Правильність нарахування ПДВ та необхідність наказу про базу розподілу
Вважаємо, що такий підхід є не зовсім вірним.
Так, у Вашому випадку виникає необхідність нарахування в листопаді 2025 р. розподільчого ПДВ згідно з п.199.1 ПКУ ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17/conv#n4967 ).
Таке нарахування стосується витрат з ПДВ, які носять загальногосподарський характер – оренда, комунальні послуги, канцтовари, папір, обслуговування та ремонт офісної техніки, тощо.
Тобто неможливо ідентифікувати ці витрати як такі, що відносяться тільки до оподаткованих операцій, або навпаки, тільки до неоподаткованих – тому і потрібно робити розподіл ПДВ та річний перерахунок.
При цьому до уваги беруться усі витрати платника ПДВ, не тільки будь якого конкретного підрозділа.
Тому Вам варто перевірити розрахунки, та при необхідності подати УР до декларації з ПДВ за листопад 2025 р.
Щодо наявності наказу з метою встановлення бази розподілу – вважаємо, що це необов’язково. Ні ПКУ, ні нормативно – правові документі, не містять такою вимоги.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Бронювання власників ТОВ: чи можливо забронювати обох
Облік щомісячних платежів ПДВ: витрати або податковий кредит
Чи потрібно нараховувати ПДВ при списанні кредиторської заборгованості
Оплата добових при закордонному відрядженні: нюанси та нормативка
Підготовка ФОП до обов’язкової реєстрації платником ПДВ у 2026 році
Як ФОП правильно оформлює накази про робочий час
Коригування податкової накладної після скасування акта: що робити
Включення ПДВ в кредит при оплаті в неробочий день
Чи може ФОП на спрощеній системі надавати послуги нерезидентам
Оформлення стажування для працівника ФОП: поради та нюанси
ФОП 2 групи. Має торгівельне місце. Є термінал, пРРО. Планує …

