Посадові інструкції
25.05.2022

Посадова інструкція директора з управління персоналом

213

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «_______________»

(назва підприємства)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

 

Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________»

підпис       Ім’я ПРІЗВИЩЕ

 «__» ________ 2022 р.

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

 

директора з управління персоналом
(код КП 1232)

 

1. Загальні положення

1.1. Ця посадова інструкція визначає функціональні обов’язки, права та відповідальність директора з управління персоналом.

1.2. Посада директора з управління персоналом належить до категорії «Керівники».

Директор з управління персоналом:

1.3. Забезпечує формування особового складу, раціональне використання кадрів та розвиток персоналу підприємства, установи, організації (далі — організація).

1.4. Призначається на посаду та звільняється з посади наказом керівника організації.

1.5. Безпосередньо підпорядковується керівнику організації.

1.6. Очолює Службу персоналу (далі — Служба). Розпорядження, вказівки директора з управління персоналом є обов’язковими для виконання керівниками підлеглих структурних підрозділів (відділу кадрів, відділу організації та умов праці, сектора професійного навчання) і можуть бути скасовані керівником організації.

1.7. У професійній діяльності керується нормативно-правовими актами України, установчими документами організації, Положенням про службу персоналу, наказами, розпорядженнями та дорученнями вищого керівництва, цією посадовою інструкцією.

1.8. За тимчасової відсутності директора з управління персоналом його посадові обов’язки виконує заступник або інша особа, яка призначається у встановленому порядку з набуттям прав і відповідальності, передбачених цією посадовою інструкцією.

1.9. Зміни та доповнення до посадової інструкції вносяться винятково за наказом керівника організації.

2. Завдання та обов’язки

2.1. Визначає та забезпечує потреби організації в кадрах відповідної чисельності, належних професій, спеціальностей та кваліфікацій — на поточний період і на перспективу. Здійснює пошук джерел комплектування персоналу.

2.2. Забезпечує виконання покладених на Службу завдань щодо своєчасного оформлення прийняття та звільнення працівників, переведення на іншу роботу, ротації кадрового резерву, оформлення кадрової документації.

2.3. Організовує формування штатних розписів, розроблення положень про структурні підрозділи та посадових (робочих) інструкцій.

2.4. Управляє розробленням системи мотивації працівників, зокрема в таких аспектах:

●        визначення рівня заробітної плати;

●        надання матеріальних пільг і заохочень (бонусів);

●        надання нематеріальних пільг і привілеїв (відгули, додаткові відпустки);

●        моральне заохочення.

Організовує контроль за відповідністю засобів мотивації результатам роботи працівників.

2.5. Визначає засади корпоративної культури організації — вимоги до персоналу, дрес-код, внутрішні правила поведінки, атрибути корпоративного стилю, загальну стилістику корпоративних заходів тощо.

2.6. Організовує вивчення впливу психологічних, економічних та організаційних чинників виробничої діяльності організації на активність працівників, розроблює комплексні заходи та програми щодо створення сприятливих умов праці та підвищення її продуктивності;

2.7. Розпоряджається бюджетом у межах затвердженого кошторису витрат на утримання Служби, контролює цільове використання коштів.

2.8. Забезпечує додержання працівниками організації правил та норм охорони праці, виробничої санітарії, пожежної безпеки, пропускного режиму, правил внутрішнього трудового розпорядку.

2.9. Забезпечує розроблення професіограм, докладних характеристик працівників різних професій, визначає вимоги до їх професійних характеристик та комунікативних навичок, формує кадровий резерв організації.

2.9.1. Організовує системний моніторинг тривалості перебування кожного працівника на одній посаді, складає експертні висновки щодо можливості подальшого переміщення працівників.

2.9.2. Визначає межі розширення змісту роботи, здійснює структурне планування праці, приймає рішення щодо застосування гнучких форм організації праці.

2.10. Установлює ділові контакти з навчальними закладами, організовує професійне навчання, підвищення кваліфікації персоналу, керує навчально-методичною роботою в організації, визначає форми і методи підготовки персоналу.

2.11. Здійснює моніторинг рекрутингових агенцій, відбирає рекрутингові агенції для постійної співпраці з метою пошуку кваліфікованого персоналу, укладає відповідні договори й угоди.

2.12. Бере участь у плануванні соціального розвитку організації, розробленні колективного договору, сприяє створенню позитивної соціальної атмосфери в структурних підрозділах організації, вирішенню трудових спорів і конфліктів.

2.13. Консультує керівників організації, її структурних підрозділів з питань розвитку персоналу.

2.14. Забезпечує додержання режиму конфіденційності в організації.

3. Права

Має право:

3.1. Подавати пропозиції керівництву організації щодо вдосконалення роботи Служби.

3.2. У межах наданих повноважень видавати розпорядження та доручення, що стосуються Служби.

3.3. Підписувати договори з рекрутинговими агенціями та закладами, які здійснюють навчання, перепідготовку та підвищення кваліфікації персоналу.

3.4. Брати участь у колегіях, нарадах, зборах, засіданнях з питань, що належать до його компетенції.

3.5. У межах наданих повноважень представляти організацію у державних органах влади та органах місцевого самоврядування, засобах масової інформації, інших органах, установах, організаціях та в організації, а також у взаємовідносинах із фізичними особами та зарубіжними партнерами.

3.6. Звертатися до структурних підрозділів із запитами про надання необхідної в роботі інформації, нормативно-правової та звітної документації.

3.7. Брати участь у проведенні атестації працівників організації.

3.8. Вносити пропозиції щодо матеріального заохочення працівників або накладання на них стягнень за результатами роботи.

4. Відповідальність

Несе відповідальність за:

4.1. Невиконання або неналежне виконання посадових завдань та обов’язків, передбачених цією посадовою інструкцією.

4.2. Неналежне та несвоєчасне виконання наказів, розпоряджень і доручень керівника організації, неякісну підготовку звітної документації.

4.3. Зберігання документів та інформаційних матеріалів конфіденційного характеру не за встановленим порядком, порушення вимог у сфері захисту персональних даних.

4.4. Неналежний контроль за дотриманням працівниками нормативних вимог щодо забезпечення комплексної безпеки організації.

4.5. Недотримання умов експлуатації оргтехніки й правил використання витратних матеріалів працівниками Служби.

4.6. Недотримання працівниками організації правил внутрішнього розпорядку.

5. Повинен знати

5.1. Нормативно-правові акти, методичні матеріали, які регламентують діяльність організації з управління персоналом.

5.2. Цілі, стратегію розвитку, бізнес-план, основи технології виробництва, структуру управління та кадровий склад організації.

5.3. Трудове законодавство, теоретичні основи ринкової економіки, методи й організацію менеджменту та ведення бізнесу.

5.4. Кон’юнктуру ринку праці та освітніх послуг; методику планування і прогнозування попиту на персонал.

5.5. Методи аналізу кількісного та якісного складу працівників, сучасні концепції управління персоналом:

●        систему стандартів з праці, трудових і соціальних нормативів;

●        основи соціології, психології праці та управління, методи вивчення психологічних особливостей трудової діяльності працівників;

●        етику ділового спілкування;

●        форми і системи оплати праці та стимулювання;

●        сучасні технології кадрової роботи, стандарти та уніфіковані форми кадрової документації;

●        методи оброблення інформації із застосуванням сучасних технічних засобів комунікацій і зв’язку, обчислювальної техніки;

●        принципи організації роботи з охорони праці та забезпечення виробничої санітарії, стандарти системи безпеки праці.

6. Кваліфікаційні вимоги

Повна вища освіта напряму підготовки «Управління персоналом та економіка праці» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр». Стаж роботи на керівних посадах у сфері управління трудовими ресурсами — не менше 5-ти років.

 

Назва посади особи,
що розробила посадову інструкціюПідписІніціали, прізвище

Візи, відмітка про ознайомлення і отримання копії

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

213

Коментарі

Коментарів ще немає

Накази
06.10.2025

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

4895

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

5392

Листи, довідки
15.10.2025

Довідка-розрахунок нарахування та сплати ЄСВ

1

4522

Облікові документи
02.06.2025

Відомість нарахування заробітної плати

4106

Інше
29.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

8867