Подання 20-ОПП при оренді частини офісного приміщення
Так, у такому випадку потрібно подавати Заяву за ф.№ 20-ОПП.
Відомості щодо такого нерухомого майна (будівлі) у Заяві за ф. №20-ОПП зазначаються двома рядками:
- в одному рядку про частину, що здається в оренду;
- у другому – про частину, яка експлуатується.
Кожній із таких частин (і тій, що здається в оренду і тій, що експлуатується) присвоюється унікальний ідентифікатор, значення якого вноситься у графу 5 «Ідентифікатор об’єкта оподаткування» Заяви №20-ОПП.
Для частини нерухомого майна (будівлі), що здається в оренду, у графу 14 «Стан об’єкта оподаткування» Заяви за ф. №20-ОПП вноситься значення «здається в оренду», про ту частину, яка експлуатується Товариством – значення «експлуатується».
При цьому, відомості щодо укладених договорів оренди об’єкта нерухомого майна (будівлі) у повідомленні № 20-ОПП не зазначаються (https://7eminar.ua/news/1659-platnik-yakii-castinu-svoyix-primishhen-zdaje-v-orendu-maje-vraxuvati).
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Подання звіту 20-ОПП: окремо чи в одному документі
Нарахування зарплати за відпустку: грудень та січень нюанси
Як правильно відображати відпустку по догляду за дитиною
Чи потрібно подавати звіт 20-ОПП при новій оренді
Який рівень середньої зарплати зберегти для бронювання
Чи може ФОП 2 групи отримати довідку під час лікарняного
Документи та процес оформлення для прийому неповнолітніх на роботу
Для прийняття на роботу неповнолітнього які документи потрібні і як правильно …

