Акт інвентаризації (Форма N 24-НП)
|
Додаток 21 |
|
____________________________________ |
Форма N 24-НП |
|
Ідентифікаційний код ЄДРПОУ/Ідентифікаційний номер фізичної особи - платника податків |
|
Акт інвентаризації
N ____ від "___"____________ 20__ р.
_________________________________
(найменування підприємства)
РОЗПИСКА
До здійснення інвентаризації усі прибуткові та видаткові документи на товарно-матеріальні цінності внесено до звітів (реєстрів) і здано до бухгалтерської служби підприємства. Залишки на момент інвентаризації звірено з бухгалтерською службою підприємства.
|
1. |
_____________ |
_______________ |
________________________________________________ |
|
2. |
_____________ |
_______________ |
________________________________________________ |
|
Комісія у складі: |
|
|
|
Голова комісії |
______________ |
________________________________________________ |
|
Члени комісії: |
______________ |
________________________________________________ |
|
______________ |
________________________________________________ |
|
У присутності __________________ на підставі розпорядження від "___" ____________ 20__ р. N _____ здійснено зняття фактичних залишків нафтопродуктів (нафти), коштів на "___" ____________ 20__ р.
Інвентаризацію розпочато ______ год _____ хв "___" ____________ 20__ р.
Інвентаризацію завершено год ________ хв "___" ____________ 20__ р.
Під час інвентаризації встановлено:
|
N |
Найменуван- |
Номер резер- |
Тип резер- |
Рівень наповнення, мм |
Об'єм, м3 |
Густи- на нафто- |
Темпе- |
Маса (брутто) нафто- дукту (нафти) (ст. 11 х ст. 12), кг |
Масса баласту (для нафти і темних нафтопродуктів), кг |
Маса пон- |
Маса (нетто) нафто- |
Крім того, маса нафто- |
Загаль- |
Маса залиш- дукту (нафти) за дани- |
Результат інвентаризації |
|
||||||||||
|
нес- |
надли- |
|||||||||||||||||||||||||
|
загаль- |
під- |
загаль- |
під- |
нафто- |
поп- |
загаль- |
||||||||||||||||||||
|
усього: |
у тому числі: |
у трубо- |
у тарі |
|
||||||||||||||||||||||
|
води |
меха- |
хло- |
маса нафто- |
маса нафто- |
|
|||||||||||||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Усього: |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
Підписи членів комісії:
Голова комісії ___________ Члени комісії: 1. ______________ 2. ______________ 3. ______________ 4. ______________ 5. ______________
Фактична кількість нафтопродуктів (нафти), указана в акті інвентаризації, комісією перевірена в натурі за моєї (нашої) присутності та внесена до акта, у зв'язку з чим претензій до інвентаризаційної комісії не маю (не маємо). Зазначена кількість нафтопродуктів (нафти) перебуває на нашому (моєму) відповідальному зберіганні, що підтверджуємо своїми підписами.
Матеріально відповідальні особи:
|
1. |
_____________ |
_________________ |
__________________________________________________ |
|
2. |
_____________ |
_________________ |
__________________________________________________ |
Зазначені в цьому акті дані бухгалтерського обліку підтверджую:
|
_____________ |
_________________ |
__________________________________________________ |
|
Примітки: |
1. На кожній сторінці акта словами вказуються число порядкових номерів і загальна маса продуктів (стовпчик 23). Також словами вказуються ці дані у кінці акта (у цілому за актом). |
|
2. Кожна сторінка акта підписується членами інвентаризаційної комісії і матеріально відповідальними особами. |

Коментарів ще немає