Акт-претензія
АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
|
______________________________ |
___ ____________ 20__ р. |
|
|
|
|
Згідно з договором про надання послуг з __________________________________
СПОЖИВАЧ______________________________________________________________ (найменування юридичної особи / прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи споживача)
висловлює претензії до ______________________________________________________ (найменування суб'єкта господарювання - виконавця) щодо якості та/або кількості надання послуг з __________________________________________________________________________, (інформація про ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості послуг) у період з ___ ____________ 20__ р. по ___ ____________ 20__ р. За результатами перевірки встановлено, що _____________________________________ ___________________________________________________________________________ Додатково: _________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ Вирішили ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ Цей акт-претензію склали: |
|
|
Виконавець |
Споживач |
|
__________________________________ |
__________________________________ |
|
__________________________________ |
__________________________________ |
|
__________________________________ |
__________________________________ |
|
__________________________________ |
__________________________________ |
|
_______________ |
_______________ |
|
У разі неприбуття виконавця в установлений зазначеним договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії цей акт-претензія вважається дійсним |
|

Коментарів поки немає
Почніть розмову…