Посадові інструкції
05.10.2022

Посадова інструкція менеджера (управителя) кафе (бару, їдальні)

60

 

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «___________________________»

        (назва підприємства)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ:

Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________»

підпис                       Ім’я ПРІЗВИЩЕ

 «___» _________________ 20___ р.

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

менеджера (управителя) кафе (бару, їдальні)

(код КП 1456)

 

1. Загальні положення

1.1 Ця посадова інструкція визначає функціональні обов'язки, права та відповідальність

Менеджера (управителя) кафе (бару, їдальні) (далі – менеджер кафе).

1.2 Посада менеджера кафе належить до розділу «Законодавці, вищі державні службовці, керівники, менеджери (управителі)» Національного класифікатора України «Класифікатор професій ДК003:2010», код професії – 1456.

1.3 Менеджер кафе призначається на посаду та звільняється з посади наказом директора мережі кафе.

1.4 Менеджер кафе безпосередньо підпорядковується директору мережі кафе.

1.5 У службовій діяльності менеджер кафе керується чинним законодавством України, що регламентує підприємницьку діяльність, нормативно-правовими актами та документами з державного регулювання функціонування підприємств харчування, іншими нормативними документами, а також локальними правовими актами мережі кафе та цією посадовою інструкцією.

1.6 За відсутності менеджера кафе його обов'язки виконує особа, призначена у встановленому порядку, яка набуває відповідних прав та несе відповідальність за належне виконання покладених на неї обов'язків.

 

2. Завдання та обов'язки

Менеджер кафе:

2.1 Керує виробничою, комерційною, фінансово-економічною та соціальною діяльністю кафе.

2.2 Координує роботу, організує ефективну взаємодію всіх підрозділів кафе, спрямовує їх діяльність на забезпечення високої якості виготовляння продукції та страв і високого рівня торговельного обслуговування та відпочинку споживачів.

2.3 Забезпечує своєчасне постачання продовольчої сировини, напівфабрикатів, покупних товарів.

2.4 Організує роботу маркетингової служби та структурних підрозділів щодо поточного та перспективного планування діяльності кафе, його господарських відносин з іншими підприємствами та організаціями.

2.5 Організує забезпечення виробництва матеріально-технічними ресурсами, сировиною, напівфабрикатами та продуктами харчування, їх одержання, складування, збереження, контроль якості.

2.6 Забезпечує високий рівень організації та ефективності виробництва, правової та претензійної роботи, впровадження нової техніки і технології, вилучення ручної та малопродуктивної праці.

2.7 Формує штат працівників, чітко розподіляє їх функції, обов'язки і відповідальність, керує персоналом, створює умови для підвищення його кваліфікаційного рівня.

2.8 Організує оцінювання роботи працівників, оплату їх праці та винагороди за кінцеві результати.

2.9 Створює нормальні умови праці відповідно до трудового законодавства.

2.10 Вживає заходів щодо підвищення продуктивності праці, забезпечення-зайнятості працівників.

2.11 Приймає компромісні рішення у разі виникнення конфліктних ситуацій у колективі підприємства або під час обслуговування споживачів.

2.12 Організує виконання умов контракту (договору, угоди).

2.13 Створює на виробництві базу даних з професійної гігієни та гігієни харчування.

2.14 Організує проведення інструктажу працівників з безпеки громадського харчування та перевірку знань з цих питань.

2.15 Вивчає і застосовує науково-методичні розробки з питань раціонального харчування.

2.16 Забезпечує ефективність результатів роботи кафе, додержання санітарних вимог до технологічних процесів, правил обслуговування споживачів, відповідного санітарно-технічного стану кафе, трудової і виробничої дисципліни.

2.17 Здійснює контроль за виконанням працівниками правил і норм охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни, своєчасне проходження ними в установленому порядку медичного огляду.

 

3. Права

Менеджер кафе має право:

3.1 Ознайомлюватися з проектами рішень директора мережі кафе ,що стосуються його діяльності.

3.2 Брати участь в обговоренні питань, що стосуються виконання його обов'язків.

3.3 Вносити на розгляд директора мережі кафе пропозиції щодо покращення діяльності підприємства.

3.4 В межах своєї компетенції повідомляти директору мережі кафе про всі недоліки, виявлені в процесі його діяльності, та вносити пропозиції щодо їх усунення.

3.5 Вимагати від директора мережі кафе забезпечення організаційно-технічних умов та оформлення документів, необхідних для виконання посадових обов'язків.

3.6 Вимагати та отримувати від керівників структурних підрозділів та фахівців інформацію та документи, необхідні для виконання його посадових обов'язків.

3.7 В межах своєї компетенції затверджувати, підписувати та візувати документи.

3.8 Самостійно розпоряджатися ввіреними йому матеріальними цінностями.

 

4. Відповідальність

Менеджер кафе несе відповідальність за:

4.1. Невиконання або несвоєчасне виконання покладених цією посадовою інструкцією обов`язків та (або) невикористання наданих прав.

4.2. Недотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту.

4.3. Розголошення інформації про кафе, що відноситься до комерційної таємниці.

4.4. Невиконання або неналежне виконання вимог внутрішніх нормативних документів кафе та законних розпоряджень керівництва.

4.5. Правопорушення, скоєні в процесі своєї діяльності, в межах, встановлених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством.

4.6. Завдання матеріального збитку кафе в межах, встановлених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством.

4.7. Неправомірне використання наданих службових повноважень, а також використання їх в особистих цілях.

 

5 Повинен знати

Менеджер кафе повинен знати:

5.1 Чинне законодавство України, що регламентує підприємницьку діяльність.

5.2 Нормативно-правові акти та документи з державного регулювання функціонування підприємств харчування.

5.3 Мікроекономіку, передовий вітчизняний і світовий досвід організації харчування.

5.4 Теорію і практику менеджменту, маркетингу підприємницької діяльності.

5.5 Методи вивчення, аналізу та оцінки попиту споживачів, конкурентоспроможності продукції.

5.6 Методи прогнозування.

5.7 Технологію виготовляння страв і організацію обслуговування споживачів.

5.8 Вимоги до організації дієтичного харчування.

5.9 Принципи раціональної організації праці персоналу.

5.10 Методи рекламування продукції.

5.11 Призначення і види торговельного і технологічного устаткування та обладнання, умови його ефективного використання.

5.12 Порядок калькуляції цін на готову продукцію.

5.13 Методи прогнозування впливу попиту на ціни і навпаки, цін на пропозицію та попит продукції громадського харчування.

5.14 Систему стандартизації і сертифікації продукції.

5.15 Методи і способи управління персоналом.

5.16 Принципи формування колективу, форми найму на роботу.

5.17 Порядок добору і розміщення кадрів.

5.18 Системи і форми оплати праці.

5.19 Способи і методи підвищення кваліфікації працівників.

5.20 Умови і способи укладання угод купівлі-продажу.

5.21 Соціологію організації і психологічні аспекти діяльності трудових колективів.

5.22 Правила службового етикету.

5.23 Трудове законодавство.

5.24 Бухгалтерський облік.

5.25 Діловодство.

5.26 Основи психології та етики в торгівлі.

5.27 Категорії і види стандартів, іншу нормативно-технічну документацію щодо сертифікації якості продовольчої сировини, напівфабрикатів та готової продукції.

5.28 Правила конкурентних взаємовідносин.

5.29 Форми та методи організації і оплати праці, критерії оцінки ефективності трудової діяльності.

6. Кваліфікаційні вимоги

6.1 На посаду менеджера кафе може бути призначена особа, яка має другий або перший рівень вищої освіти (магістр, бакалавр) за напрямом підготовки "Харчова технологія та інженерія" (спеціальність "Технологія харчування"). Післядипломна освіта в галузі управління. Стаж роботи за спеціальністю в сфері організації харчування: для магістра - не менше 1 року, для бакалавра - не менше ніж 1,5 року.

 

7. Взаємовідносини (зв'язки) за посадою

7.1 Менеджер кафе взаємодіє із адміністрацією мережі кафе, підрозділами кафе, відвідувачами, постачальниками, органами державної влади та місцевого самоврядування.

 

 

 

 

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

60

Коментарі

Коментарів ще немає

Накази
06.10.2025

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

1

5035

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

1

5530

Листи, довідки
15.10.2025

Довідка-розрахунок нарахування та сплати ЄСВ

1

4590

Інше
29.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

8960

Облікові документи
02.06.2025

Відомість нарахування заробітної плати

1

4204