеджмент».
7. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою
Для виконання обов’язків та реалізації своїх прав менеджер (управитель) підприємства житлово-комунального господарства взаємодіє із:
7.1. іншими працівниками підприємства з питань, що пов’язані з виконанням менеджером (управителем) підприємства житлово-комунального господарства своїх посадових обов’язків, надання та отримання відповідної інформації (матеріалів, документів тощо);
7.2. представниками підприємств-партнерів, споживачами послуг підприємства з питань, що пов’язанні з укладенням та виконанням відповідних договорів;
7.3. представниками інших організацій, що виконують (надають) відповідні послуги у сфері житлово-комунального господарства з питань взаємодії у процесі роботи;
7.4. представниками органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та судових органів в межах повноважень з питань забезпечення належного виконання умов відповідних договорів;
7.5. представниками інших (сторонніх) підприємств, установ, організацій у межах компетенції з питань, що представляють спільний інтерес для зазначених організацій та установи або що пов’язані з повноваженнями сторонніх організацій у відповідних сферах.

Коментарів ще немає