Претензія у зв’язку з виявленням недоліків товару
ТОВ «_________________»
код ЄДРПОУ _____________
адреса: _____________________
поштовий індекс: ____________
тел. ________________________
е-mail: ______________________
Кому: ТОВ «_______________»
адреса: _____________________
поштовий індекс: ____________
тел. ________________________
е-mail: _____________________
Вих. № ____ від __.__.__ р.
Претензія у зв’язку з виявленням недоліків товару
Між Товариством з обмеженою відповідальністю «______________________» (далі – ТОВ «__________») і Товариством з обмеженою відповідальністю «________________» (далі – ТОВ «______________») був укладений договір поставки від __.__.__ р. № __ (далі – Договір).
Відповідно до п. 1.1 Договору ТОВ «___________________» зобов’язувалось поставити _________________________________, а ТОВ «__________________» – оплатити і прийняти товар згідно зі специфікацією № 1, яка є невід’ємною частиною Договору.
На підставі товарно-транспортної накладної від __.__.__ р. ТОВ «___________» поставило за передоплатою ________________________________________ у кількості ____ шт. на загальну суму ___________________ грн.
Згідно з п. 4.2 Договору ТОВ «_____________________________» перевірило якість товару протягом 10 днів з моменту поставки і виявило неякісний товар у кількості __ шт. на загальну суму ________________ грн. Під час перевірки було встановлено, що ____________________________________________.
Як визначено п. 5.3 Договору, невідповідність поставленого товару якості, зазначеній у п. 2.3 Договору, підтверджується актом про відповідність якості товару від __.__.__ р.
Нормою ч. 5 ст. 269 Господарського кодексу передбачено, що постачальник (виробник) гарантує якість товарів у цілому. Гарантійний строк на комплектуючі вироби і складові частини вважається рівним гарантійному строку на основний виріб, якщо інше не обумовлено договором або стандартами (технічними умовами) на основний виріб.
Згідно з ч. 2. ст. 679 Цивільного кодексу у разі істотного порушення вимог щодо якості товару (виявлення недоліків, які не можна усунути, недоліків, усунення яких пов’язане з непропорційними витратами або затратами часу, недоліків, які виявилися неодноразово чи з’явилися знову після їх усунення) покупець має право за своїм вибором:
● відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми;
● вимагати заміни товару.
На підставі вищевикладеного ПРОСИМО:
- Розглянути претензію і дати на неї відповідь протягом 30 днів з моменту її отримання.
- Провести заміну ________________________________________.
Для розгляду цієї претензії додатково подаємо акт про відповідність якості товару від __.__.__ р.
У разі невиконання цієї вимоги ТОВ «_________________________» буде вимушене звернутися до суду з позовними вимогами про стягнення з ТОВ «________________» суми вартості _____________________________________, штрафних санкцій за поставку товара неналежної якості, судових витрат.
Директор
_________
__________________

Коментарів ще немає