Професії

Корпоративна культура
(модуль 5 із 5)

4.8(394)

6705

Коментувати
Модуль 5

4.8(12)

Оцініть відео:

Урок 1. Елементи корпоративної культури. Формування корпоративних цінностей

00:56:08

Ірина Романенко

4.8(12)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали ПрезентаціяЗапитання Gallup

5(13)

Оцініть відео:

Урок 2. Лідерство та комунікація в команді

00:59:34

Ірина Романенко

5(13)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

5(12)

Оцініть відео:

Урок 3. Індекс задоволеності, лояльність, залученість, eNPS – як оцінити та управляти?

00:38:58

Ірина Романенко

5(12)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

5(5)

Оцініть відео:

Урок 4. Відповіді на запитання до модуля 5

00:32:36

Ірина Романенко

5(5)

Оцініть відео:

5(4)

Оцініть відео:

Розбір домашнього завдання до модуля 5

00:30:14

Ірина Романенко

5(4)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Домашнє завдання
4.8(394)

6705

Коментувати
Коментарі23
0/700
доброго ранку.
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Марино, вітаю!

1. По перше, вкажіть ім'я - це далеко від анонімності) По друге, неоднозначні запитання - що означає клімат в колективі? Це про що? Може про температуру в приміщенні?. Не використовуйте слова які не несуть інформаційного навантаження чи мають якусь професійну специфіку. Щодо шкали - її складно буде виміряти і неможливо вирахувати eNPS. Раджу використовувати стандартну 10 бальну. Щодо плану - непогано, не вистачило строків та виконавців. План це ж план) І до речі, немає питань про лояльність і про задоволеність (гігієнічні фактори). Не розумію як працювати з відповідями на ці питання. Як зрозумієте чим конкретно люди незадоволені?

2. Списано, я вже це читала

3. Не визначили який тип культури у Вас, переписали теорію. Цінності добре
Щиро дякую і бажаю успіхів!
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Ольго, вітаю!

1. Це прекрасно! Дуже приємно бачити такий рівень виконання

2. Аналогічно супер

3. По опису більше схоже на сімейну, тільки роль керівника можуть замінити неформальні лідери, до яких приходять за порадою та підтримкою. Але Вам видніше) Щодо керівників - це біда... Як сказала моя колега з одного з найбільших холдингів країни, коли ми обговорювали ситуацію що в нас змінився один з керівників, якій не володів всіма інструментами менеджменту і ситуаційного лідерства: "І цього навчите..." Ольго, єдиний вихід - вчити. Якщо Ви не можете впливати на цей безлад, попробуйте його очолити))
Вітаю!

У вкладенні моє виконане домашнє завдання до модулю 5
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Наталіє, вітаю!

1. Скопіювали опитувальник Gallup який я дала у додатку до уроку. План не виглядає як план. План це ціль, конкретні кроки з термінами та виконавцями, та результатами на кожному етапі. Шкала оцінювання вірна. 2. Супер! Все вірно. Напевно, найкраще виконання завдання

3. Судячи з опису вірно! Цінностей мені замало. 2 та 3 дублюються) Але ми ж пам'ятаємо, що цінності у всіх свої. Удачі Вам!
Домашнє завдання 5
2. Стилі лідерства це інструмент, який використовує керівник коли дає КОНКРЕТНУ задачу. Задача керівника я раз визначити рівень готовності виконавця саме до цієї задачі і застосувати необхідний стиль лідерства. Це не про взагалі) Наприклад коли людина тільки приходить в компанію і не знає і не вміє щось виконувати, доречно використовувати директивний стиль лідерства, тобто роби раз, роби два, робити три. Тобто керівник дає конкретні інструкції як і що робити. S3 доречно коли людина все знає і вміє, але має сумніви чи неохоче виконувати конкретну задачу. В описаній Вами ситуації не побачила сумнівів чи небажання виконувати задачу. 3. Добре, дякую!
Показати всі (1)
Вітаю!

Найкрутіший модуль! Дякую
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Катерино, вітаю!

1. Ой, я вже десь бачила таку анкету) При цьому вона "в тему". Немає шкали як оцінювати. Щодо плану - немає строків та виконавців.

2. Не вірно. Стилі лідерства це інструмент, який використовує керівник коли дає КОНКРЕТНУ задачу. Задача керівника я раз визначити рівень готовності виконавця саме до цієї задачі і застосувати необхідний стиль лідерства. Це не про взагалі) Наприклад коли людина тільки приходить в компанію і не знає і не вміє щось виконувати, доречно використовувати директивний стиль лідерства, тобто роби раз, роби два, робити три. Тобто керівник дає конкретні інструкції як і що робити. S3 доречно коли людина все знає і вміє, але має сумніви чи неохоче виконувати конкретну задачу.

3. Не можу оцінити, замало інформації
Дякую!
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Ірино, вітаю!

1. Питання ок. Щодо шкали - її складно буде виміряти і неможливо вирахувати eNPS. Раджу використовувати стандартну 10 бальну. Щодо плану - непогано, не вистачило строків та виконавців. План це ж план)

2. Все вірно) Дякую!

3. Супер!
Добрий день! Надсилаю д/з по модулю 5. Дякую за викладений матеріал :)
2. Немає прикладів ситуацій, все теорія. Стилі лідерства це інструмент, який використовує керівник коли дає КОНКРЕТНУ задачу. Задача керівника я раз визначити рівень готовності виконавця саме до цієї задачі і застосувати необхідний стиль лідерства. Це не про взагалі) Наприклад коли людина тільки приходить в компанію і не знає і не вміє щось виконувати, доречно використовувати директивний стиль лідерства, тобто роби раз, роби два, робити три. Тобто керівник дає конкретні інструкції як і що робити. S3 доречно коли людина все знає і вміє, але має сумніви чи неохоче виконувати конкретну задачу. 3. Судячи з опису вид культури вірний. Цінності - прям супер!
Показати всі (1)
Домашнє завдання модуль 5 додається:
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Інно, вітаю!

1. З питань ок. Щодо шкали - її складно буде виміряти і неможливо вирахувати eNPS. Раджу використовувати у всіх випадках стандартну 10 бальну. Щодо плану - непогано, не вистачило строків та виконавців. План це ж план)

2. В принципі ок, але є частина невірних прикладів. Наприклад цей - працівник, до поставленої задачі керівником, зробив аналіз та надав свої пропозиції щодо покращення та вдосконалення ситуації до такого завдання; Це вже R4, відповідно має бути і стиль керівника S4. S3 доречно коли людина все знає і вміє, але має сумніви чи неохоче виконувати конкретну задачу. 3. Цінності супер! Не можу прокоментувати чи вірно визначили вид, немає інформації.
Добрий день,

Відправляю домашнє завдання по моделю №5.
2. Стилі лідерства це інструмент, який використовує керівник коли дає КОНКРЕТНУ задачу. Задача керівника я раз визначити рівень готовності виконавця саме до цієї задачі і застосувати необхідний стиль лідерства. Це не про взагалі) Наприклад коли людина тільки приходить в компанію і не знає і не вміє щось виконувати, доречно використовувати директивний стиль лідерства, тобто роби раз, роби два, робити три. Тобто керівник дає конкретні інструкції як і що робити. S3 доречно коли людина все знає і вміє, але має сумніви чи неохоче виконувати конкретну задачу. 3. Судячи з опису вірно. Цінності також добре описані. Дякую!
Показати всі (1)
Домашнє завдання до модуля 5 Петришин Олександр
Дякуємо!

Надаємо коментар лектора по виконаній вами роботі:

Олександре, вітаю!

1. Анкета добре, врахували все). Щодо шкали - її складно буде виміряти і неможливо вирахувати eNPS. Раджу використовувати стандартну 10 бальну. Щодо плану - непогано, не вистачило строків та виконавців. План це ж план)

2. Дякую, все вірно

3. Дійсно, рітейл це про ролі. Походила по вашому сайту, почитала про цінності. Але то був ще той квест їх знайти на сайті))