Заголовок тимчасово відсутній
під час перевірок у період воєнного стану до ФОП, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів, що не обліковані у встановленому порядку, та/або не надали під час проведення перевірки документи, які підтверджують облік таких товарів, що знаходяться у місці продажу (господарському об’єкті), за рішенням контролюючих органів застосовується фінансова та адміністративна відповідальність.
На сьогодні відсутні нормативні вказівки щодо порядку організації, строків, вимог до документального оформлення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей для фізосіб-підприємців. Однак, Податковий кодекс України має чіткі вказівки про те, що у платників податків (в т.ч. фізичних осіб –підприємців) може бути проведена інвентаризація товарно-матеріальних цінностей.
Так, згідно з пп. 20.1.9 ПКУ контролюючі органи мають право вимагати під час проведення перевірок від платників податків, що перевіряються, проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки.
Фізособа – підприємець під час проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки може використовувати зразки форм первинних документів, які передбачені для використання юридичними особами.
Грунтуючись на обов'язку ведення товарних запасів та наявності підтверджуючих документів щодо походження товару, податківці зможуть довести, що фактично інвентаризацію обігу товарів (надходження та продаж) вони мають провести.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи зберігається бронь у працівника після досягнення 60 років
Ліцензія та акцизний податок для ФОП, що продає вина
Бухгалтерські проводки для благодійного ремонту складу після війни
Запит щодо наказу та заяви на благодійну допомогу 4240
Виплата лікарняних у січні: наслідки та можливі порушення
Ситуація з лікарняними: терміни, заборгованість та фінансовий баланс
29.12.25 буде видано наказ про призначення виплати лікарняних …
Збільшення окладу: як правильно врахувати нову мінімалку
Коригування відпускних: як правильно відобразити у звітності
Роз’яснення щодо документації для кур'єрських доставок Нової пошти
Перехід на загальну систему: оформлення договорів та документів
Помилка у заповненні уточненої декларації з податку на прибуток
Звільнення з основної роботи: чи потрібно повідомляти про сумісництво
Виправлення помилок у декларації ФОП перед закриттям діяльності
Документи для ФОП 3 групи у вантажних перевезеннях: роз’яснення
Прошу надати роз’яснення щодо діяльності ФОП 3 групи, неплатника …

