Ви дізнаєтесь:
- Які відомості про бізнес-партнера можна отримати через е-кабінет.
- Як отримати інформацію про бізнес-партнера.
- Як відкликати дозвіл на надання інформації.
Згода на інформацію для бізнес-партнера, чи знаєте ви про такий ресурс в Електронному кабінеті? А якщо так і користувалися, поділіться, будь ласка, своїм досвідом, чи дійсно була для вас ця інформація корисною та достовірною.
Інформація про бізнес-партнера та надання інформації про себе у Е-кабінеті
Ми ж з вами розглянемо, що це за новий функціонал в електронному кабінеті, зокрема безплатний функціонал і досить корисний, тому що великий спектр інформації ми можемо отримати від нашого поточного бізнес-партнера за його згодою або навпаки надати від свого імені переглянути іншій юридичній особі, або фізичній особі – підприємцю. Для цього ми скористаємося функціоналом електронного кабінету платника податків, який знаходиться за адресою cabinet.tax.gov.ua.
Натискаємо кнопку «Вхід» та переходимо до приватної частини кабінету, використовуючи для цього електронний цифровий підпис. Підтягуємо його за місцем розташування, вводимо пароль захисту та натискаємо «Увійти».
Розділ, який безпосередньо нас цікавить, називається «Інформація про бізнес-партнера». Однак недостатньо лише перейти до цієї частини, необхідно перш за все надати таку згоду або її деактивувати. Для цього ми переходимо через прізвище користувача, під яким ми зайшли до приватної частини кабінету, натискаємо, активуємо та переходимо у кнопку «Налаштування». В частині цього налаштування нам необхідно перейти в останній підрозділ «Згода» і знизу ми маємо інформацію наступного характеру: згода або припинення згоди на передачу установі інформації про грошові зобов’язання платника та його заборгованість і т.д. Натискаємо «Додати». Знизу відкривається меню, яке дозволяє активувати ту інформацію, яку ви дозволите переглянути іншій стороні. А саме: заборгованість (податковий борг); нараховані грошові зобов’язання; суми сплачених податків; зупинення реєстрації ПН; наявність об’єктів оподаткування; наявність ліцензій. Думаю, що ви погодитесь, спектр інформації досить широкий і дозволяє чітко зрозуміти картину про юридичну компанію, з якою ми плануємо працювати. Адже наявність податкового боргу, сплачені грошові зобов’язання, зупинення реєстрації податкових накладних, це дійсно ті маркери, які на сьогодні визначають бізнес статус майбутнього партнера. Вони не є повністю 100% визначальними, однак дозволяють певним чином зрозуміти як в податковому полі сьогодні почуває себе та чи інша юридична компанія, фізична особа – підприємець. Отже, я активую усі ці позначки, далі вводжу податковий номер юридичної установи, якій буду надавати інформацію про користування цією податковою історією. Знову ж таки, така згода підписується електронним цифровим підписом посадової особи юридичної компанії. І ось ви бачите: згоду надано, є в переліку установа, якій таку згоду ми надали.
Отримання інформації про бізнес-партнера
Для того, щоб перевірити як це працює, переходжу в юридичну компанію, електронний кабінет, якій ми надали тільки що згоду, для того, щоб перевірити як це все працює. Натискаю «Увійти». І ось тут я вже працюю з розділом «Інформація про бізнес-партнера». Ви можете сформувати витяг щодо себе. Тобто побачити в якому форматі інформація може бути надана нашому бізнес-партнеру, тобто весь цей спектр інформації, яку ми з вами переглянули по розділах, для того, щоб розуміти, що саме туди потрапить і в якому вигляді контрагент отримає ці дані. А знизу є позначка «Інформація про бізнес-партнера», активуємо і вводимо сюди реєстраційний номер ЄДРПОУ тої компанії, яка щойно нам надала інформацію. І ось ви бачите назву платника податків, його реєстраційні дані, заборгованість (податковий борг), якщо він наявний і т.д. Можна окремо сформувати витяг. Сформується він в архіві. Відкриваємо архів і ось інформація у PDF і знизу накладений підпис, для того, щоб зрозуміти, дійсно що інформація є достовірною. Податкова інформація за попередньо наданою згодою платника податків у визначеному ним обсязі. Код платника податків, його юридична назва, реєстраційні дані, наявність об’єктів оподаткування, чи перебуває в стані припинення. Далі, нараховані грошові зобов’язання, сплачені податки та збори в розрізі таких зобов’язань, наявність ліцензій, зупинення реєстрації ПН/РК, якщо такі наявні. Отже, ви бачите, досить в гарному форматі все опрацьовано та підібрано так, що зручно працювати в електронному кабінеті платника податків.
Однак можливо у вас виникає питання: а що робити, якщо я не бажаю, щоб на постійній основі контрагент отримував цю інформацію? Тобто ви надали разово такий дозвіл, а далі хочете його закрити. Все це теж продумано. Переходимо до електронного кабінету. Знову ж таки в категорію «Згода». І ось ви бачите, є одна з відкликаних попередньо наданих згод для юридичної компанії. Для того, щоб її відкликати достатньо натиснути ось тут хрестик. Якщо ви бажаєте припинити таку згоду натискаєте «Так» і ще раз підтверджуємо, система перепитує. Про відкликання згоди буде червона позначка. Тобто уся історія тих компаній, яким ви надавали таку інформацію, зберігається. І відповідно зберігається актуальність чи неактуальність такої згоди.
Маєте професійні питання за темами відео?
Ставте їх експертам у сервісі «Особистий консультант» безлімітно й отримуйте відповіді на кожне протягом доби.
Щоб отримати роз’яснення від лекторів, скористайтеся розділом «Консультації лекторів». Відповіді надаються у відеоформаті щовівторка.