Лист до ПФУ щодо отримання компенсації витрат на оплату відпусток працівникам, постраждалим від Чорнобильської катастрофи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «______________» ТОВ «_______________»
вул. ______________________ тел.: ______________________ е-mail: ____________________ Код ЄДРПОУ ______________
__.__.20__ № _____ |
Начальнику ГУ Пенсійного фонду України в місті ____________ ______________________ |
Щодо подання документів для
отримання компенсації витрат
на оплату відпусток працівникам,
постраждалим від Чорнобильської
катастрофи
Згідно з Порядком використання коштів державного бюджету для виконання програм, пов'язаних із соціальним захистом громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженим Постановою КМУ від 20.09.2005 №936 та з метою отримання компенсації витрат на оплату відпусток для працівників, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, подаємо наступний пакет документів:
1. Графік відпусток на поточний рік.
2. Розрахунок планових витрат.
3. Розрахунок фактичних витрат на оплату відпустки.
4. Довідки про середній заробіток працівників.
Прохання розглянути подані документи та надати відповідні вказівки щодо їх обробки.
Директор
_________
___________

Коментарів ще немає