Посадові інструкції
12.02.2023

Посадова інструкція оператора електронно-комунікаційних послуг

54

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «_______________»

(назва підприємства)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

 

Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________»

підпис             Ім’я ПРІЗВИЩЕ

 «__» ________ 20__ р.

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

оператора електронно-комунікаційних послуг

(код КП — 4229)

1. Загальні положення

1.1. Ця посадова інструкція визначає функціональні обов’язки, права та відповідальність оператора електронно-комунікаційних послуг.

1.2. Посада оператора електронно-комунікаційних послуг належить до посад технічних службовців, пов’язаних з інформацією.

1.3. Оператор електронно-комунікаційних послуг:

1.3.1. Призначається на посаду та звільняється з роботи наказом директора підприємства.

1.3.2. Безпосередньо підпорядкований керівнику групи операторів електронно-комунікаційних послуг.

1.3.3. У роботі керується посадовою інструкцією, Законом України «Про інформацію», нормативними, розпорядчими й інструктивними документами підприємства, дорученнями керівництва.

1.4. За відсутності оператора електронно-комунікаційних послуг (відрядження, відпустка, тимчасова непрацездатність тощо) його посадові обов’язки виконує інший працівник групи, призначений у порядку, передбаченому законодавством.

 

2. Завдання та обов’язки

2.1. Приймає, обробляє та видає всі види внутрішніх та міжнародних поштових відправлень.

2.2. Приймає, обробляє та оплачує грошові перекази внутрішні та міжнародні.

2.3. Виплачує пенсії та грошові допомоги.

2.4. Обробляє вхідну пошту.

2.5. Готує до відправки прийняті поштові відправлення.

2.6. Видає листоношам кореспонденцію, грошові перекази, відомості та одноразові доручення, готівку для виплати пенсій на дому

2.7. Оформлює дефектну пошту.

2.8. Обробляє письмову кореспонденцію на поштообробних машинах.

2.9. Одержує, розсилає знаки поштової оплати та інші умовні цінності.

2.10. Здійснює передплату на періодичні видання (анулювання та переадресування передплати).

2.11. Реалізовує знаки поштової оплати.

2.12. Складає сортувальні таблиці і вносить зміни до них.

2.13. Сортує і розкладає поштові відправлення та періодичні видання по доставочних дільницях та видає їх листоношам.

2.14. Розкладає поштові відправлення та періодичні видання в абонентські скриньки, що розміщені у відділеннях зв’язку.

2.15. Приймає оплату від споживачів (абонентів) за комунальні послуги.

2.16. Нараховує (вручну або автоматизовано) плату за надання поштових та електронно-комунікаційних послуг.

2.17. Приймає внутрішні та міжнародні телеграми та передає їх засобами електрозв’язку.

2.18. Контролює своєчасне отримання плати за послуги електрозв’язку, надані по телефону.

2.19. Опрацьовує абонентську картку.

2.20. Виконує перерахунки плати за надані послуги.

2.21. Оформляє та розсилає рахунки клієнтам за послуги електрозв’язку, що надані у кредит, та підприємствам за безготівковими розрахунками.

2.22. Оформляє заявки на встановлення телефону, складає списки пільгових заяв, приймає заявки від абонентів про пошкодження в роботі телефонів та радіоточок і організовує роботу щодо їх усунення.

2.23. Обробляє наряди на встановлення та переустановлення телефону, на усунення пошкоджень на лінії, в обладнанні і в абонентських установках

2.24. Приймає та передає повідомлення, надає довідки засобами фіксованих мереж телекомунікацій.

2.25. Надає Інтернет послуги та послуги з електронного передавання повідомлень та інформації.

2.26. Надає послуги відеотелефонного зв’язку, конференц-зв’язку

2.27. Приймає та виконує замовлення на міжміські та міжнародні телефонні розмови, здійснює розрахунки

2.28. Обслуговує на переговорному пункті кабінний комутатор.

2.29. Обслуговує автоматизований переговорний пункт.

2.30. Обслуговує кінцеве обладнання при наданні послуг рухомого радіозв’язку та надає інформаційні послуги щодо його використання

2.31. Виконує операції з приймання, визначення справжності та платіжності, обліку, сортування зберігання, видачі готівки та інших цінностей.

2.32. Сортує грошові білети і монети за номіналами.

2.33. Виявляє фальшиві, старі, пошкоджені грошові білети і монети.

2.34. Складає касову звітність.

2.35. Зберігає інформацію, що становить службову таємницю або носить конфіденційний характер.

2.36. Виконує касові операції на електронному контрольно-касовому апараті (ЕККА).

2.37. Підраховує суму виручки за день і звіряє її з відповідними документами.

2.38. Дотримується правил і норм охорони праці та протипожежного захисту.

 

3. Права

Має право:

3.1. Вносити пропозиції керівництву підприємства щодо вдосконалення роботи групи операторів електронно-комунікаційних послуг з питань організації та умов праці.

3.2. Самостійно ухвалювати рішення з питань, що не спричиняють сумнівів.

3.3. Отримувати консультації від фахових спеціалістів, що працюють на підприємстві.

3.4. Використовувати визначені інформаційні ресурси та канали зв’язку підприємства.

3.5. Брати участь у нарадах, зборах, засіданнях із питань, які належать до його компетенції.

 

4. Відповідальність

Може бути притягнутий до відповідальності за:

4.1. Невиконання або неналежне виконання посадових завдань та обов’язків.

4.2. Розголошення конфіденційної інформації, зокрема, відомостей, що належать до персональних даних інших осіб та стали відомі під час виконання службових обов’язків, порушення вимог до обробки персональних даних, передбачених нормативними актами та Положенням про обробку та захист персональних даних працівників та контрагентів, затвердженим на підприємстві.

4.3. Неналежне та несвоєчасне виконання наказів, розпоряджень і доручень керівництва.

4.4. Нераціональне використання матеріальних і фінансових ресурсів, витратних матеріалів.

4.5. Неналежну експлуатацію оргтехніки.

4.6. Порушення термінів і порядку подання звітної документації.

4.7. Порушення правил внутрішнього трудового розпорядку.

4.8. Завдання матеріальної шкоди підприємству з власної провини.

 

5. Повинен знати

5.1. Порядок надання електронно-комунікаційних послуг.

5.2. Основи роботи з програмним забезпеченням, операційними системами, їх налагодження та обслуговування.

5.3. Сучасні інформаційні та інтернет-технології, характеристики ПК, периферійних пристроїв та мережевого устаткування.

5.4. Правила та порядок обробки інформації.

5.5. Основи організації праці.

5.6. Правила та норми внутрішнього трудового розпорядку, охорони праці, протипожежної безпеки, виробничої санітарії.

 

 

6. Кваліфікаційні вимоги

6.1. Професійно-технічна освіта відповідного напряму підготовки за освітньо-кваліфікаційним рівнем «кваліфікований робітник» з набутої професії «Оператор інформаційно-комунікаційних мереж».

6.2. Стаж роботи оператором інформаційно-комунікаційних мереж не менше року.

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

54

Коментарі

Коментарів ще немає

Інше
10.10.2025

Графік відпусток на 2026 рік затверджений директором

1

5606

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

2

5831

Накази
06.10.2025

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

2

5308

Листи, довідки
15.10.2025

Довідка-розрахунок нарахування та сплати ЄСВ

2

4724

Інше
29.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

2

9144

Облікові документи
02.06.2025

Відомість нарахування заробітної плати

2

4367