Чи має право директор самостійно покласти обов'язки на працівника
Тут треба дивитися саме Статут, чи вказано в Статуті, що директор може одноосібно приймати такі рішення.
Згідно ст. 105 КЗпП https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/322-08#n643 Працівникам, які виконують на тому ж підприємстві, в установі, організації поряд з своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, додаткову роботу за іншою професією (посадою) або обов'язки тимчасово відсутнього працівника без звільнення від своєї основної роботи, провадиться доплата за суміщення професій (посад) або виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника. Розміри доплат за суміщення професій (посад) або виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника встановлюються на умовах, передбачених у колективному договорі.
При цьому, виконання обов'язку тимчасово відсутнього працівника без звільнення працівника від своєї основної роботи – це заміна працівника, відсутнього у зв'язку з хворобою, відпусткою, відрядженням та з інших причин, коли відповідно до чинного законодавства за ним зберігається місце роботи (посада), без звільнення від основних трудових обов'язків. Суміщення в свою чергу– один зі способів залучення вже працевлаштованого працівника до виконання обов’язків за іншою (відмінною від обійманої) вакантною посадою в межах раніше укладеного трудового договору. Робота здійснюється на тому самому підприємстві в основний робочий час у той самий проміжок робочого часу, що відведений для основної роботи за рахунок збільшення інтенсивності праці та обсягу виконуваної роботи при незмінній тривалості робочого часу, як правило, в межах тієї ж категорії персоналу, до якої відноситься даний працівник. При цьому окремий трудовий договір з працівником не укладається, лише видається наказ про допущення працівника до роботи за суміщенням та встановлюється доплата до основної заробітної плати.
Отже, для встановлення суміщення потрібно щоб відповідна посада була вакантна в штатному розписі, а у Вас посада виведена з штатного розпису. Якщо введете таку посаду, то можна встановити суміщення.
Ініціатива встановити суміщення може бути як з боку працівника, так і з боку роботодавця. Якщо з боку працівника, все дуже просто: працівник пише заяву (зразки Заява про суміщення посад Наказ про суміщення посад ). Якщо з ініціативи роботодавця, то це зміна істотних умов праці і потрібно надати повідомлення працівникові до запровадження таких змін (зразок Повідомлення про зміну істотних умов праці (запровадження суміщення) ).
Корисною буде стаття
https://7eminar.ua/news/4916-sumisnictvo-ta-sumishhennya-vidminni-risi
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Як правильно врахувати дохід ФОП для переходу на ПДВ
Як подати заяву-розрахунок по лікарняним після нещасного випадку
Розрахунок середньоденного заробітку при виході в декретний відпустку
Зміна штатного розпису для працевлаштування осіб з інвалідністю
Терміни подання останньої декларації ПДВ після анулювання реєстрації
Витрати на компенсацію за несвоєчасну виплату зарплати працівнику
Подача форми 20-ОПП для орендодавця нежитлового приміщення
Чи зобов'язаний ФОП 3 групи подавати звіт фінмон
Підкажіть будь ласка, чи повинен ФОП 3 групи, який надає …
Чи потрібно сплачувати ЄСВ ФОП з інвалідністю без доходу
Чи вважаються звіти без квитанцій прийнятими податковою
Проблеми з виплатою зарплати через недостатній ЄСВ: рішення
При виплаті …

