Заява про повернення товару
Директору (магазину, підприємства)
або ФОП
____________________________
назва магазину _______________
адреса магазину______________
від _________________________
(ім’я, ПРІЗВИЩЕ споживача)
паспорт серія ____№__________,
виданий: ____________________,
__.__.20__,
що мешкає за адресою: ________
тел. ________________________
З А Я В А
Я, _____П.І.П. споживача_____, «__» __________ 20__ року придбав у Вашому магазині___ назва товару___, який коштував ______ грн., що підтверджує копія __________________________ (чека, квитанції, або будь-який інший документ, що засвідчить факт купівлі –продажу.
Після більш детального огляду я зрозумів, що цей товар не задовольняє мене _______за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути мною використаний за призначенням.
Хочу зазначити, що ___повна назва товару__ мною не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром також вищезазначений товар не входить до Переліку товарів, що не підлягають обміну (поверненню) затвердженим Постановою Кабінетом Міністрів України від 19 березня 1994 р № 172.
Тому, відповідно до ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів» прошу:
1. Обміняти товар на товар аналогічний;
2. За умови , якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу:
- згідний(на) придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
- розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару;
– здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. (при виборі даної вимоги продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару).
Додатки:
1. Копія касового чеку.
2. Копія гарантійного талону.
«___»__________20__
__________/ ________________________ /

Коментарів поки немає
Почніть розмову…