Заголовок тимчасово відсутній
1.Чи потрібен акт передачі на даний бензин?Якщо так чи є форма.
2.І чи ми повинні передавати даний автомобіль з оренди з цим літражем?
3.По даній операції ми не є платниками акцизного податку?
операції з передачі пального у баках орендованої техніки не є «реалізацією пального» і не потребують реєстрації ні орендаря, ні орендодавця платником пального акцизу. Не можна точно виміряти залишок пального при наданні автомобіля в оренду та при поверненні його з оренди. Індикатор рівня пального в автомобілі дає тільки приблизні дані для водія, щоб з’ясувати, чи не час йому заправляти автомобіль. Пов’язувати операцію реалізації пального з показниками індикатора вельми ризиковано.
Операції з передання самого пального тут немає, бо воно перебуває у баку автомобіля й окремо не обліковується. Для обліку пального для потреб СЕА РП потрібні зареєстровані витратоміри та рівнеміри. Індикатор пального у баку автомобіля ніяк не може вважатися рівнеміром чи витратоміром, і тому таку різницю не можна вважати доведеною витратою пального.
Як варіант, можна прописати в договорі оренди умову, що в разі від’ємної різниці показань індикатора пального у баку на момент повернення автомобіля та на момент його отримання орендна плата за останній період оренди (місяць, день, година тощо) збільшується на відповідну суму, яка розрахована як різниця показань, помножена на умовну ціну одиниці виміру.
Можна також визначити в договорі оренди, що у разі від’ємної різниці між показниками індикатора пального на кінець та на початок оренди орендар сплачує неустойку або додатковий платіж тощо.
Ще варіант — збільшити саму орендну плату з таким розрахунком, щоб покрити всі ризики витрати пального орендарями, і тоді не буде потреби стежити за рівнем пального у баках автомобілів. ІПК ДПСУ від 07.07.2023 №1739/ІПК/99-00-09-04-03-06
Є деякі загрози, що за формальних підстав фіскали можуть чіплятися до таких операцій з метою «викриття» оптової торгівлі пальним і вимагання ліцензії. Згідно з листом ДПСУ у першу чергу «під приціл» можуть потрапити такі операції, коли за частину пального, якої не вистачає, передбачена грошова компенсація.
Щоб зменшити різні проблеми, краще, щоб при оренді техніки ні при її отриманні, ні при поверненні пального у баках не було взагалі (якщо таке можливо). Або — за умовами договору оренди, нестача в баку пального при поверненні має розцінюватись, як нанесені орендодавцю збитки.
Передача пального, яке знаходиться в паливному баці техніки, що передається в оренду чи повертається з неї, не є реалізацією пального для цілей оподаткування акцизом. З цим на сьогодні погоджуються і податківці (див. той самий лист ДПСУ від 07.07.2023 р. № 1739/ІПК/99-00-09-04-03-06, питання №2). Отже, при будь - якому способі передання пального реєструватися платником пального акцизу не потрібно.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Перерахунок ЄСВ при поновленні довідки працівника-інваліда: що робити
Виплата лікарняних під час бронювання: важливі нюанси для підприємства
Розрахунок ЄСВ для працівника за сумісництвом з окладом 8000 гривень
Добрий день!Підприємство - ТОВ, приймає на роботу …
Порядок подання звітності при припиненні роботи ТОВ-єдинщика
Нарахування премії працівнику під час відпусток: можливості і нюанси

Податки на заробітну плату для підрозділів ТОВ в Україні
Чи зберігається бронь у працівника після досягнення 60 років
Ліцензія та акцизний податок для ФОП, що продає вина
Бухгалтерські проводки для благодійного ремонту складу після війни
Запит щодо наказу та заяви на благодійну допомогу 4240
Виплата лікарняних у січні: наслідки та можливі порушення
Ситуація з лікарняними: терміни, заборгованість та фінансовий баланс
29.12.25 буде видано наказ про призначення виплати лікарняних …

