Акти
18.08.2022

Акт списання основних засобів (часткової ліквідації)

919

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства фінансів України

13.09.2016 № 818

__________________________________

     (найменування юридичної особи)                       

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ _____________

ЗАТВЕРДЖУЮ

_______________________________________

(посада, ініціали та прізвище)

_______________________________________

(підпис)

«____» ___________________ 20 __ р.

Акт списання основних засобів (часткової ліквідації)

_______________________________________

(місце складання)

 

Номер документа

Дата складання

 

 

 

Назва

об’єкта

Номер

паспорта

Інвентарний (номенклатурний) номер

Дата введення в експлуатацію (місяць, рік)

Первісна (переоцінена) вартість

Знос

Ліквідаційна вартість

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

Комісія, призначена наказом (розпорядженням) від «____» _______________ 20 ___ р. № _______, на підставі ______________________________________

здійснила огляд об’єкта, який знаходиться ______________________________________________________________________________________________________________________

(місцезнаходження об’єкта)

та обліковується у матеріально відповідальної особи ___________________________________________________________________________________________________________

(посада, ініціали та прізвище)

Коротка характеристика об’єкта __________________________________________________________________________________________________________________________________

У результаті огляду комісія встановила:

1. Маса об’єкта за паспортом ______________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Наявність дорогоцінних металів ________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Технічний стан та причина списання ________________________________________________________________ __________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновок комісії ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

При частковій ліквідації інформація про об’єкт, що залишається в експлуатації:

Інвентарний (номенклатурний) номер

Первісна (переоцінена) вартість після часткової ліквідації об’єкта

Знос після часткової ліквідації об’єкта

1

2

3

 

 

 

 

Зміна в характеристиці об’єкта після часткової ліквідації ______________________________________________________________________________________________________

Перелік документації, що додається ______________________________________________________________________________________________________________________________

Примітка ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Голова комісії                 _________________________         __________________               __________________________________________

(посада)

(підпис)

(ініціали та прізвище)

Члени комісії:                  _________________________         __________________               __________________________________________

(посада)

(підпис)

(ініціали та прізвище)

_________________________ __________________ __________________________________________

(посада)

(підпис)

(ініціали та прізвище)

 

Розрахунок результатів списання об’єкта:

Витрати, пов’язані з ліквідацією

Цінності, отримані від ліквідації об’єкта

дата, номер, назва документа

сума

дата, номер, назва документа

вид цінностей

кількість

вартість

сума

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результати списання ______________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Відмітка бухгалтерської служби про відображення у регістрах бухгалтерського обліку:

Назва облікового регістру

За дебетом рахунку (субрахунку, коду аналітичного обліку)

За кредитом рахунку (субрахунку, коду аналітичного обліку)

Сума

 

Особа, яка відобразила господарську операцію в бухгалтерському обліку   ____________        _____________________________________

(підпис) (посада, ініціали та прізвище)

«____» _______________ 20 ___ р.            

 

Головний бухгалтер       _____________            ______________________________________

(підпис)

(ініціали та прізвище)

 

 

 

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

919

Коментарі
0/700

Коментарів поки немає

Почніть розмову…

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

11

7083

Інше
10.10.2025

Графік відпусток на 2026 рік затверджений директором

10

6872

Інше
30.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

12

9953

Інше
25.11.2025

Журнал обліку роботи генератора

4

1383

Інше
12.11.2025

Штатний розпис на 2026 рік

2

561