Посадові інструкції
29.12.2022

Посадова інструкція завідувача філіалу готелю

13

 

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «_______________»

(назва підприємства)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

 

Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________»

підпис       Ім’я ПРІЗВИЩЕ

 «__» ________ 20__ р.

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

завідувача філіалу готелю

(Код КП – 1225)

 

1. Загальні положення

1. Завідувач філіалу готелю належить до професійної групи "Керівники".

2. Призначення на посаду завідувача філіалу готелю та звільнення з неї здійснюється наказом керівника підприємства за поданням ________________ з дотриманням вимог Кодексу законів про працю України та чинного законодавства про працю.

3. Завідувач філіалу готелю безпосередньо підпорядковується ___________.

4.______________________________________________________________________.

5.______________________________________________________________________.

 

2. Завдання та обов'язки

Завідувач філіалу готелю:

1. Здійснює керівництво діяльністю філіалу готелю як відокремленого підрозділу готелю з правом відкриття поточних та розрахункових рахунків.

2. Організовує надання за пред'явленням паспорта або іншого документа, який посвідчує особу, номера або місця прибулим у готель для тимчасового проживання, розрахунки за проживання, бронювання номерів (місць) та послуги.

3. Складає місячний графік виходу на роботу працівників філіалу, узгоджує та затверджує його в установленому порядку.

4. Організовує і контролює вчасну і якісну підготовку номерів і місць, прибирання адміністративних та підсобних приміщень, місць загального користування і прибудинкової території.

5. Забезпечує працівників необхідною прибиральною технікою і матеріалами, контролює дотримання ними правил внутрішнього розпорядку та режиму роботи філіалу.

6. Домагається злагодженої роботи трудового колективу філіалу, підтримує взаємодопомогу та взаємозамінність працівників.

7. Систематично перевіряє наявність і справність обладнання усіх приміщень філіалу (меблі, інвентар, електроприлади, сантехнічні пристрої тощо), вживає заходів щодо усунення недоліків та несправностей.

8. Організовує облік підзвітних матеріальних цінностей і своєчасно звітує перед бухгалтерією готелю про їх наявність.

9. Здійснює контроль за економним витрачанням матеріалів та енергетичних ресурсів.

10. Наглядає за своєчасністю і правильністю ведення встановленої для філіалу облікової та звітної документації.

11. Аналізує щоденну оперативну інформацію про наявність осіб, які проживають у готелі, та кількість вільних номерів і місць, приймає відповідні рішення щодо підвищення рентабельності роботи філіалу.

12. Вживає заходів щодо розв'язання конфліктів, які виникають між особами, що проживають у готелі, та обслуговуючим персоналом.

13. Складає акти про зіпсовані або знищені особами, що проживають у готелі, матеріальні цінності готелю для матеріального стягнення з винуватців згідно з чинним законодавством.

14. Контролює наявність та справність табельних протипожежних засобів, дотримання працівниками та особами, що проживають у готелі, правил протипожежного захисту.

15. ____________________________________________________________________.

16. ____________________________________________________________________.

17. _____________________________________________________________________

 

3. Права

Завідувач філіалу готелю має право:

1. Ознайомлюватися з проектами рішень керівництва підприємства, що стосуються його діяльності.

2. Здійснювати взаємодію з керівниками всіх структурних підрозділів підприємства.

3. В межах своєї компетенції підписувати та візувати документи.

4. Вносити на розгляд керівника підприємства пропозиції по вдосконаленню роботи, пов'язаної з обов'язками, що передбачені цією інструкцією.

5. В межах своєї компетенції повідомляти безпосередньому керівнику про всі виявлені недоліки в діяльності підприємства та вносити пропозиції щодо їх усунення.

6. Вимагати та отримувати у керівників структурних підрозділів та фахівців інформацію та документи, необхідні для виконання його посадових обов'язків.

7. Залучати фахівців усіх структурних підрозділів до виконання покладених на нього завдань.

8. Вимагати від керівництва підприємства сприяння у виконанні обов'язків і реалізації прав, що передбачені цією інструкцією.

9._____________________________________________________________________.

10. ____________________________________________________________________.

 

4. Відповідальність

Завідувач філіалу готелю несе відповідальність:

1. За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, - в межах, визначених чинним законодавством України про працю.

2. За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, - в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.

3. За завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.

4. _____________________________________________________________________.

5. _____________________________________________________________________.

 

5. Завідувач філіалу готелю повинен знати:

1. Правила користування готелями та правила надання готельних послуг.

2. Форми документів суворої звітності та первинного обліку у готелях.

3. Технологію приймання, розміщення та обслуговування осіб, що проживають у готелі.

4. Кількість номерів і місць у філіалі готелю.

5. Ціни і тарифи за проживання, види послуг.

6. Технологію бронювання номерів (місць).

7. Основи трудового законодавства.

8. Правила і норми охорони праці, виробничої санітарії та протипожежного захисту.

9. _____________________________________________________________________.

10. ____________________________________________________________________.

 

6. Кваліфікаційні вимоги

- Базова вища освіта (бакалавр або молодший спеціаліст) відповідного напряму підготовки. Післядипломна освіта в галузі управління. Стаж роботи за професією у готельному господарстві не менше 3 років.

            - ______________________________________________________________________

 

7. Взаємовідносини (зв'язки) за посадою

1. За відсутності завідувача філіалу готелю його обов'язки виконує заступник (за відсутності такого - особа, призначена у встановленому порядку), який набуває відповідних прав і несе відповідальність за належне виконання покладених на нього обов'язків.

2. Для виконання обов'язків та реалізації прав завідувач філіалу готелю взаємодіє:

2.1. З ______________________ з питань:

_____________________________________________________________________________.

2.2. З ______________________ з питань:

_____________________________________________________________________________.

2.3. З ______________________ з питань:

_____________________________________________________________________________.

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

13

Коментарі

Коментарів ще немає

Накази
06.10.2025

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

1

5110

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

2

5621

Листи, довідки
15.10.2025

Довідка-розрахунок нарахування та сплати ЄСВ

1

4637

Інше
29.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

9002

Облікові документи
02.06.2025

Відомість нарахування заробітної плати

2

4245