Посадові інструкції
09.08.2022

Посадова інструкція фахівця з питань зайнятості (хедхантера)

66

 

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «_______________»

(назва підприємства)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

 

Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________»

підпис       Ім’я ПРІЗВИЩЕ

 «__» ________ 20__ р.

 

 

Посадова інструкція
фахівця з питань зайнятості (хедхантера)
(Код КП – 2412.2)

 

1.Загальні положення

1.1. Ця посадова інструкція визначає функціональні обов'язки, права та відповідальність фахівця з питань зайнятості (хедхантера) (далі – фахівця з питань зайнятості).

1.2. Посада фахівця з питань зайнятості належить до розділу «Професіонали» Національного класифікатора України «Класифікатор професій ДК003:2010».

1.3. Фахівець з питань зайнятості призначається на посаду та звільняється з посади наказом директора підприємства за поданням керівника відділу кадрів.

1.4. Фахівець з питань зайнятості безпосередньо підпорядковується керівнику відділу кадрів.

1.5. У службовій діяльності фахівець з питань зайнятості керується нормативно-правовими актами України, що регулюють кадрову, виробничу, рекламну діяльність, підприємницьке та комерційне право, інформаційну діяльність,  інформаційну безпеку, трудовим законодавством, локальними актами підприємництва (статутом, правилами внутрішнього трудового розпорядку, колективним договором та ін.), цією посадовою інструкцією, Положенням про відділ кадрів підприємництва, організаційно-розпорядчими документами підприємництва з відповідних питань.

1.6. У разі відсутності фахівця з питань зайнятості його обов'язки виконує посадова особа підприємництва, що призначається в установленому законодавством порядку з набуттям відповідних прав і відповідальності за неналежне виконання покладених на неї обовязків.

 

2. Завдання та обов'язки

Фахівець з питань зайнятості:

2.1 Виконує за завданням керівництва  пошук та підбір персоналу для підприємства.

2.2. Отримує від керівництва завдання на вирішення кадрових проблем підприємства та аналізує, узагальнює та систематизує її.

2.3. Вивчає вимоги до кандидатів, описи вакансій.

2.4. Здійснює пошук та формує пропозиції кандидатам, які відповідають критеріям отриманого завдання.

2.5. Надає пропозиції з питань організації та управління кадрами, трудового законодавства, стимулювання персоналу.

2.6.  Бере участь у проведенні кадрового аудиту, оформленні трудових договорів та документів з питань зайнятості персоналу, плануванні потреби в кадрах, заходах з підвищення кваліфікації працівників, організації атестації працівників, розробки систем стимулювання праці.

2.7. Готує пропозиції з розвитку персоналу та виходу з кадрової кризи.

2.8. Інформує керівництво щодо стану ринку праці, рівня заробітної плати, соціальних програм, які пропонуються роботодавцями-конкурентами для кваліфікованого персоналу.

2.9. Складає план-графік пошуку необхідних фахівців.

2.10. Здійснює пошук кандидатів з числа успішно працюючих фахівців інших підприємств, установ, організацій з інформаційних баз даних, за допомогою реклами в засобах масової інформації, Інтернеті, за допомогою особистих контактів, іншими способами.

2.11. Здійснює вибір кандидатів, які відповідають вимогам підприємства.

2.12. Вивчає кадрову політику підприємств, де працюють потенційні кандидати (плинність кадрів, скорочення штату, корпоративну культуру, систему і рівні оплати праці, соціальні та інші гарантії) для формування пропозицій кандидатам.

2.13. Подає керівництву список потенційних кандидатів та їх експрес-резюме.

2.14. Встановлює контакт з обраними кандидатами та обговорює їх можливості щодо зміни роботодавця.

2.15. Організовує особисте інтерв’ювання та тестування кандидатів.

2.16. Перевіряє рекомендації кандидатів.

2.17. Надає керівництву звіт про виконану роботу. 

 

3. Права

Фахівець з питань зайнятості має право:

3.1. Ознайомлюватися з проектами рішень керівництва підприємства, що стосуються його діяльності.

3.2. Брати участь в обговоренні питань, що стосуються виконання його обов'язків.

3.3. Вносити на розгляд керівництва підприємства пропозиції щодо покращення роботи, пов'язаної з обов'язками, що передбачені цією інструкцією.

3.4. В межах своєї компетенції повідомляти керівництву підприємства про всі недоліки, виявлені в процесі його діяльності, та вносити пропозиції щодо їх усунення.

3.5.  Вимагати від керівництва підприємства сприяння у виконанні ним посадових обов'язків.

 

4. Відповідальність

Фахівець з питань зайнятості несе відповідальність за:

4.1. Невиконання або неналежне виконання посадових обов'язків, передбачених цією інструкцією, що призвело до негативних наслідків.

4.2. Неналежне та несвоєчасне виконання вимог організаційно-розпорядчих документів підприємства.

4.3. Розголошення конфіденційної інформації підприємства.

4.4. Підготовку звітної документації не у встановленому порядку або з порушенням строків.

4.5. Недотримання правил і норм охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії.

 

5. Повинен знати

Фахівець з питань зайнятості повинен знати:

5.1. Конституцію України, Кримінальний кодекс України, закони України, акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Міністерства соціальної політики України.

5.2. Конвенції Міжнародної організації праці.

5.3. Інші нормативно-правові акти з питань захисту прав людей на працю.

5.4. Інструкції та методичні документи з питань зайнятості населення.

5.5. Основи державного управління економікою та управління персоналом, методологію організації роботи з персоналом на підприємстві (установі, організації);

5.6. Систему державних закладів з надання допомоги безробітним;

5.7. Передовий вітчизняний і зарубіжний досвід з питань роботи хедхантерів;

5.8. Правила та норми охорони праці, виробничої санітарії;

5.9. Засоби протипожежного захисту;

5.10. Державну мову (відповідні регіональні мови або мови національних меншин);

5.11. Основні принципи роботи з комп’ютером та відповідні програмні засоби.

 

6. Кваліфікаційні вимоги

Провідний фахівець з питань зайнятості : вища освіта першого або другого рівня за ступенем бакалавра або магістра та спеціальністю відповідної галузі знань; підвищення кваліфікації; стаж роботи на посаді фахівця з питань зайнятості І категорії – не менше ніж 2 роки.

Фахівець з питань зайнятості  І категорії: вища освіта першого або другого рівня за ступенем бакалавра або магістра та спеціальністю відповідної галузі знань. підвищення кваліфікації; стаж роботи на посаді фахівця з питань зайнятості ІІ категорії – не менше ніж 2 роки.

Фахівець з питань зайнятості  ІІ категорії: вища освіта першого або другого рівня за ступенем бакалавра або магістра та спеціальністю відповідної галузі знань;. підвищення кваліфікації; для бакалавра стаж роботи на посаді фахівця з питань зайнятості – не менше ніж 1 рік, для магістра – без вимог до стажу роботи.

Фахівець з питань зайнятості : вища освіта першого рівня за ступенем бакалавра та спеціальністю відповідної галузі знань без вимог до стажу роботи.

 

7. Взаємовідносини (зв'язки) за посадою

Фахівець з питань зайнятості взаємодіє із структурними підрозділами підприємства: адміністрацією, відділом розвитку персоналу, виробничими підрозділами, відділом перепусток, службою безпеки, іншими підрозділами, що входять до структури підприємства.

 

 

 

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

66

Коментарі

Коментарів ще немає

Накази
06.10.2025

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

4956

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

5463

Листи, довідки
15.10.2025

Довідка-розрахунок нарахування та сплати ЄСВ

1

4550

Інше
29.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

8914

Облікові документи
02.06.2025

Відомість нарахування заробітної плати

4148