Посадові інструкції
28.08.2022

Посадова інструкція професіонала з розвитку персоналу

63

 

 

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «_______________»

(назва підприємства)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

 

Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________»

підпис       Ім’я ПРІЗВИЩЕ

 «__» ________ 20__ р.

Посадова інструкція професіонала з розвитку персоналу

(код КП — 2412.2)

 

1. Загальні положення

1.1. Ця посадова інструкція визначає функціональні обов’язки, права та відповідальність професіонала з розвитку персоналу відділу підвищення кваліфікації ТОВ «________» (далі — Товариство).

1.2. Посада професіонала з розвитку персоналу належить до категорії професіоналів у сфері праці та зайнятості.

Професіонал з розвитку персоналу:

1.3. Призначається на посаду та звільняється з посади наказом директора Товариства за поданням директора з управління персоналом.

1.4. Безпосередньо підпорядковується начальнику відділу підвищення кваліфікації.

1.5. У роботі керується законодавством України, у т. ч. про працю та зайнятість, локальними нормативними актами (установчими документами Товариства, правилами внутрішнього трудового розпорядку, положеннями про відділ підвищення кваліфікації, комерційну таємницю, порядок обробки та захисту персональних даних працівників та контрагентів, цією посадовою інструкцією та ін.), організаційно-розпорядчими документами Товариства з відповідних питань.

1.6. За тимчасової відсутності професіонала з розвитку персоналу його обов’язки виконує інший працівник відділу підвищення кваліфікації у порядку, встановленому законодавством про працю.

 

2. Завдання та обов’язки

2.1. Визначає освітні потреби та напрями підготовки й підвищення кваліфікації кадрів, розробляє стратегію розвитку персоналу загалом, у межах окремих напрямів діяльності Товариства, а також для окремих працівників (груп працівників).

2.2. Визначає можливості задоволення виявлених потреб (внутрішнє навчання; навчання у сторонніх організаціях, які надають освітні послуги; залучення зовнішніх тренерів, лекторів для проведення занять із працівниками Товариства тощо).

2.3. Аналізує можливості підготовки, підвищення кваліфікації та розвитку персоналу на зовнішніх заходах і в сторонніх організаціях, які надають освітні послуги (курси підвищення кваліфікації, спеціалізовані семінари, тренінги, у т. ч. щодо змін у законодавстві, професійні вебінари тощо), у т. ч. за участі служби зайнятості (зокрема, щодо отримання ваучерів на підвищення кваліфікації відповідно до законодавства про зайнятість населення тощо).

2.4. Подає начальнику відділу підвищення кваліфікації обгрунтовані пропозиції щодо напрямів, форм, методів, періодичності підготовки, підвищення кваліфікації, розвитку персоналу.

2.5. Розробляє програми внутрішнього навчання, підвищення кваліфікації, розвитку персоналу, готує необхідні методичні матеріали, наочні посібники. За необхідності залучає фахівців сторонніх установ або працівників інших структурних підрозділів Товариства до підготовки методичних матеріалів, посібників, повідомляє про це начальника відділу підвищення кваліфікації, який узгоджує процедурні питання із директором з управління персоналом та/або керівниками структурних підрозділів.

2.6. Складає графіки занять, узгоджує графіки з керівниками структурних підрозділів Товариства.

2.7. Проводить заняття з працівниками (групові або індивідуальні, у формі тренінгів, коуч-сесій, вебінари тощо), у т. ч. на основі аналізу наявних виробничих чи організаційних проблем або моделювання можливих проблемних ситуацій, з метою розвитку навичок самостійного визначення працівниками шляхів розв’язання проблем, підвищення ефективності роботи персоналу. Веде облік відвідування занять працівниками Товариства.

2.8. Визначає критерії оцінювання результативності навчання.

2.9. Контролює та оцінює результативність навчання, за необхідності коригує чи змінює форми і засоби навчання.

2.10. За підсумками контролю й оцінювання результативності навчання готує щоквартальний і річний звіти за формою, встановленою Інструкцією з кадрового діловодства у Товаристві, подає звіт начальнику відділу підвищення кваліфікації.

2.11. Формує внутрішній банк нормативних документів, навчальних програм, методичних матеріалів і посібників тощо.

2.12. Бере участь у роботі атестаційних та кваліфікаційних комісій Товариства, визначенні заходів, що сприяють розвитку персоналу.

 

3. Права

Має право:

3.1. Подавати пропозиції начальнику відділу підвищення кваліфікації щодо вдосконалення системи заходів з підготовки, підвищення кваліфікації, розвитку персоналу.

3.2. Отримувати від структурних підрозділів Товариства матеріали та інформацію, необхідні для виконання посадових обов’язків.

3.4. Взаємодіяти з представниками інших організацій із питань, що належать до його компетенції.

3.5. Брати участь у створенні проектів організаційно-розпорядчих документів Товариства з питань підготовки, підвищення кваліфікації та розвитку персоналу.

 

4. Відповідальність

Несе відповідальність за:

4.1. Неналежне виконання вимог організаційно-розпорядчих документів Товариства.

4.2. Неналежне виконання посадових обов’язків, передбачених посадовою інструкцією.

4.3. Розголошення комерційної таємниці, персональних даних, які довірено або які стали відомі у зв’язку з виконанням посадових обов’язків.

4.4. Недотримання правил і норм охорони праці, пожежної безпеки, виробничої санітарії.

 

5. Повинен знати

5.1. Законодавство з питань праці, зайнятості населення, професійної підготовки та розвитку персоналу (Кодекс законів про працю України, Закони України «Про професійний розвиток працівників» від 12.01.2012 № 4312-VI, «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 № 5067-VI та ін.).

5.2. Організаційну структуру, напрями діяльності Товариства, особливості корпоративної культури в Товаристві.

5.3. Основи управління персоналом.

5.4. Види, форми й методи професійного навчання.

5.5. Методи планування, принципи і порядок розроблення планів та програм підготовки персоналу.

5.6. Принципи систематизації інформаційних і методичних матеріалів.

5.7. Основи педагогіки, соціальної та практичної психології, соціології.

5.8. Порядок ведення обліку і складання звітності з підготовки, підвищення кваліфікації, розвитку персоналу.

5.9. Правила ділового етикету та спілкування.

5.10. Основні офісні програми, правила користування комп’ютерною технікою, оргтехнікою.

5.11. Правила і порядок застосування норм охорони праці та пожежної безпеки.

 

6. Кваліфікаційні вимоги

На посаду професіонала з розвитку персоналу призначається особа, яка має вищу освіту гуманітарного напряму підготовки (психологія, педагогіка тощо) за освітнім рівнем не нижче спеціаліста; досвід роботи у сфері управління персоналом не менше двох років; методологічна підготовка з питань розвитку персоналу.

 

7. Взаємодія з іншими структурними підрозділами

7.1. Із керівниками структурних підрозділів — щодо визначення потреби у навчанні, підвищенні кваліфікації, розвитку персоналу, методів і термінів навчання.

7.2. Із адміністративно-технічним департаментом — з питань бронювання приміщень для проведення занять відповідно до графіка занять, організації навчання в онлайн-форматі, проведення вебінарів, забезпечення необхідними для занять оргтехнікою та канцелярським приладдям.

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

63

Коментарі

Коментарів ще немає

Накази
06.10.2025

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

1

4965

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

5468

Листи, довідки
15.10.2025

Довідка-розрахунок нарахування та сплати ЄСВ

1

4553

Інше
29.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

8917

Облікові документи
02.06.2025

Відомість нарахування заробітної плати

4151