Професії

Матеріальна та нематеріальна мотивація
(модуль 4 із 5)

4.8(394)

6705

Коментувати
Модуль 4

4.7(16)

Оцініть відео:

Урок 1. Total Reward: система оплати праці, управління винагородами, оцінювання ролей і грейди

01:07:29

Ірина Романенко

4.7(16)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

5(14)

Оцініть відео:

Урок 2. Матеріальна мотивація: бонуси, премії, пільги та компенсації

00:50:20

Ірина Романенко

5(14)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

4.8(15)

Оцініть відео:

Урок 3. Нематеріальні інструменти мотивації

01:01:05

Ірина Романенко

4.8(15)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

5(4)

Оцініть відео:

Розбір домашнього завдання до модуля 4

00:39:24

Ірина Романенко

5(4)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Домашнє завдання
4.8(394)

6705

Коментувати
Коментарі44
0/700
Дякую за отриманні знання!
3. Дякую що поділились! Із того що я прочитала, це системна проблема. І вона полягає в тому, що людина на керівній посаді керівником не є... тобто якби був, не було б проблем з менеджментом, задачами, цілями по смарт і т.д. Те що Ви описали у діях може вирішити тільки частину гігієнічних факторів, основну проблему не вирішить. Потрібно формувати стратегію управління персоналам на основі стратегії компанії, формувати цінності та бути їх прикладом. І вчити керівників буди керівниками! Досить складна і довга історія. Терпіння Вам та успіхів!

Чекаємо на вас на наступному модулі!
Показати всі (2)
Доброго ранку.
2.У відео розборі ДЗ детально описала чому доцільно застосовувати ті чи інші системи оплати. Водій, продавець - не вірно. Бонуси - водій не вірно. А якщо в нього вїдуть не по його вині як це оцінювати?) 45% річного окладу для продавця продовольчих товарів думаєте реально? Наприклад, ЗП 20 тис. на місяць, бонус 108 тис. Продавець зазвичай не один, їх кілька. Компанія не розориться такі бонуси платити? 2. Надбавки: виплачується відсоток від продажу, у разі збутку близько 50% товару у швидший термін. - як це міряти? Як адмініструвати? Рекрутери далеко не ТОП, тому довгострокові бонуси недоречні. 3. Дуже тепло та емоційно! Приємно читати) Щодо дій та рішень - Ви їх не вказати. Ви описали потреби, наприклад потреба у підтримці з боку сім'ї. Подумайте, будь ласка, що конкретно Ви можете зробити, щоб підвищити мотивацію. Удачі!

Чекаємо на вас на наступному модулі!
Показати всі (2)
Добрий день! У вкладенні домашнє завдання до модуля 4 Булах Тетяни
2. У відео розборі ДЗ детально описала чому доцільно застосовувати ті чи інші системи оплати. Подивіться, будь ласка. Водій, рекрутер - не вірно. Як там рахувати години? Це неможливо, плюс це провокує маніпуляції. Продавець не вірно бонуси - як це адмініструвати. Як продавець може напряму впливати на виручку? По рекрутеру - що означає "якісний підбір"? Як це міряти і рахувати? Ви вірно зазначили, що рекрутер не на все впливає. 3. Дякую що поділились. Дійсно ситуація складна. Коли говоримо про дії та рішення доречно говорити тільки про себе. Що конкретно Вам потрібно зробити, щоб змінилась ситуація у Вас в житті? Те що Ви писали - це Ваші бажання, і Ви на це не впливаєте, так як це мають робити інші люди (керівник компанії, власник) А як ми знаємо - ми не можемо впливати на дії інших людей. Чекаємо на вас на наступному модулі!
Показати всі (1)
Домашнє завдання 4.
2. Не вірно. Дивіться відео розбір ДЗ. Щодо рекрутера... я прям не знаю скільки потрібно повторити що він не впливає на плинність! 100 500 раз вже говорила що рішення при прийомі приймає замовник, і адаптує замовник і працює з ним керівник. До чого там рекрутер? Системна помилка! Може бути супер кандидат, але якщо керівник не займається ним належним чином, плинність буде. 3. Дякую що поділились! Щодо дій та рішень - дуже абстрактно написано. Не розумію що означає "покращення атмосфери у колективі". Як це міряти? Як зрозумієте що атмосфера покращилась? Щодо виробничих нарад - дійсно дуже дієвий інструмент, але в тому разі якщо є чіткий регламент і є культура відкритості, коли персонал може бути відвертими не боячись отримати покарання чи осуд від керівника та колег. Чекаємо на вас на наступному модулі!
Показати всі (1)
Ужва Марія , ДЗ модуль 4
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Маріє, вітаю! На жаль немає чого коментувати... Ні одна з задач ДЗ не виконана в обсязі, достатньому для мого розуміння

Чекаємо на вас на наступному модулі!
Красно дякую!
2. У відео розборі ДЗ детально описала чому доцільно застосовувати ті чи інші системи оплати. Водій, продавець - не вірно. Бонуси - водій не вірно. А якщо в нього ведуть не по його вині як це оцінювати?) Ціль це те на що впливає працівник НАПРЯМУ. Щодо рекрутера... я прям не знаю скільки потрібно повторити що він не впливає на плинність! 100 500 раз вже говорила що рішення при прийомі приймає замовник, і адаптує замовник і працює з ним керівник. До чого там рекрутер? Системна помилка! Може бути супер кандидат, але якщо керівник не займається ним належним чином, плинність буде. Чекаємо на вас на наступному модулі!
Показати всі (2)
Добрий день! Надсилаю Вам д\з по модулю 4. Дякую за змістовність матеріалу!
2. Водій та продавець - не вірно, рекрутер - ок. Дивіться деталі у відео розборі ДЗ. Не вистачило розуміння логіки додаткових винагород. За що платимо?

3. Надіє, дякую за відвертість. Бучу що наболіло... Що можу порадити - прийняти те, що ми не можемо на все впливати. Наприклад Ви пишете про збільшення зарплати на теперішньому місці роботи. Але Ви на жаль на це вплинути не можете, це рішення керівника. Подумайте, як по іншому Ви можете розв'язувати це питання? Скористайтесь інструментом "5 чому", зазвичай це допомагає виявити корінневі причини ситуації. Чекаємо на вас на наступному модулі!
Показати всі (1)
Доброго дня. Надсилаю домашнє завдання до модуля 4.
2. Логіка вірна. Деталі дивіться у відео розборі ДЗ

3. Дуже тепло і емоційно написано. Приємно було читати. Щодо помічника порада - спочатку "продайте" керівнику вигоди від існування помічника, а потім шукайте людину. Наприклад, покажіть скільки додаткової роботи Ви можете зробити до якої руки не доходили, якщо у Вас буде помічник. І обов'язково покажіть вигоди для компанії від цієї роботи. Удачі!

Чекаємо на вас на наступному модулі!
Показати всі (1)
Вітаю

Робота від Катерини Речки
Навіщо залучати працівників з сусідніх районів, є проблема з набором? Що означає "об'єднати колектив"? Що буде результатом об'єднання? Яка користь для бізнесу? Там де у Вас має бути "яка ціль і яку проблему вирішуємо" написаний не результат, а процес, який не знаю як поміряти. Згадайте, ціль = результат. Результат ЗАВЖДИ має чіткі вимірювальні критерії. Як поміряти бажання виправдати очікування керівництва?

2. Може бути) Не розписали логіку, тому не можу прокоментувати детально. Дивіться відео розбір ДЗ

3. Дякую що поділились! Логіка вірна, має бути задоволені гігієнічні фактори плюс мають бути фактори мотивації (визнання, повага і т.д.) Удачі Вам у пошуку роботи мрії)

Чекаємо на вас на наступному модулі!
Показати всі (1)
Дом.завдання до модуля 4 додається:
Збільшити витрати на утримання персоналу щоби що? Щодо розвитку - система це визначення цільових навичок у розрізі посад (профілі), далі оцінка, далі навчання. Спитати у працівників то не туди) Якщо вони скажуть що хочуть навчатись пласти крючком, що робити будете? А вони зазвичай таке говорять)) 2. У відео розборі ДЗ детально описала чому доцільно застосовувати ті чи інші системи оплати. Подивіться, будь ласка

3. Дуже тепло написано. Приємно читати) Ви займаєтесь доброю справою, удачі Вам! Щодо дій та рішень не вистачило конкретики. Наприклад, Ви пишете що потрібна підтримка меценатів. А що Ви для цього зробите? Дякую! Чекаємо на вас на наступному модулі!
Показати всі (1)
Добрий день,

Відправляю домашнє завдання по моделю №4.
2. У відео розборі ДЗ детально описала чому доцільно застосовувати ті чи інші системи оплати. Водій - не вірно. Бонуси - водій не вірно. А якщо в нього вийде не по його вині як це оцінювати?) Ціль це те на що впливає працівник НАПРЯМУ. Продавець, рекрутер ок

3. Дякую що поділились! Не зовсім зрозуміла, не вистачило деталей. І немає дій та рішень, тому не можу прокоментувати..

Чекаємо на вас на наступному модулі!
Показати всі (1)
Доброго дня! У вкладенні моє виконане домашнє завдання
Щодо розвитку - Ваша ціль Підвищення самооцінки працівників; впевненість працівників у важливості для компанії. А компанії це навіщо? Навчання це дорого, відповідно це має окупитись. І ще підвищення самооцінки ніяк не вирішує інструмент навчання, так само і не вирішує питання визнання (впевненість це визнання). До навчання потрібен системний підхід - спочатку оцінка, потім навчання на основі ЦІЛЕЙ і ПОТРЕБ компанії.

2. Про системи оплати детально прокоментувала у відеорозборі ДЗ. Вірно тільки по рекрутеру - оклад. Щодо KPIs - не можу оцінити, через те, що Ви їх не написали. 3. Дякую що поділились. Рада читати що вистачає як мінімум гігієнічних факторів, це важливо на сьогодні. Щодо навчання - раджу "продати" цю ідею керівнику через вигоди, які отримає компанія від таких навчань. Тобто що зможуть зробити працівники більше, краще, швидше, ефективніше і т.д. Тобто скільки заробить компанія на тому, що інвестує в навчання. Удачі Вам!

Чекаємо на вас на наступному модулі!
Показати всі (1)
Домашнє завдання до молуля номер 4
2. Добре, але ... доплата за ЯКІСТЬ підбору - за кожного співробітника, який не звільнився сам (не звільнила компанія) протягом місяця - та як той рекрутер на це впливає? 100 500 раз вже говорила що рішення при прийомі приймає замовник, і адаптує замовник. До чого там рекрутер? Системна помилка! Може бути супер кандидат, але якщо керівник не займається ним належним чином, плинність буде. 3. Дякую що відверто поділились! Це дає мені розуміння ситуації у бізнесі взагалі і як ці питання вирішуються. З того що прочитала зрозуміла що маєте велике навантаження. Подумайте як його зменшити. Через підвищення ЗП воно не зміниться. Яка ж все ж таки основна причина зниження мотивації - несправедлива ЗП на такий обсяг робіт чи все ж таки навантаження?) Зазвичай, робоче навантаження можна зменшити збільшивши штат. Чекаємо на вас на наступному модулі!
Показати всі (1)
Доброго дня, надсилаю із запізненням домашнє завдання до модуля № 3. Приношу свої вибачення за невчасність.
Товариства на Загальні збори Учасників, що відбудуться 01.08.2023р., шляхом надсилання їм повідомлень до 01.07.2023р. Ну, ок, розіслали повідомлення, люди проігнорували і не прийшли... аналогічно не виконано. Чи ціль була розіслати запрошення? Бо забезпечити явку вона не може фізично.

2. Непогано методологічно, але малувато наповнення) План це про те, що потрібно обрати інструменти які дадуть навик. А це наставництво - покажи, розкажи, будь поруч. Відповідно мають бути саме такі завдання в плані. Також про складнощі з донесенням інформації - тобто він знає, вміє, мотивований, але боїться (має внутрішні перешкоди). Інструмент - коучінг. Чекаємо на вас на наступному модулі!
Показати всі (1)