Посадова інструкція медичного директора обласної клінічної лікарні
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «_______________» (назва підприємства)
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________» підпис Ім’я ПРІЗВИЩЕ «__» ________ 20__ р.
|
Посадова інструкція медичного директора
обласної клінічної лікарні
(код КП 1210.1)
1. Загальні положення
1.1. Посада медичного директора належить до професій керівників обласної клінічної лікарні (далі — ОКЛ ).
1.2. Основна мета роботи медичного директора — організовувати роботу ОКЛ із медичного обслуговування населення й ефективно керувати нею, підвищувати якість медичних послуг.
1.3. Медичного директора призначають на посаду та звільняють із неї наказом директора ОКЛ.
1.4. Медичний директор безпосередньо підпорядковується директору ОКЛ.
1.5. У своїй роботі медичний директор керується законодавством України про охорону здоров’я, Статутом ОКЛ та іншими локальними нормативними документами; правилами та нормами охорони праці, протипожежного захисту та виробничої санітарії; цією посадовою інструкцією; службовими наказами та розпорядженнями директора ОКЛ.
1.6. За відсутності медичного директора (хвороба, відпустка, відрядження тощо) його обов’язки виконує інший працівник ОКЛ у порядку, установленому законодавством.
1.7. Керівники структурних підрозділів лікувально-діагностичного профілю обов’язково мають виконувати розпорядження медичного директора.
2. авдання та обов’язки
2.1. Організовує медичну діяльність ОКЛ та підготовку договорів щодо медичного обслуговування населення, контролює якість надання медичної допомоги відповідно до сучасних стандартів.
2.2. Розробляє та впроваджує в ОКЛ систему безперервного удосконалення якості медичних послуг; бере участь у підготовці переліку платних послуг ОКЛ фізичним та юридичним особам, стандартної форми договорів.
2.3. Контролює роботу медичного персоналу ОКЛ, створює та організовує роботу медичних комісій, робочих груп різних напрямів щодо:
надання затвердженого переліку медичних послуг пацієнтам відповідно до їхніх індивідуальних особливостей та стану здоров’я;
оперативної координації роботи структурних підрозділів ОКЛ, лікарів різного профілю в організації надання своєчасної медичної допомоги пацієнтам;
• надання медичної допомоги пацієнтам у достатньому обсязі та за встановленими стандартами;
• організації роботи сімейних лікарів;
• обгрунтованості диспансеризації;
• безпеки медичних послуг, зокрема застосування дозволених офіційними нормативними документами МОЗ медичних технологій та устаткування;
• обмеження шкідливих впливів на пацієнтів і лікарів відповідно до вимог законодавства щодо безпеки та охорони праці, санітарного та епідемічного благополуччя населення.
2.4. Співпрацює із зовнішніми постачальниками медичних послуг та медичного устаткування для ОКЛ, оцінює якість медичних послуг та медичного устаткування, подає відповідні пропозиції директору ОКЛ.
2.5. Проводить наукові дослідження, семінари, збори та інші наукові й навчальні заходи в ОКЛ; готує дисертації, відповідні публікації; організовує співпрацю між ОКЛ та установами наукового й освітнього профілю.
2.6. Організовує безперервний професійний розвиток медичного персоналу ОКЛ, контролює своєчасне направлення до закладів післядипломної освіти лікарів для підвищення їхньої кваліфікації, підготовки й перепідготовки.
2.7. Готує інформацію, консультує відповідно до запитів від органів державної влади, засобів масової інформації, громадських організацій, установ та організацій різних форм власності, громадян; бере участь у проведенні службових розслідувань медичного характеру тощо.
2.8. Регулярно проводить службові наради з керівниками структурних підрозділів, бесіди з медичним персоналом ОКЛ, аби підвищувати якість та ефективність їхньої роботи.
2.9. Організовує просвітницьку роботу серед населення, спрямовану на відповідальне ставлення до власного здоров’я, здоров’я колективу, створення стійкої системи санітарно-гігієнічних знань.
3. Права
Медичний директор має право:
3.1. Підписувати й візувати документи в межах своєї компетенції.
3.2. Уносити пропозиції директору щодо заохочення медичного персоналу ОКЛ або накладення стягнень на нього відповідно до подань керівників структурних підрозділів.
3.3. Приймати рішення та погоджувати їх із директором щодо придбання медичного устаткування, виробів медичного призначення, засобів профілактики внутрішньолікарняних інфекцій тощо.
3.4. Брати участь у нарадах, конференціях, семінарах, на яких розглядають питання, що належать до його компетенції.
3.5. Віддавати розпорядження та вказівки керівникам структурних підрозділів лікувально-діагностичного профілю з організаційно-методичних питань.
3.6. За необхідності оперативного управління віддавати прямі розпорядження працівникам ОКЛ, при цьому повідомляти їхніх керівників, аби вони перевіряли виконання розпоряджень.
3.7. Брати участь у доборі кандидатів на посаду керівників лікувально-діагностичних підрозділів і служб ОКЛ, головної медичної сестри.
3.8. Організовувати спільно з профспілковою організацією ОКЛ професійні конкурси серед медичного персоналу й оприлюднювати результати проведених заходів.
3.9. Подавати пропозиції щодо укладання договорів із комунальними, державними та іншими підприємствами, із фізичними особами щодо придбання медичного устаткування, проведення ремонтно-профілактичних робіт медичного устаткування, закупівлі медичних інструментів тощо.
3.10. Відповідно до наданих повноважень представляти інтереси ОКЛ у державних органах влади, громадських організаціях, підприємствах усіх форм власності, засобах масової інформації, на публічних заходах тощо.
4. Відповідальність
Медичний директор відповідальний за:
4.1. Неналежне виконання або невиконання посадових обов’язків, передбачених цією посадовою інструкцією.
4.2. Якість медичного обслуговування в ОКЛ.
4.3. Неналежне та несвоєчасне виконання наказів, розпоряджень і доручень директора, вищих органів управління в галузі медицини.
4.4. Наслідки власних рішень, що вийшли за межі його посадової інструкції.
4.5. Невикористання або неналежне використання наданих йому повноважень.
Роботу медичного директора оцінює директор ОКЛ за підсумками роботи, на підставі якісних та кількісних показників медичного обслуговування в ОКЛ, дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, морально-етичних норм.
5. Повинен знати
5.1. Конституцію України, чинне законодавство про охорону здоров’я та нормативні документи, що регламентують діяльність закладів охорони здоров’я, трудове законодавство.
5.2. Основи управління, концептуальні документи щодо розвитку охорони здоров’я населення України.
5.3. Основи міжнародного та європейського законодавства з питань охорони здоров’я.
5.4. Практику застосування законодавства в межах своєї компетенції.
5.5. Демографічну ситуацію в регіоні та показники стану здоров’я населення.
5.6. Нормативні акти щодо професійного розвитку працівників, зокрема й підготовки, підвищення кваліфікації та атестації медичних працівників.
5.7. Порядок ведення медичної облікової та звітної документації, обробки медичної статистичної інформації.
5.8. Технології інформаційного забезпечення управління, форми та методи роботи із засобами масової інформації.
5.9. Правила ділового етикету та медичної етики й деонтології.
5.10. Сучасні засоби комунікацій та зв’язку.
5.11. Сучасну наукову літературу та науково-практичну періодику за фахом.
5.12. Методику визначення потреби в лікарських засобах, медичних виробах, устаткуванні.
5.13. Специфіку менеджменту й маркетингу в галузі охорони здоров’я.
6. Кваліфікаційні вимоги
6.1. Вища освіта II рівня за ступенем магістра та спеціальністю галузі знань «Охорона здоров’я» з подальшою спеціалізацією з «Організації і управління охороною здоров’я».
6.2. Стаж роботи на керівних посадах — не менше ніж 3 роки.
7. Взаємовідносини з посадою
7.1. У межах ОКЛ має службові зв’язки з:
• керівниками лікувально-діагностичних підрозділів і служб ОКЛ;
• бухгалтерією;
• Радою медичних сестер;
• профспілковим комітетом;
• комісією з профілактики внутрішньолікарняних інфекцій;
• керівником господарчої частини.
7.2. За межами ОКЛ має службові зв’язки з:
• Держспоживслужбою;
• установами підвищення кваліфікації;
• атестаційною комісією;
• вищими медичними закладами освіти;
• управлінням охорони здоров’я та медичного забезпечення.

Коментарів ще немає