Інше
21.03.2023

Претензія у зв’язку з виявленням недоліків товару

135

ТОВ «_________________»

код ЄДРПОУ _____________

адреса: _____________________

поштовий індекс: ____________

тел. ________________________

е-mail: ______________________

Кому: ТОВ «_______________»

адреса: _____________________

поштовий індекс: ____________

тел. ________________________

е-mail: _____________________

Вих. № ____ від __.__.__ р.

 

Претензія у зв’язку з виявленням недоліків товару

 

Між Товариством з обмеженою відповідальністю «______________________» (далі – ТОВ «__________») і Товариством з обмеженою відповідальністю «________________» (далі – ТОВ «______________») був укладений договір поставки від __.__.__ р. № __ (далі – Договір).

Відповідно до п. 1.1 Договору ТОВ «___________________» зобов’язувалось поставити _________________________________, а ТОВ «__________________» – оплатити і прийняти товар згідно зі специфікацією № 1, яка є невід’ємною частиною Договору.

На підставі товарно-транспортної накладної від __.__.__ р. ТОВ «___________» поставило за передоплатою ________________________________________ у кількості ____ шт. на загальну суму ___________________ грн.

Згідно з п. 4.2 Договору ТОВ «_____________________________» перевірило якість товару протягом 10 днів з моменту поставки і виявило неякісний товар у кількості __ шт. на загальну суму ________________ грн. Під час перевірки було встановлено, що ____________________________________________.

Як визначено п. 5.3 Договору, невідповідність поставленого товару якості, зазначеній у п. 2.3 Договору, підтверджується актом про відповідність якості товару від __.__.__ р.

Нормою ч. 5 ст. 269 Господарського кодексу передбачено, що постачальник (виробник) гарантує якість товарів у цілому. Гарантійний строк на комплектуючі вироби і складові частини вважається рівним гарантійному строку на основний виріб, якщо інше не обумовлено договором або стандартами (технічними умовами) на основний виріб.

Згідно з ч. 2. ст. 679 Цивільного кодексу у разі істотного порушення вимог щодо якості товару (виявлення недоліків, які не можна усунути, недоліків, усунення яких пов’язане з непропорційними витратами або затратами часу, недоліків, які виявилися неодноразово чи з’явилися знову після їх усунення) покупець має право за своїм вибором:

●                     відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми;

●                     вимагати заміни товару.

 

На підставі вищевикладеного ПРОСИМО:

  1. Розглянути претензію і дати на неї відповідь протягом 30 днів з моменту її отримання.
  2. Провести заміну ________________________________________.

 

Для розгляду цієї претензії додатково подаємо акт про відповідність якості товару від __.__.__ р.

У разі невиконання цієї вимоги ТОВ «_________________________» буде вимушене звернутися до суду з позовними вимогами про стягнення з ТОВ «________________» суми вартості _____________________________________, штрафних санкцій за поставку товара неналежної якості, судових витрат.

 

 

Директор

_________

__________________

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

135

Коментарі

Коментарів ще немає

Накази
06.10.2025

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

1

5075

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

1

5580

Листи, довідки
15.10.2025

Довідка-розрахунок нарахування та сплати ЄСВ

1

4615

Інше
29.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

8976

Облікові документи
02.06.2025

Відомість нарахування заробітної плати

1

4222