Заголовок тимчасово відсутній
Для вашого ФОП і наразування і оплата здійснилися в грудні, тобто графа додатку 4ДФ мала б бути 3а=3 в грудні. Для контрагента дохід отриманий в січні, це однозначно. Отже, якщо ваш ФОП подасть 4ДФ за грудень із виплаченим доходом такому ФОП, податкова призначить перевірку , тому що буде наявна невідповіднчть доходу, зазначеному в деклараціїї контрагента, поданому вами 4ДФ.
Це зазвичай призводить до зустрічної перевірки та поданням одному з учасників утоінюючого звіту - або вашим підприємством, або тим контрагентом, - це вже як вирішить податкова це невизначене питання.
На мій погляд, якщо і подавати відомості про контрагента в 4ДФ, то слід подати в грудні тільки в колонці 3а, а в січні - в колонці 3, тому що іншого виходу з цієї ситуаціїї немає - камеральна перевірка одразу виявить невідповідність, якщо ви подасте все в грудні, а конрагент не має підстав подавати дохід, як отриманий в грудні. Спочатку податкова буде намагатися оштрафувати конрагента за заниження доходу, він буде додводити свою правоту через надання банківських виписок, через оскарження, а можливо і в суді, а тоді податкова звернеться до вашого підприємства та буде наполягати на поданні уточнюючого 4ДФ, і в цьому разі буде намагатися оштрафувати вже ваше підприємство за 119.1 ПКУ (безпідставно), і тоді вже ваш фоп буде оскаржувати таке рішення. По підсумку всі праві, але це доведеться доводити. Ось такий приблизно сценарій очікує.
Натомість, звертаємо вашу увагу.
За невідображення оплат іншим ФОП, в 4ДФ з ознакою 157, за якими даному платнику податків не потрібно виконувати обов'язків податкового агента в частині наразування та утримання податків, штрафів не передбачено. Це і позиція податкової, і позиція фахівців нашого сервісу.
Оскільки нарахувань ПДФО та ВЗ немає та не може бути, відповідальності за непоказання такого ФОП у 4ДФ також не настає. Але формально за інформацією податківців треба показувати. Зауважте, з інформації податківців, підстав для штрафних санкцій немає в будь якому разі- https://zak.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/426365.html - бо немає підстав для штрафу за 119.1ПКУ (стосується виплат ФОПам з ознакою 157 де немає нарахувань податку). До того ж схиляється і позиція фахівців нашого сервісу в цьому питанні - у відео https://7eminar.ua/events/3261/6546
Якщо ви неодмінно бажаєте показавати нарахування та виплати ФОП у своїй об'єднаній звітності, але одночасно бажаєте уникнути описаного вище сценарію - то виглядати це має так: у періоді нарахування (грудень)- цифра у графі 3а, ознака 157. У періоді виплати (січень) - цифра у графі 3, ознака 157. Причина - чому січень- Постанова Правління Національного банку України від 20 грудня 2023 року № 170 "Про регламент роботи системи електронних платежів Національного банку України та порядок роботи банківської системи України в період завершення звітного року"
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Відображення звільнення та прийняття працівників у Д1
Оформлення переведення працівників між сумісництвом та основним місцем роботи
Заповнення уточнюючої декларації з податку на прибуток 2025 року
Для…
Є відповідь АІ
Відсутність слова "вулиця" у реквізитах фіскального чеку
Є відповідь АІ
Включати чи виключати дні лікарняного у розрахунок відпустки
Є відповідь АІ
Звітність щодо працевлаштування осіб з інвалідністю для підприємства
Приватне підприємство 3 група без ПДВ.
Одна людина у штаті(особа з інвалідністю 3 група).
Чи потрібно подавати звіт про внесок за працевлаштування осіб з інвалідністю?
Якщо так тоді як заповнити такий звіт і за які періоди подати.
Дякую…
Є відповідь АІ
Чи потрібно нараховувати ЄСВ при звільненні мобілізованого працівника
Є відповідь АІ
Донарахування ЄСВ у липні: відпустка, лікарняний і мінімальна зарплата
Обов'язковість відображення виплат самозайнятим у звіті Додатку 4 ДФ
Є відповідь АІ
Реєстрація ФОП: чи потрібні виробничі потужності та медична книжка
Відображення причепа у формі 20-ОПП та ПДВ нюанси
Як у такому випадку відобразити цей причіп у формі № 20-ОПП та яку ознаку права користування зазначити?
Чи потрібно за такою…
Є відповідь АІ
Реєстрація касирів у чекбокс: ключі та можливості для ФОП
Працюватиме з чекбокс
Чи потрібно додавати в систему чекбокс два касира зі своїми ключами
Чи можливо зареєструвати одного касира з ключем депозит сайн від чекбокс…
Права інваліда 3 групи на відпустку та звільнення в компанії
Нарахування заробітної плати та звітність про працевлаштування інвалідів
Чи вважається дрібленням бізнесу створення ТОВ для ФОП
Куди подавати декларацію з акцизного податку для ФОП
Є відповідь АІ
Звільнення директора та оплата зарплати: можливості та документи
Звіт по інвалідах: чи подають його підприємства з менш ніж 8 працівниками
Маркетингові витрати: податкові наслідки від роздачі брендованої продукції
ТОВ є платником ПДВ та резидентом Дія сіті платником податку на особливих умовах (ПНВК). Товариство закуповує брендовану продукцію (худі, наклейки, блокноти, чашки з логотипом) для роздачі своїм партнерам та клієнтам у маркетингових цілях.
Питання


