Посадова інструкція завідувача аспірантури
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «_______________» (назва підприємства)
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Комунального підприємства «________________» підпис Ім’я ПРІЗВИЩЕ «__» ________ 20__ р. |
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
завідувача аспірантури
(код КП 1229.4)
1.Загальні положення
1.1. Ця посадова інструкція визначає функціональні обов'язки, права та відповідальність завідувача аспірантури університету.
1.2. Посада завідувача аспірантури університету належить до розділу «Керівники» Національного класифікатора України «Класифікатор професій ДК003:2010», код професії – 1229.4.
1.3. Завідувач аспірантури університету призначається на посаду та звільняється з посади наказом ректора університету.
1.4. Завідувач аспірантури університету безпосередньо підпорядковується проректору з навчальної та виховної роботи університету.
1.5. У службовій діяльності завідувач аспірантури університету керується нормативно-правовими актами України, що регулюють освітню діяльність : Конституцією та законами України, зокрема законами України «Про вищу освіту», «Про освіту», «Положенням про аспірантуру та докторантуру університету». Правилами внутрішнього розпорядку університету, наказами і розпорядженнями ректора, проректорів, Статутом університету. правилами й нормами охорони праці, техніки безпеки та протипожежної охорони, цією посадовою інструкцією, організаційно-розпорядчими документами з відповідних питань.
1.6. У разі відсутності завідувача аспірантури університету його обов'язки виконує заступник завідувача аспірантури університету або посадова особа університету, що призначається в установленому законодавством порядку з набуттям відповідних прав і відповідальності за неналежне виконання покладених на неї обов’язків.
2. Завдання та обов'язки
Завідувач аспірантури університету зобов’язаний:
2.1. Організовувати та контролювати роботу зі складання річних і перспективних планів підготовки кандидатів та докторів наук, виконання плану особами, які знаходяться у творчих відпустках для завершення докторських і кандидатських дисертацій.
2.2. Організовувати і контролювати роботу щодо складання проектів річних планів з прийому до аспірантури .
2.3. Здійснювати підготовку оголошень у пресі, прийом документів до аспірантури .
2.4. Доводити до факультетів і кафедр плани прийому до аспірантури на поточний рік; готувати накази про склад екзаменаційних комісій і розклад вступних іспитів в аспірантуру, проекти наказів про зарахування до аспірантури , організацію та проведення вступних іспитів.
2.5. Організовувати і контролювати навчання аспірантів, читання лекцій та проведення семінарських занять для аспірантів; контролювати затвердження індивідуальних планів роботи аспірантів і тем їх дисертаційних робіт, проходження атестації аспірантів, стажистів, здобувачів; організовувати весняну й осінню сесії з прийому кандидатських іспитів; контролювати проходження звітів докторантів на вченій раді університету.
2.6. Контролювати роботу з підготовки звітів у вищі інстанції за підпорядкуванням.
2.7. Брати участь у складанні річної звітності університету про підготовку науково-педагогічних та наукових кадрів.
2.8. Контролювати роботу науково-консультаційного пункту з підготовки здобувачів та аспірантів з інших організацій до складання кандидатських іспитів.
3. Права
Завідувач аспірантури університету має право:
3.1. Вимагати від факультетів і кафедр університету своєчасного виконання наказів і розпоряджень, що стосуються підготовки науково-педагогічних та наукових кадрів.
3.2. Вносити свої пропозиції керівництву університету щодо покращення роботи з підготовки науково-педагогічних та наукових кадрів.
3.3. Отримувати від завідувачів кафедр, наукових керівників аспірантів університету інформацію про виконання аспірантами індивідуальних планів роботи; – здійснювати перевірку відвідування занять, умов проживання тощо.
3.4. Відраховувати з аспірантури за погодженням з проректором з організаційної та наукової роботи осіб, які не виконують індивідуальних планів роботи.
4. Відповідальність
Завідувач аспірантури університету несе відповідальність за:
4.1. Діяльність факультету згідно з вимогами Положення про факультет та цієї посадової інструкції.
4.2. Дотримання Правил внутрішнього розпорядку студентами, слухачами та працівниками університету, які задіяні в навчальному процесі на факультеті.
4.3. Неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов’язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, несе відповідальність в межах, визначених чинним законодавством України про працю.
5. Повинен знати
Завідувач аспірантури університету повинен знати:
5.1. Конституцію України.
5.2. Закони, постанови правління та нормативні акти МОН України з питань вищої освіти.
5.3. Державні освітні стандарти вищої професійної освіти.
5.4. Нормативні документи державного органу управління освітою.
5.5. Педагогіку, педагогічну психологію.
5.6. Теорію та методи управління освітніми системами.
5.7. Правила та норми охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії, протипожежного захисту та охорони довкілля.
5.8. Державну мову (відповідні регіональні мови або мови національних меншин).
6. Кваліфікаційні вимоги
6.1. На посаду завідувача аспірантури університету може бути призначена особа, яка має другий рівень вищої освіти (магістр) та науковий ступінь доктора (кандидата) наук, вчене звання професора (доцента). Стаж науково-педагогічної роботи – не менше 5 років.
7. Взаємовідносини (зв'язки) за посадою
Завідувач відділу аспірантури у своїй роботі взаємодіє із структурними підрозділами і службами з питань, що належать до його посадових обов'язків:
7.1. З навчальною частиною та відділом з працевлаштування випускників – з питань узгодження та оформлення документів на працевлаштування випускників аспірантури .
7.2. З деканатами – з приводу поточного навчання аспірантів та докторантів.
7.3. З бухгалтерією і планово-фінансовим відділом – щодо використання стипендіального фонду та складання кошторисів.
7.4. З Радою молодих вчених – з питань організації наукової роботи.
7.5. Із службами адміністративно-господарської частини – щодо створення нормальних умов проживання аспірантів та докторантів.
7.6. Одержує від керівництва, державних, місцевих органів інформацію нормативно-правового й організаційно-методичного характеру, знайомиться з відповідними документами.

Коментарів ще немає