Звітність
08.01.2023

Використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємстві у 2023 році / № 1-ІКТ (річна)

38

 

Ідентифікаційний код ЄДРПОУ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Державне статистичне спостереження   

 

Конфіденційність статистичної інформації забезпечується

статтею 21 Закону України "Про державну статистику"

 

Порушення порядку подання або використання даних державних статистичних спостережень тягне за собою

відповідальність, яка встановлена статтею 1863 Кодексу України про адміністративні правопорушення

 

Безкоштовний сервіс для електронного звітування "Кабінет респондента" за посиланням: https://statzvit.ukrstat.gov.ua

 

ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

НА ПІДПРИЄМСТВІ у 2023 році

 

Подають:

Термін подання

№ 1-ІКТ

(річна)

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Держстату

26 липня 2022 р. № 212

юридичні особи

 

– територіальному органу Держстату

не пізніше

10 квітня

 

Респондент:

Найменування:  _________________________________________________________________________________

 

Місцезнаходження (юридична адреса): _____________________________________________________________

(поштовий індекс, область /АР Крим, район, населений пункт, вулиця /провулок,

_______________________________________________________________________________________________

площа тощо, № будинку /корпусу, № квартири /офісу)

Територіальна громада: __________________________________________________________________________

Адреса здійснення діяльності, щодо якої подається форма звітності (фактична адреса): ____________________

_______________________________________________________________________________________________

(поштовий індекс, область /АР Крим, район, населений пункт, вулиця /провулок,

_______________________________________________________________________________________________

площа  тощо, № будинку /корпусу, № квартири /офісу)

Територіальна громада: __________________________________________________________________________

 

Код території відповідно до Кодифікатора адміністративно-територіальних одиниць

та територій територіальних громад (КАТОТТГ) за юридичною адресою

 

 

U

A

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(код території визначається автоматично в разі подання форми в електронному вигляді)

 

 

Інформація щодо відсутності даних

 

У випадку відсутності даних необхідно поставити у прямокутнику позначку – V

Зазначте одну з наведених нижче причин відсутності даних:

     Одиниця припинена або перебуває в стадії припинення

     Проведено чи проводиться реорганізація або передано виробничі фактори іншій одиниці

 

Шановний респонденте!

 

Запитання форми враховують положення Регламенту (ЄС) 2021/1190 від 15 липня
2021 року, що встановлює технічні специфікації вимог до даних за темою "Використання
ІКТ та електронна торгівля" для звітного 2022 року (https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/PDF/?uri=CELEX:32021R1190&from=EN).

У відповідях на запитання форми надають інформацію щодо поточної ситуації на підприємстві в І кварталі 2023 року, крім запитань у розділах 2, 3 (за винятком пункту 3.1),
4 (пункт 4.5), 7 цієї форми, по яких запитується інформація за 2022 рік.

На запитання з варіантами відповідей "Так"/"Ні" можливий тільки один варіант відповіді.


 

1. Доступ і використання мережі Інтернет

 

 

 

1.1. Яка кількість працівників (у тому числі неоплачуваних власників, засновників та членів їх сімей, які працюють на Вашому підприємстві)  має доступ до мережі Інтернет у службових цілях (уключаючи лінії фіксованого доступу та мобільний зв’язок)?

 

 

осіб

Якщо відповідь "0", перейти до розділу 3.

1.2. Чи використовує Ваше підприємство будь-яку з нижченаведених технологій підключення до лінії фіксованого доступу до мережі Інтернет?

Так

Ні

а) оптоволоконний кабель (FTTx, xPON)

б) супутниковий Інтернет

в) радіодоступ

г) інші технології фіксованого зв’язку (xDSL (ADSL, SDSL, VDSL), коаксіальний кабель (DOCSIS) тощо)

Якщо на запитання 1.2 надано хоча б одну позитивну відповідь, то надається відповідь на запитання 1.3, в іншому випадку здійснюється перехід до запитання 1.4.

1.3. Яка максимальна швидкість лінії фіксованого доступу до мережі Інтернет відповідно до укладеного договору з Вашим підприємством?

(виберіть тільки один із варіантів відповідей)

 

 

 

менше 30 Мбіт/с

 

 

від 30 Мбіт/с до менше ніж

100 Мбіт/с

від 100 Мбіт/с до менше ніж

500 Мбіт/с

від 500 Мбіт/с до менше ніж

1 Гбіт/с

від 1 Гбіт/с і більше

 

 

1.4. Чи надає Ваше підприємство працівникам портативні пристрої (ноутбуки, планшети, смартфони), які забезпечують підключення до  мережі Інтернет за допомогою мобільного зв’язку  (GPRS, 3G, 4G/LTE) для службових цілей?

Так

Ні

 

 

 

1.5. Чи проводить Ваше підприємство онлайн-заходи (наради, конференції, зустрічі, тренінги тощо) за допомогою мережі  Інтернет у режимі реального часу (з використанням Skype, Zoom, MS Teams, WebEx тощо)?

Так

Ні

перейти до пункту 1.8.

 

 

 

1.6. Чи є на Вашому підприємстві документ(и),  що регламентують питання забезпечення безпеки ІКТ при проведенні онлайн-заходів через мережу Інтернет у режимі реального часу (вимога пароля, наскрізне шифрування)?

Так

Ні

 

 

 

1.7. Чи є на Вашому підприємстві документ(и), що  регламентують питання проведення онлайн-заходів через мережу Інтернет  у режимі реального часу?

Так

Ні

 

 

 

1.8. Чи має хтось із працівників Вашого підприємства віддалений доступ (через персональні комп’ютери або портативні пристрої, такі як смартфон) до:

Так

Ні

а) системи електронної пошти підприємства

б) документів підприємства (файлів, електронних таблиць, презентацій, діаграм, фотографій)

в) бізнес-додатків або програмного забезпечення підприємства (доступ до бухгалтерського обліку, продажів, замовлень, CRM)

 

Якщо на запитання 1.8 не надано жодної позитивної відповіді,

здійснюється перехід до запитання 1.12.

 

 

 

1.9. Зазначте кількість працівників Вашого підприємства, які мають віддалений доступ до електронної пошти підприємства (через персональні комп’ютери або портативні пристрої, такі як смартфон):

 

 

а) осіб (у цілих числах)

 

 

або

 

 

б) у відсотках до загальної кількості працівників підприємства

  􀂆 􀂆 􀂆 %

 

 

 

1.10. Зазначте кількість працівників Вашого підприємства, які мають віддалений доступ до документів, бізнес-додатків або програмного забезпечення (файлів, електронних таблиць, презентацій, діаграм, фотографій, доступ до бухгалтерського обліку, продажів, замовлень, CRM) (через комп’ютери або портативні пристрої, такі як смартфон):

 

 

а) осіб (у цілих числах)

 

 

або

 

 

б) у відсотках до загальної кількості працівників підприємства

  􀂆 􀂆 􀂆 %

 

 

 

1.11. Чи є на Вашому підприємстві документ(и), що  регламентують питання  безпеки ІКТ для віддаленого доступу (вимоги проводити захищені паролем віртуальні заходи, заборона використання загальнодоступного Wi-Fi для роботи, використання VPN, вимоги щодо забезпечення конфіденційності даних)?

Так

Ні

 

 

 

1.12. Чи надає Ваше підприємство Wi-Fi доступ до мережі Інтернет для працівників підприємства та/або відвідувачів?

Так

Ні

 

 

 

2. Електронна торгівля

 

Електронна торгівля передбачає продаж товарів або послуг шляхом розміщення замовлень через вебсайти, прикладні програми (вебдодатки) або обмін повідомленнями типу EDI (електронний обмін структурованою цифровою інформацією згідно з певними регламентами та форматами передачі повідомлень), спеціально розроблені для отримання замовлень. Електронна торгівля не включає замовлення, відправлені електронною поштою.

 

2.1. Чи здійснювало Ваше підприємство упродовж 2022 року продаж товарів або послуг через мережу Інтернет?

  Так

     Ні

 а) через вебсайт або вебдодатки Вашого підприємства (уключаючи екстранет)

б) через вебсайти або вебдодатки для електронної торгівлі, які використовуються декількома підприємствами для торгівлі товарами чи послугами (Amazon, Alibaba, Booking, hotels.com, eBay, Rakuten, TimoCom, Bigl, Prom, Rozetka тощо)

Якщо на запитання 2.1 надано хоча б одну позитивну відповідь, то надається відповідь
на запитання 2.2, в іншому випадку здійснюється перехід до запитання 2.3.

2.2. Зазначте дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)  без ПДВ, отриманий від торгівлі через вебсайти або вебдодатки, за 2022 рік (із рахунку 70):

 а) у тисячах гривень (у цілих числах)

 

 

 або

 

б) у відсотках до загального доходу від реалізації підприємством продукції
(товарів, робіт, послуг) без ПДВ

  􀂆 􀂆 􀂆 %

 

 


 

2.2.1. Яка частка доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) без ПДВ, отриманого у 2022 році через:

 

а)  вебсайт або вебдодатки Вашого підприємства (уключаючи екстранет)

􀂆 􀂆 􀂆 %

б) через вебсайти або вебдодатки для електронної торгівлі, які використовуються декількома підприємствами для торгівлі товарами
чи послугами(Amazon, Alibaba, Booking, hotels.com, eBay, Rakuten, TimoCom, Bigl, Prom, Rozetka тощо)

􀂆 􀂆 􀂆 %

 

Усього:

 

100%

 

 

2.2.2.Яка частка доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)
без ПДВ, отриманого від торгівлі через вебсайти або вебдодатки,
у 2022 році за типом замовника:

 

а) фізичні особи

􀂆 􀂆 􀂆 %

б) юридичні особи (уключаючи органи державної влади)

􀂆 􀂆 􀂆 %

 

Усього:

 

100%

 

2.3. Чи здійснювало Ваше підприємство у 2022 році торгівлю через вебсайти або вебдодатки з клієнтами, розташованими в нижченаведених географічних зонах?

Так

Ні

а) Україна

б) країни Європейського Союзу (ЄС)

в) решта світу

Якщо на запитання 2.3 надано хоча б дві позитивні відповіді, то надається відповідь
на запитання 2.4, в іншому випадку здійснюється перехід до запитання 2.5

 

2.4. Яка частка доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)
без ПДВ, отриманого від торгівлі через вебсайти або вебдодатки,
у 2022 році за місцем розташування клієнтів?

 

 

а) Україна

􀂆 􀂆 􀂆 %

б) країни ЄС

􀂆 􀂆 􀂆 %

в) решта світу

􀂆 􀂆 􀂆 %

Усього:

100%

 

 

 

2.5. Чи здійснювало Ваше підприємство у 2022 році продаж товарів або послуг через повідомлення типу EDI (Electronic Data interchange)?
(EDIFACT, XML/EDI, UBL, ЕANCOM,ECOD, Rosettanet тощо, за винятком електронних повідомлень, уведених ручним способом)

Так

Ні


перейти до пункту 3.1

 

 

 

2.6. Зазначте дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) без ПДВ, отриманий від продажів через повідомлення типу EDI,за 2022 рік
(із рахунку 70):

 

а) у тисячах гривень (у цілих числах)

 

 

або

 

б) у відсотках до загального доходу від реалізації підприємством продукції (товарів, робіт, послуг) без ПДВ

􀂆 􀂆 􀂆 %


 

3. Фахівці та навички у сфері ІКТ

3.1. Чи має Ваше підприємство найманих фахівців, для яких ІКТ є основною роботою?

Так

Ні

 

3.2. Чи проводило Ваше підприємство упродовж 2022 року будь-які навчання з метою розвитку у своїх працівників навичок у сфері ІКТ?

Так

Ні

а) навчання для фахівців у сфері ІКТ(позначається відповідь "Ні", якщо підприєм-
ство не мало найманих фахівців, для яких ІКТ є основною роботою у 2022 році)

б) навчання для інших працівників підприємства 

 

 

 

3.3. Чи наймало або намагалося наймати Ваше підприємство фахівців у сфері ІКТ упродовж 2022 року?

Так

Ні


перейти до пункту 3.5

 

 

 

3.4. Чи були на Вашому підприємстві вакансії фахівців ІКТ, які було складно заповнити упродовж 2022 року?

Так

Ні

 

 

 

3.5. Хто виконував функції, пов’язані з ІКТ, на Вашому підприємстві у 2022 році(обслуговування ІКТ-інфраструктури; підтримка офісного програмного забезпечення; розробка або підтримка програмного забезпечення/систем
та/або вебрішень для управління бізнесом; безпека та захист даних тощо)
?

Так

Ні

а) працівники підприємства

б) зовнішні постачальники послуг

 

Якщо на запитання пункту 1.1 надано відповідь "0", здійснюється перехід до розділу 5.

 

4. Безпека ІКТ

4.1. Чи застосовує Ваше підприємство будь-які з наведених нижче заходів безпеки ІКТ в інформаційно-комунікаційних системах підприємства?

Так

Ні

а) автентифікація за допомогою надійного пароля (мінімальна довжина, використання цифр і спеціальних символів, періодична зміна тощо)

б) автентифікація за допомогою біометричних методів, які використовуються для доступу до інформаційно-комунікаційних систем підприємства (аутентифікація на основі відбитків пальців, голосу, обличчя)

в) автентифікація на основі комбінації принаймні двох механізмів автентифікації (комбінація визначеного користувачем пароля, одноразового пароля, коду, згенерованого за допомогою токена безпеки або отриманого через смартфон, біометричного методу (на основі відбитків пальців, голосу, обличчя))

г) шифрування даних, документів або електронної пошти

д) резервне копіювання даних в окреме місце (уключаючи резервне копіювання в хмару)

е) контроль доступу до мережі (керування правами користувачів у мережі підприємства)

ж) VPN (віртуальна приватна мережа для забезпечення безпечного обміну даними через загальнодоступну мережу)

и) система моніторингу безпеки ІКТ, яка дозволяє виявити підозрілу активність в інформаційно-комунікаційних системах  та сповіщає про це підприємство (інша ніж автономне антивірусне програмне забезпечення)

к) ведення журналів реєстрації подій (лог-файлів), які дозволяють проводити аналіз після інцидентів безпеки ІКТ

л) оцінка ризику ІКТ (періодична оцінка ймовірності та наслідків інцидентів безпеки ІКТ)

м) тести безпеки ІКТ (виконання тестів на проникнення, тестування системи оповіщення, перегляд заходів безпеки, тестування систем резервного копіювання)

 

 

 

4.2. Як Ваше підприємство інформує працівників щодо питань, пов’язаних із безпекою ІКТ?

Так

Ні

а) самостійне навчання або внутрішня доступна інформація (інформація у внутрішній закритій мережі підприємства – інтранет)

б) обов’язкові навчальні курси або ознайомлення з інструктивними матеріалами

в) за контрактом (трудовим договором)

4.3. Чи має Ваше підприємство документ(и) щодо заходів, практики або процедур безпеки ІКТ (документи з безпеки ІКТ та конфіденційності даних охоплюють навчання працівників з використання ІКТ, заходи безпеки ІКТ, заходи оцінки безпеки ІКТ, плани оновлення документів з безпеки ІКТ тощо)?

Так

Ні


перейти до пункту 4.5

 

 

 

4.4. Коли були затверджені чи оновлені документи щодо заходів, практики або процедур безпеки ІКТ на Вашому підприємстві?

(виберіть лише один із варіантів відповідей)

Так

Ні

а) протягом останніх 12 місяців

б) від 12 до 24 місяців

в) більше 24 місяців тому

 

 

 

4.5. Чи стикалося Ваше підприємство упродовж 2022 року з будь-якою з  нижченаведених проблем через інциденти безпеки ІКТ?

Так

Ні

а) недоступність послуг ІКТ через збої апаратного або програмного забезпечення

б) недоступність послуг ІКТ через атаку ззовні (атаки програм-вимагачів, відмови в обслуговуванні (DoS attack))

в) знищення або пошкодження даних через збої апаратного або програмного забезпечення

г) знищення або пошкодження даних через зараження шкідливим програмним забезпеченням або несанкціоноване проникнення

д) розкриття конфіденційних даних через проникнення, фармінг,
фішингову атаку

е)  розкриття конфіденційних даних унаслідок ненавмисних дій працівників підприємства

 

 

 

4.6. Хто здійснює на Вашому підприємстві діяльність, пов’язану з безпекою ІКТ (тестування безпеки, навчання з безпеки ІКТ, вирішення інцидентів безпеки ІКТ)?

Так

Ні

а) працівники підприємства (уключаючи тих, хто працює на материнських або дочірніх підприємствах)

б) зовнішні постачальники

 

 

 

4.7. Чи застраховане Ваше підприємство від інцидентів безпеки ІКТ?

Так

Ні


 

5. Використання робототехніки

 

5.1. Чи використовує Ваше підприємство будь-який із наведених нижче типів роботів?

Так

Ні

а) промислові роботи (для зварювання, лазерного різання, фарбування тощо, крім верстатів із числовим програмним керуванням, 3D-принтерів та пристроїв, які повністю контролюються оператором)

б) обслуговуючі роботи (для відеоспостереження, прибирання, транспортування тощо, крім програмних роботів)

Якщо на запитання 5.1 надано хоча б одну позитивну відповідь, то надається відповідь
на запитання 5.2, в іншому випадку здійснюється перехід до розділу 6.

 

 

5.2. Зазначте, будь ласка, причини, що вплинули на рішення використовувати роботів на Вашому підприємстві:

Так

Ні

а) висока вартість робочої сили

б) труднощі підбору персоналу

в) підвищення безпеки на роботі

г) забезпечення високої точності або стандартизованої якості процесів та/або вироблених товарів та послуг

д) розширення асортименту товарів, що виробляються, або наданих послуг

е) податкові чи інші державні пільги

 

6. ІКТ і навколишнє середовище

 

6.1. Чи застосовує Ваше підприємство будь-які заходи, щоб вплинути на таке?

Так

Ні

а) кількість паперу, що використовується для друку та копіювання

б) споживання енергії комп’ютерним обладнанням і технічними засобами електронних комунікацій

 

 

 

6.2. Чи враховує Ваше підприємство при виборі комп’ютерного обладнання та технічних засобів електронних комунікацій їх вплив
на навколишнє середовище (споживання електроенергії тощо)?

Так

Ні

 

 

 

6.3. Що Ваше підприємство робить з комп’ютерним обладнанням і технічними засобами електронних комунікацій (комп’ютерами, моніторами, мобільними телефонами), коли воно більше не використовується?

Так

Ні

а) його утилізують при збиранні/переробці електронного сміття
(у т. ч. залишають роздрібному продавцю для утилізації)

б) комп’ютерне обладнання та технічні засоби електронних комунікацій зберігаються на підприємстві (для використання як запасні частини, через засторогу від можливого розкриття конфіденційної інформації)

в) його продають, повертають лізинговому підприємству або дарують

 


 

7. Аналіз "великих даних"

 

7.1. Чи проводило Ваше підприємство упродовж 2022 року аналіз "великих даних" (Big Data) на основі наведених нижче джерел? (за винятком аналізу "великих даних", який проводили зовнішні постачальники послуг)

Так

Ні

а) даних, отриманих зі смарт-пристроїв або датчиків (пристрій до пристрою, цифрові датчики, технологія RFID (Radio Frequency identification) тощо) (у контексті "великих даних")

б) геолокаційних даних, отриманих із портативних пристроїв (портативних пристроїв, що використовують мобільні телефонні мережі, бездротові з’єднання або GPS) (у контексті "великих даних")

в) даних, згенерованих із соціальних медіа (соціальних мереж, блогів, вебсайтів для обміну мультимедійним контентом) (у контексті "великих даних")

г) інших джерел "великих даних", які не зазначені вище (даних про біржові індекси, транзакції, інших відкритих вебданих)

 

 

 

____________________________________________                    _________________________________________

Місце підпису керівника (власника) або особи,

(Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ)

відповідальної за достовірність наданої інформації

 

телефон: ___________________________________

електронна пошта: _________________________

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

38

Коментарі

Коментарів ще немає

Накази
06.10.2025

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

1

5110

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

2

5623

Листи, довідки
15.10.2025

Довідка-розрахунок нарахування та сплати ЄСВ

1

4639

Інше
29.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

9004

Облікові документи
02.06.2025

Відомість нарахування заробітної плати

2

4245