Чи потрібен наказ для введення об'єкта в експлуатацію
Ні, це не обов'язково, але для платників ПДВ потрібно
Алгоритм введення в експлуатацію основних засобів (ОЗ) і малоцінних необоротних матеріальних активів (МНМА) такий: керівник наказом створює комісію; комісія оглядає об’єкт і складає акт введення в експлуатацію; керівник установи затверджує акт; акт передають до бухгалтерії, щоб відобразити господарські операції в обліку.
Наказ це розпорядчий документ керівника, яким він надає дозвіл ввести об’єкт в експлуатацію. У наказі зазвичай зазначають: назву об’єкта; інвентарний номер; місце розташування; строк корисного використання; ліквідаційну вартість; матеріально відповідальну особу, за якою закріпили об’єкт. Наказ виконує ще одну важливу функцію встановлює призначення ОЗ виробниче (господарське) або невиробниче (негосподарське). Ця відмітка має значення під час податкових перевірок, особливо якщо ТОВ є платником ПДВ. Податківці можуть розцінити відсутність наказу як негосподарське використання об’єкта. Це може стати підставою для донарахування ПДВ за пунктом 198.5 ПКУ, якщо під час придбання об’єкта було сформовано податковий кредит. Для податківців відсутність наказу дорівнює відсутності підтвердження господарського використання.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Порушення при виплаті зарплати та компенсації за відпустку
Чи потрібно доплачувати ЄСВ для працівниці на лікарняному
Вирахування зарплати сумісника під час війни: юридичні нюанси
Чи потрібен звіт про прийняття працівників для фізосіб
Чи потрібно заповнювати зворотну сторону електронного лікарняного
Чи сплачує пенсіонер з ФОП 3 групи єдиний соціальний внесок
Есв сплачується фопом 3 група, якщо він пенсіонер 3 групи? Дякую

