Наказ про призначення робочої інвентаризаційної комісії (зміна МВО)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «________________»
ТОВ «_______________»
Код ЄДРПОУ ____________
НАКАЗ
__.__.20__
м. _______
№ ___
Про призначення робочої
інвентаризаційної комісії
З метою забезпечення своєчасного та повного проведення інвентаризації у зв’язку із зміною матеріально віповідальної особи ТОВ «_____________», а також враховуючи вимоги Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879,
НАКАЗУЮ:
1. Створити на підприємстві робочу інвентаризаційну комісію (далі - комісія) у складі:
голова комісії: - __________________________ _________________________;
члени комісії: - __________________________ _________________________;
- __________________________ _________________________;
- __________________________ _________________________.
2. Покласти на комісію такі функції:
2.1. Здійснення інвентаризації майна, товарно-матеріальних цінностей, що обліковуються за матеріально відповідальною особою – _____________________ __________________.
2.2. Участь (разом з бухгалтерією підприємства) у визначенні результатів інвентаризації, а також списання нестач.
2.3. Внесення пропозицій з питань впорядкування приймання, зберігання і відпуску товарно-матеріальних цінностей, поліпшення обліку та контролю за їх зберіганням.
2.4. Оформлення результатів інвентаризації і висновків щодо них.
3. Члени комісії несуть відповідальність за своєчасність і додержання порядку проведення інвентаризацій відповідно до наказу керівника підприємства, за повноту і точність внесення до інвентаризаційних описів даних про фактичні залишки майна, матеріальних цінностей, грошових коштів і документів, цінних паперів та заборгованості в розрахунках.
Директор
_______________
________________
Відмітки про ознайомлення з наказом

Коментарів ще немає