Помилка в податковій накладній: чи правильна дата розрахунку
ТОВ, платник ПДВ.
20.05 постачальник зареєстрував нам ПН (вона правильна); 25.05 він зареєстрував аналогічну ПН (вона є неправильна - помилково задублював,фактично операцій не було в цій даті). В декларації за травень я (покупець) не включав в свій податковий кредит ПН за 25.05. Постачальник надсилає РК датою 06.06 (сказав що тоді побачив помилку) до ПН за 25.05. Скажіть, будь ласка, чи правильно він вказав дату РК (адже немає первинного документу, який підтверджував би правомірність даного РК;якщо він помилково надіслав ПН 25.05, то і РК мало б бути 25.05, бо,якщо податковий перевіряючий захоче дізнати що це була за операція, то якщо все в одній даті - це логічно пояснюється)?
Якщо ПН була задвоєна, то потрібно скласти РК з типом причини 20 і кодом коригування 301 (п. 25 Порядку №1307 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0137-16#n24). Таке кодування якраз звідчить про задвоєння, тому питаннь у податкової не повинно бути.
До того ж такий РК запобігає зменшенню реєстраційного ліміту.
Щодо дати складання РК до помилкової ПН податківці в роз’ясненні https://cvp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/588875.html зазначають, що для виправлення помилок, допущених в обов’язкових реквізитах податкової накладної, розрахунок коригування складається на дату виявлення помилки.
Ви самостійно визначаєте, яка із двох помилкових податкових накладних є правильною, а яку потрібно вилучити. І далі є два варіанти виправлення помилки:
1) скласти зменшувальний розрахунок коригування з типом причини "20" і кодом причини коригування "301". Таку рекомендацію і сам алгоритм складання розрахунку коригування прописано в п. 24 Порядку № 1307 і пп. 4.6.1 листа ДФСУ від 27.11.2018 р. № 36942/7/99-99-15-03-02-17 (фрагмент зразка складання такого розрахунка коригування див. далі). Цей спосіб вилучення зайвої податкової накладної дає змогу анулювати її без викривлення показникаПеревищ;
Зауважте, що згідно з п. 24 Порядку № 1307 цей спосіб можливий лише в разі, якщо в ЄРПН зареєстровано дві чи більше податкових накладних на одну операцію (однакові реквізити продавця та покупця, однакова таблична частина всіх податкових накладних, але різні номери або дати складання податкових накладних). Тобто якщо лише одну податкову накладну зареєстровано в ЄРПН, то виправити помилку в такий спосіб не можна.
2) скласти звичайний розрахунок коригування на анулювання показників податкової накладної з кодом "103". Такий розрахунок коригування складають також у випадках повернення товару (див., зокрема, ІПК ДФСУ від 23.08.2019 р. № 3961/6/99-99-15-03-02-15/ІПК, від 03.05.2019 р. № 1938/6/99-99-15-03-02-15/ІПК, ІПК ГУ ДФС у Запорізькій області від 29.01.2019 р. № 299/ІПК/08-01-12-01-06, ІПК ДПСУ від 17.02.2020 р. № 637/6/99-00-07-03-02-06/ІПК).
Більше інформації https://7eminar.ua/news/4987-vipravlennya-pomilok-u-podatkovix-nakladnix#zaivi-pn та https://7eminar.ua/news/6158-rejestraciya-podatkovix-nakladnix-ta-rozraxunkiv-koriguvannya-pnrk-u-jerpn
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Відображення звільнення та прийняття працівників у Д1
Оформлення переведення працівників між сумісництвом та основним місцем роботи
Заповнення уточнюючої декларації з податку на прибуток 2025 року
Для…
Є відповідь АІ
Відсутність слова "вулиця" у реквізитах фіскального чеку
Є відповідь АІ
Включати чи виключати дні лікарняного у розрахунок відпустки
Є відповідь АІ
Звітність щодо працевлаштування осіб з інвалідністю для підприємства
Приватне підприємство 3 група без ПДВ.
Одна людина у штаті(особа з інвалідністю 3 група).
Чи потрібно подавати звіт про внесок за працевлаштування осіб з інвалідністю?
Якщо так тоді як заповнити такий звіт і за які періоди подати.
Дякую…
Є відповідь АІ
Чи потрібно нараховувати ЄСВ при звільненні мобілізованого працівника
Є відповідь АІ
Донарахування ЄСВ у липні: відпустка, лікарняний і мінімальна зарплата
Обов'язковість відображення виплат самозайнятим у звіті Додатку 4 ДФ
Є відповідь АІ
Реєстрація ФОП: чи потрібні виробничі потужності та медична книжка
Відображення причепа у формі 20-ОПП та ПДВ нюанси
Як у такому випадку відобразити цей причіп у формі № 20-ОПП та яку ознаку права користування зазначити?
Чи потрібно за такою…
Є відповідь АІ
Реєстрація касирів у чекбокс: ключі та можливості для ФОП
Працюватиме з чекбокс
Чи потрібно додавати в систему чекбокс два касира зі своїми ключами
Чи можливо зареєструвати одного касира з ключем депозит сайн від чекбокс…
Права інваліда 3 групи на відпустку та звільнення в компанії
Нарахування заробітної плати та звітність про працевлаштування інвалідів
Чи вважається дрібленням бізнесу створення ТОВ для ФОП
Куди подавати декларацію з акцизного податку для ФОП
Є відповідь АІ
Звільнення директора та оплата зарплати: можливості та документи
Звіт по інвалідах: чи подають його підприємства з менш ніж 8 працівниками
Маркетингові витрати: податкові наслідки від роздачі брендованої продукції
ТОВ є платником ПДВ та резидентом Дія сіті платником податку на особливих умовах (ПНВК). Товариство закуповує брендовану продукцію (худі, наклейки, блокноти, чашки з логотипом) для роздачі своїм партнерам та клієнтам у маркетингових цілях.
Питання

