Необхідність подання заяви за формою №17-ОПП при зміні адреси
Ні, Заяву за ф.№ 17-ОПП у разі зміни адреси подавати не потрібно.
Після внесення змін в ЄДР юридична особа отримує Виписку з оновленими даними. Відомості про нову юридичну адресу автоматично передаються до податкової служби, тому додатково повідомляти її не потрібно. Це передбачено ст. 66 Податкового кодексу України та п. 9.1 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Мінфіну від 09.12.2011 №1588 (далі – Порядок №1588), які визначають порядок внесення змін до облікових даних платників податків.
Якщо при зміні місця реєстрації відбувається зміна адміністративно-територіального району, то юридична особа береться на облік до нової податкової інспекції. Це стає її основним місцем обліку. Попередня податкова інспекція залишається як неосновне місце обліку. Такий статус зберігається до закінчення поточного бюджетного року (https://7eminar.ua/news/10428-zmina-yuridicnoyi-adresi-pokrokovii-algoritm-dii-buxgaltera).
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.

