Як не «спалити» прибуток різдвяними знижками і правильно прорахувати акції перед святами
На вебінарі детально розберемо
Намагаєтесь залучити клієнтів через знижки, але не розумієте, як вони впливають на ваш прибуток?
Помилково вважаєте, що знижка — це просто жест доброї волі, а не потужний фінансовий інструмент, що потребує чіткої стратегії?
Як правильно розрахувати максимальну безпечну знижку, щоб не втратити прибуток і водночас зацікавити покупців?
Регламент і теми
Вітання та регламент роботи
Як не «спалити» прибуток різдвяними знижками і правильно прорахувати акції перед святами. Теорія + кейси
Як не «спалити» прибуток різдвяними знижками і правильно прорахувати акції перед святами. Практика
Про Вищу Бухгалтерську Академію і подарунки
Лектори ефіру
Як проходить навчання
Дивитеся прямий ефір
Слухаєте експерта, розбираєтеся у прикладах
Завантажуєте матеріали
Отримуєте від експерта підготовлені презентації
Ставите запитання
Під час ефіру лектор відповідає на ваші запитання
Тільки для передплатників

Отримуєте запис вебінара
В будь-який момент маєте можливість переглянути запис

Дивіться відеокурси за темою
Ще більше інформації за темою ефіру в відеокурсах з улюбленими лекторами
Більше можливостей з передплатою
Щоденна інформаційна та практична допомога бухгалтеру, з якою можна вчитися, задавати запитання та користуватися всіма сервісами без обмежень
Передплатити
Як не «спалити» прибуток різдвяними знижками і правильно прорахувати акції перед святами
26 листопада
13:00

Фінансовий довідник «Методика розрахунку фінансових показників»
