Наказ про затвердження структури управління
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «__________»
ТОВ «____________»
Код ЄДРПОУ ___________
НАКАЗ
__.__.20__
м.______
№ __
Про затвердження організаційної
структури управління та розподіл
функціональних повноважень
У зв’язку з організаційними змінами
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити з __.__.20__ організаційну структуру управління ТОВ «_________» (далі – Товариство), згідно додатку до цього наказу.
2. Затвердити розподіл функціональних повноважень:
- Директор _______ – загальне керівництво діяльністю Товариства, а також питання відділу 1; відділу 2; відділу 3;
- Фінансовий директор _________ – питання відділу 4, відділу 5;
- Заступник директора ____________ – питання відділу 6; відділу 7; відділу 8.
- Заступник директора____________– питання відділу 9; відділу 10; відділу 11.
3. На період відсутності перерахованих вище осіб питання їх взаємозамінності, не вказані в даному наказі, у кожному конкретному випадку вирішуються директором або особою, що тимчасово його замінює.
4. Ввести в структуру ТОВ «_______» з __.__.20__ новий відділ – відділ 11, підпорядкувавши його Заступнику директора _________________.
5. Відділу по роботі з персоналом підготувати до __.__.20__ зміни до штатного розпису з урахуванням цього наказу.
6. Визнати таким, що втратив чинність, наказ від __.__.20__ № __.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на начальника відділу по роботі з персоналом _____________.
Директор
_________
________________
Відмітки про ознайомлення з наказом
Додаток до наказу
від __.__.20__ №__
Організаційна структура управління підприємства

Коментарів ще немає