Посадова інструкція менеджера (управителя) в роздрібній торгівлі непродовольчими товарами
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «_______________» (назва підприємства)
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________» підпис Ім’я ПРІЗВИЩЕ «__» ________ 20__ р.
|
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
менеджера (управителя) в роздрібній торгівлі непродовольчими товарами
(код КП 1453.2)
1. Загальні положення
1.1. Ця посадова інструкція визначає функціональні обов’язки, права та відповідальність менеджера (управителя)(управителя) в роздрібній торгівлі непродовольчими товарами.
1.2. Посада менеджера (управителя)(управителя) в роздрібній торгівлі непродовольчими товарами належить до групи керівних працівників торговельного підприємства (далі — підприємство).
1.3. Мета діяльності менеджера (управителя)в роздрібній торгівлі непродовольчими товарами — розроблення, організація та забезпечення виконання комплексу заходів з ефективного продажу непродовольчих товарів.
Менеджер (управитель) в роздрібній торгівлі непродовольчими товарами:
1.4. Призначається на посаду та звільняється з неї наказом директора підприємства.
1.5. Безпосередньо підпорядковується директору підприємства.
1.6. У роботі керується нормативно-правовими актами України з питань торговельної діяльності, трудовим законодавством, локальними актами підприємства (статутом, правилами внутрішнього трудового розпорядку, колективним договором, цією посадовою інструкцією), організаційно-розпорядчими документами підприємства.
2. Завдання та обов’язки
2.1. Досліджує кон’юнктуру ринку непродовольчих товарів (далі — товари), визначає попит і пропозицію на окремі види товарів, готує пропозиції щодо асортименту товарів.
2.2. Шукає товари, аналізує співвідношення «ціна/якість», визначає постачальників, готує пропозиції щодо цінової політики підприємства, стратегії та методів продажу товарів.
2.3. Контролює своєчасне складання заявок відповідно до визначених асортименту, параметрів якості та обсягів партій товарів. За необхідності корегує заявки.
2.4. Організовує приймання, відбір та сортування товарів. Контролює оплату товарів у строки й на умовах, які визначено договорами.
2.5. Контролює доставку на склад і маркування товарів. Вживає заходів із дотримання належних умов зберігання товарів. Контролює підготовку товарів до продажу.
2.6. Своєчасно складає та подає до транспортно-експедиційної групи обгрунтовані заявки щодо надання транспортних послуг постачальникам товарів, доставки товарів (торговельного обладнання) в торгові точки підприємства.
2.7. Організовує облік товарів/товарних операцій, бере участь у складанні актів про нестачу, псування товарів тощо.
2.8. Бере участь у розробленні правил внутрішнього трудового розпорядку підприємства, стандартів обслуговування покупців. Уживає заходів із забезпечення належних умов праці на робочих місцях. Наглядає за роботою підлеглих та оцінює її.
2.9. Контролює виконання договірних зобов’язань і підготовку звітної документації у встановлені терміни.
2.10. Забезпечує захист інформації, яка становить комерційну таємницю підприємства.
2.11. Розглядає скарги клієнтів та оперативно вживає заходів щодо їх задоволення.
3. Права
Має право:
3.1. Подавати керівництву пропозиції щодо вдосконалення роботи підприємства, стабільного отримання планових прибутків, покращення якості обслуговування клієнтів.
3.2. Брати участь у нарадах, зборах з питань, що належать до його компетенції.
3.3. Віддавати в межах службових повноважень розпорядження та доручення, узгоджувати проекти документів щодо фінансових відносин підприємства з партнерами, підписувати та візувати документи.
3.4. Вимагати від підлеглих якісної та відповідальної праці, за результатами роботи подавати пропозиції щодо преміювання підлеглих або накладення на них стягнень.
3.5. У межах наданих повноважень представляти інтереси підприємства у державних органах влади та місцевого самоврядування, серед компаньйонів, в установах та організаціях будь-якої форми власності.
4. Відповідальність
Може бути притягнутий до відповідальності за:
4.1. Невиконання планових показників з продажу товарів, визначених Положенням про преміювання керівних працівників підприємства.
4.2. Неналежне виконання посадових обов’язків передбачених посадовою інструкцією.
4.3. Порушення правил внутрішнього трудового розпорядку, Положення про комерційну таємницю підприємства.
4.4. Неточність, недостовірність та необгрунтованість звітів про роботу протягом планового періоду.
5. Повинен знати
5.1. Конституцію України, основні положення адміністративного, кримінального та трудового законодавства, нормативно-правові акти з питань підприємницької та комерційної діяльності, інформаційної безпеки, захисту інформації та персональних даних.
5.2. Основи маркетингу; теорію менеджменту, перспективи та світові тенденції розвитку галузі.
5.3. Порядок встановлення господарських зав’язків, методику претензійної роботи.
5.4. Засади бухгалтерського обліку й методику проведення основних бухгалтерських операцій.
5.5. Порядок розроблення комерційних умов договорів, контрактів, угод.
5.6. Етику ділового спілкування, методи роботи з працівниками.
5.7. Методи оброблення інформації з використанням сучасних технологій та обладнання.
5.8. Основи технології виробництва, структуру управління підприємством.
5.9. Правила і норми охорони праці, протипожежного захисту.
6. Кваліфікаційні вимоги
Профільна вища освіта за освітнім рівнем магістра. Післядипломна освіта за напрямом «Менеджмент». Стаж роботи у сфері продажу непродовольчих товарів — не менше 2 років.

Коментарів ще немає