Договори
05.03.2024

Договір на технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів

425

ДОГОВІР № __

на технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів

«___» _____________ 20__ р.

м. _____________

 

___________________________________________, іменоване надалі Замовник, в особі __________________________________, що діє на підставі _____________, з однієї сторони, і ___________________________________________, іменоване надалі Виконавець, в особі __________________________________, що діє на підставі __________________, з іншої сторони, разом іменовані - Сторони, а кожна окремо – Сторона, уклали цей Договір (далі - Договір) про нижченаведене:

 

1. Предмет договору

1.1. Відповідно до цього Договору, Виконавець зобов’язується виконувати ремонт та технічне обслуговування (далі – роботи) наданих Замовником автомобілів, а також здійснювати поставку запасних частин, а Замовник зобов’язується своєчасно сплачувати виконані роботи та запасні частини на умовах, визначених цим Договором.

 

2. Умови проведення робіт

2.1. Роботи виконуються відповідно до Замовлення - Наряду та Акту виконаних робіт, які підписуються представниками Сторін і є невід’ємною частиною цього Договору. В Замовленні - Нарядах та Актах виконаних робіт зазначається перелік виконаних робіт та їх вартість, перелік та вартість використаних запасних частин та допоміжних матеріалів, перелік деталей та матеріалів, наданих для виконання робіт Замовником, а також терміни виконання робіт.

2.2. За відсутності на складі потрібних для здійснення ремонту запасних частин та матеріалів Виконавець замовляє їх за умови оплати відповідно до цього Договору. При цьому, термін виконання ремонтних робіт, за погодженням з Замовником, збільшується на термін поставки запасних частин та матеріалів.

2.3. Виконавець має право виконувати роботи, що безпосередньо не передбачені Замовником, але необхідні для безпечного використання автомобіля Замовником, і вартість яких не перевищує початково визначену суму більше, ніж на __ %. В іншому випадку, Виконавець зобов’язаний попередньо узгодити з Замовником виконання таких робіт та замовлення запасних частин та матеріалів.

2.4. В разі відмови Замовника від виконання робіт, які є необхідними для безпечного використання автомобіля, Виконавець не несе відповідальності за наслідки його подальшого використання та завдану таким автомобілем Замовнику та третім особам шкоду.

2.5. На вимогу Замовника, при виконанні ремонтних робіт та технічного обслуговування, можуть бути використані запасні частини та матеріали, надані Замовником. Виконавець в такому разі не відповідає за наслідки використання таких запасних частин та матеріалів та завдану шкоду. На надані Замовником запасні частини та матеріали гарантія Виконавця не поширюється.

2.6. Деталі, що були замінені в процесі ремонту автомобіля, за бажанням Замовника повертаються Замовнику в момент отримання автомобіля з ремонту.

2.7. Деталі, замінені в порядку гарантійного обслуговування, а також замінені деталі, що не були отримані Замовником в момент отримання автомобіля з ремонту, утилізуються і подальшому поверненню не підлягають.

2.8. Після закінчення робіт автомобіль видається особі, уповноваженій Замовником на отримання автомобіля. Підставою для видачі автомобіля є довіреність.

2.9. Уповноважений на отримання автомобіля з ремонту представник Замовника зобов’язаний також прийняти виконані Виконавцем роботи з ремонту та технічного обслуговування згідно Замовлення - Наряду та Акту виконаних робіт.

2.10. Гарантійні терміни на виконані ремонтні роботи зазначаються в Актах виконаних робіт.

2.11. В разі виявлення недоліків виконаних робіт протягом встановлених гарантійних термінів, Виконавець зобов’язаний усунути їх власними силами та за власні кошти за умови, що такі недоліки виникли з причини неякісного виконання робіт Виконавцем або застосування ним неякісних матеріалів (запасних частин) і не є наслідком неправильної експлуатації автомобіля Замовником. Зазначений пункт, за умови якісного виконання робіт Виконавцем, не поширюється на випадки несправностей автомобіля, що виникли внаслідок застосування запасних частин та матеріалів згідно п. 2.5. цього Договору.

 

3. Права та обов’язки сторін

3.1. Виконавець зобов’язаний:

3.1.1. Забезпечити своєчасне і якісне виконання робіт з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Замовника у відповідності з технологією;

3.1.2. Забезпечити ремонт та технічне обслуговування автомобілів необхідною кількістю запасних частин, паливо-мастильних матеріалів, тощо, за умови їх наявності на складі Виконавця;

3.1.3. За відсутності потрібних запасних частин, паливо-мастильних матеріалів на складі та за умови виконання Замовником умов оплати, здійснити замовлення потрібних матеріалів (запасних частин) та забезпечити їх поставку;

3.1.4. Забезпечувати схоронність переданого Замовником для виконання ремонту та технічного обслуговування автомобіля;

3.1.5. Виконувати роботи в строки, визначені в Замовленні - Наряді на виконання робіт, за умови наявності у Виконавця всіх необхідних запасних частин та матеріалів;

3.1.6. В разі виявлення непридатності наданих Замовником матеріалів та запасних частин попередити Замовника про можливі наслідки їх використання.

3.1.7. Надавати можливість Замовнику особисто візуально контролювати виконання робіт за умов додержання вимог безпеки з охорони праці, передбачених законодавством. Можливість візуального контролю забезпечується Виконавцем у спосіб, визначений останнім.

3.2. Замовник зобов‘язаний:

3.2.1. Своєчасно та в повному обсязі здійснити розрахунок згідно Замовлення - Нарядів;

3.2.2. Прийняти виконані роботи, а також забезпечити вивезення автомобіля з території СТО Виконавця не пізніше 3 (трьох) днів з дня отримання повідомлення про закінчення робіт.

3.3. Виконавець має право:

3.3.1. Припинити надання послуг у разі, коли Замовник своєчасно не виконав умови цього Договору.

3.3.2. Відмовитися від задоволення претензії Замовника в разі не дотримання ним правил експлуатації транспортного засобу (його складових).

3.3.3. Вимагати від Замовника оплатити вартість фактично виконаних послуг, використаних матеріалів (запасних частин) Виконавця, а також компенсувати вартість матеріалів (запасних частин), замовлених Виконавцем для виконання послуг, у разі розірвання цього Договору за ініціативою Замовника.

3.4. Замовник має право:

3.4.1. Особисто (або доручити уповноваженій особі) візуально контролювати виконання робіт за договором.

3.4.2. Вимагати відшкодування збитків, заподіяних унаслідок невиконання або неналежного виконання Виконавцем цього Договору, а також на безоплатне усунення ним недоліків у період гарантійного строку.

3.4.3. Вимагати повернення невикористаних і замінених під час ремонту та технічного обслуговування матеріалів (запасних частин).

 

4. Вартість робіт та порядок здійснення розрахунків

4.1. Вартість робіт, запасних частин та матеріалів зазначається в Акті виконаних робіт, що складається Виконавцем після проведення ремонту та технічного обслуговування автомобіля і підписується представниками обох Сторін.

4.2. Замовник сплачує виконавцю вартість визначених робіт, запасних частин, паливно-мастильних матеріалів протягом 3 (трьох) банківських днів з дати підписання Акту виконаних робіт та виписки рахунку-фактури, а Виконавець зобов’язаний видати Замовнику податкову накладну.

4.3. В разі перевищення вартості ремонту понад _________ (___________________) гривень разом з ПДВ, Замовник зобов’язаний сплатити 100% вартості запасних частин, необхідних для виконання заявлених робіт, згідно рахунку-фактури до початку виконання робіт. Після виконання робіт Виконавець зобов’язаний передати ці роботи Замовнику, який зобов’язаний сплатити Виконавцю решту суми, визначеної в акті виконаних робіт, на підставі додаткового рахунку-фактури Виконавця протягом 3 (трьох) банківських днів з дати підписання акту виконаних робіт та передачі рахунку-фактури Замовнику.

4.4. При порушенні строків оплати за прийняті роботи, Виконавець вправі нарахувати пеню в розмірі подвійної облікової ставки національного банку України, за кожен день прострочення.

4.5. За цим Договором, Замовник має знижку на роботи, запасні частини та матеріали, у визначених внутрішнім положенням Виконавця розмірах.

 

5. Відповідальність сторін

5.1. За невиконання або неналежне виконання обов’язків за цим Договором винна Сторона несе відповідальність у відповідності з вимогами чинного законодавства України.

5.2. За прострочення оплати за цим Договором, Замовник сплачує окрім відшкодування фактично завданих збитків, пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми заборгованості за кожен день прострочення.

5.3. Виконавець, в разі допущеного з власної вини прострочення передачі автомобіля Замовнику, сплачує пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості робіт за кожен день прострочення.

5.4. В разі відмови Замовником від запасних частин, що були замовлені безпосередньо для виконання робіт за Замовленням - Нарядом та за згодою Замовника, відповідно до п. 4.3. цього Договору, Замовник сплачує штраф в розмірі 20% від перерахованого Виконавцю авансу.

Зазначений штраф утримується з коштів, що були перераховані Замовником для придбання запасних частин та матеріалів. Решта отриманого від Замовника авансу підлягають поверненню в строк не пізніше __ календарних днів з дня отримання письмової відмови Замовника.

5.5. Якщо Замовник без поважних на те причин не з’являється для отримання автомобіля від Виконавця протягом встановленого цим Договором терміну, він зобов’язаний оплатити послуги по зберіганню автомобіля, починаючи з наступного дня після закінчення відведеного для отримання автомобіля строку, виходячи з розрахунку ___ грн за кожен календарний день прострочення.

 

6. Форс-мажорні обставини

6.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору, якщо таке невиконання (неналежне виконання) є результатом дії форс-мажорних обставин.

6.2. Під форс-мажорними обставин Сторонами розуміються: стихійні лиха (землетруси, зсуви, повені тощо), погодні явища та умови (зливи, шквали, урагани, смерчі тощо), пожежі, війни та військові дії, громадські заворушення, а також інші обставини, що знаходяться поза контролем виконуючої Сторони, за умови, що така Сторона не могла передбачити та усунути дію таких обставин наявними у неї засобами та за умов, що для неї склалися.

6.3. Про виникнення (припинення) форс-мажорних обставин Сторона, для якої вони виникли, зобов’язана письмово повідомити іншу Сторону не пізніше __ днів з дня виникнення (припинення) їх дії. В іншому випадку, Сторона не має права посилатися на такі обставини, як на форс-мажорні.

6.4. Дія форс-мажорних обставин автоматично подовжує строк виконання зобов’язань за Договором, за умови своєчасного повідомлення про їх виникнення.

 

7. Інші умови

7.1. Стосовно питань, що безпосередньо не врегульовані цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.

7.2. Всі суперечки, що виникають в процесі реалізації положень цього Договору, вирішуються між Сторонами шляхом переговорів, а в разі недосягнення згоди в судовому порядку, відповідно до чинного законодавства України.

7.3. Договір укладено українською мовою в двох автентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної з Сторін.

7.4. Будь-які зміни та доповнення до цього Договору є чинними лише в разі їх викладення в письмовій формі, а також в разі схвалення та підписання повноважними представниками Сторін цього Договору.

7.5. Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до «__» ___________ 20__ р. Договір може бути припинений за письмовою заявою будь-якої з Сторін, поданою не пізніше, ніж за __ календарних днів до дати припинення Договору.

7.6. В разі припинення чинності Договору, Сторони зобов’язані здійснити розрахунок згідно Замовлення - Наряду відповідно до його фактичного виконання.

 

8. Реквізити  і  підписи сторін

Замовник

___________________________________

___________________________________

___________________________________

 

 

Виконавець

___________________________________

___________________________________

___________________________________

 

 

 

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

425

Коментарі

Коментарів ще немає

Накази
06.10.2025

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

4956

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

5464

Листи, довідки
15.10.2025

Довідка-розрахунок нарахування та сплати ЄСВ

1

4550

Інше
29.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

8914

Облікові документи
02.06.2025

Відомість нарахування заробітної плати

4148