Чи є оренда приміщень та зарплата адмінвитратами благодійної організації
Ні, не належать.
Згідно з п. 18 НП(С)БО 16 «Витрати» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0027-00#Text до адміністративних витрат відносять такі загальногосподарські витрати, спрямовані на обслуговування та управління підприємством , у тому числі витрати на утримання адміністративного персоналу: адміністрації, бухгалтерії, канцелярії тощо.
Таким чином, витрати на оренду приміщень, які використовуються для забезпечення управлінської діяльності організації (зокрема кабінетів керівника, головного бухгалтера та іншого адміністративного персоналу), правомірно відносити на рахунок 92 "Адміністративні витрати".
Водночас, оренда інших приміщень, що використовуються не для адміністративних цілей, а для провадження основної (статутної) діяльності благодійної організації — наприклад, приміщення для проведення благодійних заходів, освітніх програм, консультацій чи реалізації проєктів, приміщення складу — не належить до адміністративних витрат.
Такі витрати мають обліковуватись як інші операційні витрати, відповідно до характеру їх використання. У цьому випадку допустимим є віднесення вартості оренди таких приміщень на: рахунок 949 "Інші витрати операційної діяльності", як витрати, пов’язані з виконанням статутної діяльності організації.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.

